Lue keskustelun säännöt.
Mikä on kengänkokonne?
Kommentit (4)
Ihanaa olla pitkä :)
Ja turha tulla kenenkään 178-senttisen väittämään että kengänkoko on 38. En usko.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kengänkoko on 36.
Olen pitkä, mutta siro. En tahtoisi olla pidempi, mutta iso myös muutoin.
Tosin joissakin korkkareissa käytän kokoa 36 ja joissakin talvikengissä kokoa 38. Että vaihtelee kengästä ja sen käyttötarkoituksesta riippuen.