Nextdirect.com ja palautukset
Onko kenelläkään kokemusta vaatteiden palauttamisesta Nextdirect.comiin palauttamisesta? Käsittääkseni postarit pitää maksaa itse, mutta sujuuko kaikki muu, kuten rahojen palauttaminen, ihan hyvin?
Kommentit (7)
En ole tuolta koskaan tilannut, mut saako kysyä, että mikä on teillä palautuksen syy? Onko laatu huonoa? Onko koot jotenkin suuria tai pieniä?
Olen miettinyt tuolta tilaamista.
Olen ostanut lähes kaikki lasten vaatteet nextistä yli 5vuotta ja ollut todella tyytyväinen. Itselleni olen tilannut satunnaisesti jotain, mutta kertaakaan en ole ollut tyytyväinen. Nytkin siis erehdyin tilaamaan itselleni muutaman mekon ja ne haluaisin palauttaa.
ap
mutta tosiaan, mullakin on tullut sellanen fiilis, että ne aikuisten vaatteet ei ole niin laadukkaita kuin lasten vaatteet, jotka mun kokemuksen mukaan ovat todella kivoja.
Annan ennemmin epäsopivat lahjaksi.
Minäkään en ole aiemmin palauttanut vaan antanut tai myynyt eteenpäin. Nyt tekisi mieli palauttaa, jos postarit on kohtuuhintaiset.
ap
kun oli vaihdettu eriväriseen lankaan.
Postikulut sille oli 2.80e, kun pakkasin alle 3 cm kirjeeksi. Ja seuraavassa visan tiliottessa oli jo raha palautunut, ei kuitenkaan postikuluja.
Mutta jos sieltä on paketin postikulut 5 euroa ja maksoin itse 2.80, ja paketissa oli paljon muutakin, niin yhteensä tulleet postikulut 7.80e ovat vielä pienemmät kuin yhdensuuntainen paketin postitus Suomessa!
Siis kannatti, mitäpä minä viallisella lasten villatakillakaan mitään teen.