Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksityöläisten toiminnasta

Vierailija
15.06.2026 |

Tiesittekö, että useimmat seksityöläiset eivät huoli asiakkaikseen muita kuin valkoihoisia? Esim irakilaisena tai somalina on turha toivo. Mistä arvelette johtuvan, että ammattilainen, joka tietää ja jolla on kokemusta, valikoi näin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä turhaan vaivaa päätäsi aikuisten asioilla.

Vierailija
2/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa nousee kannabiskäryn ohella höyry yksiöiden postiluukuista luettuaan tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rassismi on ainoa vastaus. 

Vierailija
4/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu totta. Olen ollut Thai-hieronnassa Kalliossa, eivätkä hierojat avaa ovea mustalle miehelle. Pelkäävät pahoinpitelyä.

Vierailija
5/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin kokemus ja turvallisuus.

Vierailija
6/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe  ei kuulu tänne!

Vierailija
7/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en valikoi etnisyyden vaan käytöksen perusteella. On ollu vaikka minkämaailaista, mutta oli sitten suomalainen tai vaikka irakilainen nii jos rupee tinkiin ja vaatiin sitä mistä ei oo sovittu tai ylipäänsä käyttäytyy ärsyttävästi niin annan olla. Tähän myös kuuluu jatkuva kysely esim yksityiselämästä ja jatkuva spämminen, varsinkin jos on joku ihan pikanen aika sovittu, en ymmärrä miks mun pitä's tuhlata 3h viestitellessä mitä harrastin vuonna 2002. Sitku osa ei tulekaan niin ne 3h on ollu turhaa työtä josta ei saa rahaa mutta hermot menee sitäkin enemmän. Siks ite nykyään vastaan asiakkaille asiallisesti mut lyhyesti enkä ala kertoon mitään ylimäärästä. Jos joku jatkaa kyselyä koko päivän (niitä on monia) vastaan vaan noin kolmeen, kyllä niitäkin löytyy jotka osaa "tehdä kaupat" ja ajatella myös muutakin kuin itteensä. Poijntti oli et tuskin johtuu etnisyydestä vaan käytöksestä, maassa maan tavalla

Vierailija
8/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe  ei kuulu tänne!

Sä et kuulu tänne tiukkapipo.

Vierailija
9/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun edellisen kerran teit saman aloituksen Eikö tullut selväksi, ettei aihe kuulu tänne?

Vierailija
10/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Olen nähnyt mustien naisten ilmoituksia, joissa sama ehto.

Vierailija
11/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe  ei kuulu tänne!

Sä et kuulu tänne tiukkapipo.

Suksi pervo suohon!

Vierailija
12/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuohan lukee monesti heillä ilmoituksissakin. "Only white finnish men" jne. Ihme ettei valtakunnansyyttäjä ole puuttunut tähän äärirasismiin?

Vierailija
13/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun edellisen kerran teit saman aloituksen Eikö tullut selväksi, ettei aihe kuulu tänne?

AIHE VAPAA

Vierailija
14/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en valikoi etnisyyden vaan käytöksen perusteella. On ollu vaikka minkämaailaista, mutta oli sitten suomalainen tai vaikka irakilainen nii jos rupee tinkiin ja vaatiin sitä mistä ei oo sovittu tai ylipäänsä käyttäytyy ärsyttävästi niin annan olla. Tähän myös kuuluu jatkuva kysely esim yksityiselämästä ja jatkuva spämminen, varsinkin jos on joku ihan pikanen aika sovittu, en ymmärrä miks mun pitä's tuhlata 3h viestitellessä mitä harrastin vuonna 2002. Sitku osa ei tulekaan niin ne 3h on ollu turhaa työtä josta ei saa rahaa mutta hermot menee sitäkin enemmän. Siks ite nykyään vastaan asiakkaille asiallisesti mut lyhyesti enkä ala kertoon mitään ylimäärästä. Jos joku jatkaa kyselyä koko päivän (niitä on monia) vastaan vaan noin kolmeen, kyllä niitäkin löytyy jotka osaa "tehdä kaupat" ja ajatella myös muutakin kuin itteensä. Poijntti oli et tuskin johtuu etnisyydestä vaan käytöksestä, maassa maan tavalla

Ikä, hintataso ja missä pidät vastaanottoa :)

Vierailija
15/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, että AP:n kuvaamia asiakkaita ei oteta. Itse pyrin ottamaan asiakkaaksi turvallisuussyistä vain perheellisiä miehiä. He käyttäytyvät asiallisesti ja maksavat siitä, mitä on sovittu.

Vierailija
16/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHE VAPAA

Seksiaihe kuuluu seksiaiheeseen!

Vierailija
17/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHE VAPAA

Tämähän on yritystoimintaa, ei seksiä.

Vierailija
18/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHE VAPAA

Eihän tässä seksistä puhuta, vaan palveluammatissa tehtävästä asiakasvalinasta pöl jä.

Vierailija
19/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHE VAPAA

Kerran elämässä, pimeässä ja peiton alla on sun kokemus?

Vierailija
20/15 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn maksullisissa noin kerran kuussa. Osa on ihan vakipanoja, joiden kanssa olen vuosien mitttaan ystävystynyt. Ja on totta, että tytöt pelkäävät erityisesti lähi-idästä tulleita nuoria ja nuorehkoja miehiä. Tämä ei ole rasistinen kannanotto, vaan fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä