Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjät! Antakaas jokin hyvä vinkki grillijuhliin.

Vierailija
26.05.2010 |

Tulossa siis grillijuhlat ja grilliin on lihan lisäksi menossa kesäkurpitsaa, paprikaa, ehkä halloumia ja maissia. Vihersalaattikin on tiedossa. Riittääkö nämä kasvissyöjille vai olisiko teillä heittää jokin oikein maukas kasvispiirakka tai jokin muu mikä kelpaisi koko porukalle? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä kesänä tofun grillausta. Ajattelin tehdä tandoorimarinadin, kun ostin taannoin ison pussin tandoorimaustetta.

Vierailija
2/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lisäisin vielä pakastetut soijamakkarat tai soijapihvit. on tosi hyviä grillattuina, varsinkin noi makkarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on herkkua!

Vierailija
4/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä keittäisin lisäksi uusia perunoita. Ne maistuvat varmasti koko porukalle, ja kasvisruokailijat eivät jää nälkäiseksi, kuten usein käy. Ei paprikaa esim. voi syödä kuten lihaa, että vatsa täyttyisi. Uusia perunoita saa jo nyt ulkomaisina, eivätkä ole kauhean kalliita.

Vierailija
5/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäis ainaki.herkkusienetki on kyllä tosi hyviä!

Vierailija
6/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo ihan hyvältä, itse lisäisin vielä vaikka falafelpyörtköitä tai muuta vähän valkuaispitoisempaa, täyttää vatsan hyvin. Ja ne sienet tosiaan on grillattuina herkkua!

Vierailija
7/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelin tehdä itse perunasalaattia. Jossain Pirkan lehdessä oli ohje cesar-perunasalaattiin. Onko kukaan kokeillut jo sitä?

Tykkäisittekö sienistä joiden sisällä on sinihomejuustoa?

Vierailija
8/8 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä