Mikä olisi pahin ruoka jota , ette mistään hinnasta söisi?
Kommentit (41)
iniä en syö enkä näitä tofu ja soijaviritelmiä
korjaan
Jos todella on kyse siitä, mitä en mistään hinnasta söisi, niin siihen listaan varmaan tulee pelkät "turvattomat" ruoat, esim. pallokala tai myrkylliset sienet.
eli toisen ihmisen lihaa en söisi mistään hinnasta
suoraan sanottuna nirso ja suurin osa ruuista, mitä täällä on mainittu jäisi huomenna lautaselle hyvin vatkattuna eli esittäisin syöväni, jos tilanne vaatisi. Mutta jos kysymys kuluu mistään hinnasta, tuo ihminen jäisi syömättä, mutta toisaalta jos henki olisi kyseessä, en tiedä, ovathan tuota ihan terveen kirjoissa ollet ihmiset kai henkensä pitimiksi jonkin onnettomuuden tms. jälkeen tehneet, joten enpä menisi vannomaan tuotakaan..
tuliko pilkkuja tarpeeksi?
Miljoona ei vielä riittäisi että söisin ostereita tai etanoita tai simpukoita tai pallokalaa tai balut-munia, joista kuulin nyt ensimmäisen kerran. Mykyrokastakin pitäisi aika paljon maksaa, samoin hapansilakoista. Ja aika paljon muitakin ruokia on mitä en syö - jos syömisellä tarkoitetaan sitä että ruuan pitäisi pysyä sisällä.
Toisen oksennusta. Spermaa en myöskään niele...
HYI JÄRKYTYS O_O
tota ei Madventuresin hemmotkaan takuulla suostuisi syömään.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:08"]
Pah ei nuo viellä mitään
Olettko koskaan kuulleet kivakista? Kiviak on grönlannin erikoinen joulu, juhla ja hääruoka. Sitä varten otetaan hylje jonka sisään tungetaan 100- 500 merilintua (yleensä ruokkeja). Sitten hylje ommellaan umpeen ja kaivetaan maan alle vuodeksi ja nostetaan sitten maasta. Eräät antavat linnun käydä niin kauan että sisäelimet nesteytyvät jotka sitten imetään, varsinkin suolistonesteet peräreiän kautta.
[/quote]
HYI JÄRKYTYS O_O tota ei Madventuresin hemmotkaan takuulla suostuisi syömään.
Katkarapuja. Ne haisee ihan likaiselle vehkeelle ja syö mätäneviä ruumiita. Ei riitä että ne noukkii esim pataruuista pois koska niiden haju ja maku jää. Perinteistä hanhenmaksaa ei myöskään syö, liian brutaalia.
Ap:han kysyi, mitä ette söisi MISTÄÄN HINNASTA.
Kyllä minä söisin pari kappaletta pässin kiveksiä, jos saisin esim. miljoona euroa. Henkeni edestä söisin varmaan mitä vain, mutta se olisikin pakkotilanne.
suurena herkkuna pidettyjä ostereita en suuhuni laittaisi!
Siinä mölliäisessä on vain kaikki niin vastenmielistä, että en voi ymmärtää miten se muka voi olla hyvää -enkä halua edes kokeilla.
kunhan se on asianmukaisesti kypsennetty ja turvallista syödä.
ja kaikki muu se moska, mitä pelkokertoimissa yms. ohjelmissa ihmisille syötetään.
mm. veriruuat, ötökkäruuat, pässinkivekset tai vastaavat.
Tavallisista kesäkeitto, äyriäiset sekä anjovisjutut.
niin:
muna-anjovisvoileipä
kesäkeitto
lihamakaronilaatikko (paaaaljon munamaitoa)
ne on aivan karmeita, ikinä en selviäsi.
No, mulle ylivoimaisia on jotkut
kivekset
etanat
maksa palana (maksalaatikkona menee)
raaka kala
Olen syönyt ja meinaa laatta lentää pelkästä ajatuksesta. Tai kyllä mä sitäkin syön, jos tarpeeksi maksetaan. Oksennan ja syön.