Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysliivejä pienirintaisille?

Vierailija
26.05.2010 |

Olen yrittänyt etsiä imetysrintaliivejä, mutta minulla on sen verran pienet rinnat, ettei mistään tunnu löytyvän sopivaa kokoa. Onko muilla kokemusta asiasta? Voisikohan sitä käyttää esim. tavan rintsikoita joista saa olkaimen irti? Tai onko muita vippaskonksteja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama ongelma kakkosen kanssa. Rinnat kun eivät ole normaalistikaan kuin A-kuppi eivätkä kasvaneet raskauden/imetyksen aikana oikeastaan yhtään.

Yritin etsiä imetysliivejä mutta kaikki olivat aivan liian suuria. Joten otin käyttöön vanhat liivini, joita ei oltu topattu eikä niittä ollut kaaritukia. Oli helppo siirtää se sivuun imetyksen ajaksi.

Vierailija
2/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään imetysrintsikoita tarvitse jos on pienet rinnat. Niistähän ei ensinäkään tule mitään maitoa ja eihän niille mitään rintsikoita muutenkaan tarvita.

- tulee toki; eräs AA-kuppinen ystäväni jopa luovutti maitoa = heillä kävi aina aamuisin sairaalan "maitoauto" noutamassa lypsettyä maitoa :).

Itselläni jo 2 lasta olleet 6 kk täysimetyksellä + hyvin kasvaneet (AA-kuppi mulla siis).

Imetysliivejä voi pienirintainenkin tarvita mm liivinsuojia tai maidonkerääjää varten (ainakin mulla alkuun herui toisesta rinnasta niin paljon maitoa imettäessä, että liivinsuojat olivat ihan välttämättömyys, alkuun myös maidonkerääjä, ennen kuin maidontulo tasaantui).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt etsiä imetysrintaliivejä, mutta minulla on sen verran pienet rinnat, ettei mistään tunnu löytyvän sopivaa kokoa. Onko muilla kokemusta asiasta? Voisikohan sitä käyttää esim. tavan rintsikoita joista saa olkaimen irti? Tai onko muita vippaskonksteja?

...Kampin Bebesissä oli joskus Noppies-merkkisiä yöliivejä, joita käytin kyllä päivisinkin - vähän sporttiliivejä muistuttavat, eli joustavat.

Vierailija
4/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa sukkahousuista lahkeet kokonaan veke, sit ne reiät tissien kohdalta vaikka teipillä kii, takaa hakaneulalla (jos pelottaa että aukeaa ja pistää, kokeile jotain muuta). Tulee tosi napakat ja helppo avata kun alkaa imettään! Ja ei maksa paljon...

Vierailija
5/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa imetysliivit käytössä, mutta kun maidontulo tasaantui oli ne turhan isot. Olen aa-kuppi ja pienimmät löytämäni imetysliivit olivat b-kuppia. Noissa topeissa pysyi liivinsuojuksetkin paikallaan.

Vierailija
6/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen nettikauppa kun www.nursingbra.co.uk. Hyvää palvelua (kysy niiltä) ja ilmainen (myös Suomeen) ja nopea toimitus. Sieltä löytyy esim noita toppeja. Luulisin myös että esim. bravadon bodysilk seamless bra kävisi s-koossa. Tosi hyvät. Kangas on joustavaa- aika tukeva myös pienille rinnoille mutta joustaa paljon. Voisi olla hyvät, koska pienetkin rinnat voivat olla välillä imetysaikana yllättävän isot,vaikkeivat raskausaikana olisi kasvaneet( ja se koko vaihtelee päivän ja kuukausien mittaan..)

Vierailija
8/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän ei ensinäkään tule mitään maitoa ja eihän niille mitään rintsikoita muutenkaan tarvita.

Vierailija
9/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

triumph-toppeja, niitä pehmeitä. Itse käytin niitä yöllä vaikka päivällä oli normiliivit. Jos siis rintasi eivät kaipaa "erityistukea" voisi nuo topit toimia päivälläkin =)

Vierailija
10/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ei tarkoita sitä etteikö maitoa tulisi. Nyt jo nimnittäin tiputtelee vaikka laskettuun aikaan reilusti aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän