soittaako miehenne teille..
työpäivän aikana esim.ruokatunnilla?jos soittaa niin kuinka useasti?
Kommentit (19)
Useaan kertaan päivässä ja minä tykkään laittaa mukvavia tekstareita työpäivää piridtämään ;)
Päivittäin myös tekstaamme useamman kerran.
Yhdessä ollaan oltu 20v ja aina vaan paranee :)
sillä on tärkeää asiaa niin joo. Muutoin ei, tietää kyllä että teen töitä itsekin eli ei turhia jaarituksia ala soittelemaan.
On muutenkihn puhleimessa koko ajan, jutellaan kun ollaan naamakkain.
ei me muuten työpäivän aikana höpistä
Ja joskus taas ei.Riippuu varmaan siitä, kuinka kiire on ja onko sillä mulle asiaa.Yleensä soittaa ja kysyy miten meidän päivä on sujunut.Ja ehkä sitten kun lähtee kotiin, että on tulossa.
Mä en yleensä sille muuten vaan soittele.Vain jos on jotain sellaista tärkeeä mikä ei voi iltaa odottaa.
Ellei ole jotain tärkeää. Aika harvoin.
ellei ole erityistä asiaa. Esim. että käy kaupan kautta kotimatkalla. Yleensä laitetaan nekin tiedot tekstareilla, koska on paljon palavereja, joita puhelut häiritsee.
Ilmeisesti tämä kyssäri oli tarkoitettu kotiäideille.
työpäivän aikana. Riippuu paljon päivästä miten ehtii.
Ellen minä tee sitä ensin!
Mieheni ei välitä minusta...........
Arvatkaa onko töissä kivaa, kun toisille soitetaan ainakin se yksi kerta päivän aikana, mulle ei koskaan.
jos ei ole sellaista asiaa, mikä ei voi odottaan kotiin pääsyyn asti. Mitäs sitä turhia joriseen puhelimessa jos ei kerran asiaa ole.
Tai jos meillä on toisillemme asiaa, jonka kysymistä/kertomista ei millään voi odottaa iltaan, voimme soittaakin.
Mutta muuten annan miehelleni työrauhan ja tämä minulle myös.
En siis edellytä mieheni soittavan minulle aina kun siirtyy työpöytänsä ääreltä vessaan tai kahville tai lounaalle tai asettuu ratin taakse ajaakseen kotiin.
Ei soita, eikä laita viestiä. Ellen minä tee sitä ensin!
Mieheni ei välitä minusta...........
Arvatkaa onko töissä kivaa, kun toisille soitetaan ainakin se yksi kerta päivän aikana, mulle ei koskaan.
t. Miehesi
Eikä vastaa edes puhelimeen, jos yritän hänelle soittaa. Hän kun ei edes katso puhelintaan työpäivän aikana (kuulemma), huomaa aina vasta kotia lähtiessään jos olen yrittänyt soittaa. Eikä mun mieheni työ edes ole sellaista, että puhelu välttämättä häiritsisi, siis ei sisällä palavereja tms. Minä olen pyytänyt miestä ilmoittamaan, koska lähtee kotiin, koska ei ole mitenkään säännöllistä että lähtisi aina samaan aikaan - tämänkin olen pyytänyt siksi, että nyt kotiäitinä ollessani voisin tehdä ruuan hänelle/perheelle valmiiksi. Mutta ei soita silti, kunhan lampsii ovesta sisään ja tiuskii, kun ruoka ei taaskaan ole valmiina häntä odottamassa...
Minusta olisi mukava, jos mies joskus soittelisi ihan muuten vain, mutta eihän tuo toisaalta juuri muutenkaan minulle suostu puhumaan mitään (siis edes kasvokkain), joten ei kai tuo ihmekään ole, jos ei soita.
Harvemmin soitellaan, jos ei ole jotain tosi kiireellistä ja tärkeää. Töistä lähdön aikaan voidaan sitten soitella ja sopia, kumpi hakee lapsen tai käy kaupassa tms.
teen potilastyötä, joten aika hankala minulle on työpäivän aikana soitella, tai en välttämättä vastaa puheluihin. Tekstaria mieluummin laittaa. Mutta voi olla tekemättä kumpaakaan.
On kyllä illatkin töissä, jolloin minä olen kotona, silloin voi joskus soitella.
Kyllä mun mies soittaa pirauttaa ruokkiksella ja kahvitauollakin joskus.. miust se on ihanaa.
Ja oikeista asioita ovat esim. lapsi sairastunut kesken päivän ja tullut kotiin, minun täytyy jakea joku varaosa tai mies kadottanut kotona jotain ja kyselee, missä se voisi olla.