abortin kannattajat!
Kommentit (51)
mut mut... mun järkeen ei mee, et ensin harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä, eikä kuitenkaan olla valmiita kantamaan seurauksia. jokainen alkavakin elämä on arvokas, eikä kenelläkään ole oikeutta sitä toiselta viedä.
Eihän abortti muuten olisi laillista.
synnytetään se lapsi, josta kukaan ei välitä ja kukaan ei halua!
Hieno elämä lapselle, joooooooooo-o!!
Eiköhän täällä maailmassa ole jo ihan tarpeeksi heitteille jätettyjä yksiöitä!
Eli mieluummin abortti!
mut mut... mun järkeen ei mee, et ensin harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä, eikä kuitenkaan olla valmiita kantamaan seurauksia. jokainen alkavakin elämä on arvokas, eikä kenelläkään ole oikeutta sitä toiselta viedä.
Monilla jotka ei pysty järjestämään itselleen edes ehkäisyä on niin vakavia elämänhallinan ja mielenterveyden ongelmia, että puistattaa ajatuskin, että heille tulisi lapsi! Kammottavaa. Luojan kiitos on aborttimahdollisuus. Jokainen voi elää mielikuvitusmaailmssa jos haluaa. Siellä kaikki ihmiset ovat päästään terveitä ja välittävät paskan vertaa siitä tuleeko raskaaksi tai ei. Tai ainakaan se ei siinä kaatokännissä ole päällimäinen huoli. Kasvakaa aikuiseksi noine vaatimuksinenne, oikeasti. Ne ei ole toteutuneet koko ihmisen historian aikana eikä tule toteutumaan teidän vikinännen ansiosta. Ja VARSINKAAN teidän ruusunpunainen utopia ei tule toteutumaan, jos kaikenlaiset elämänhallintaongelmaiset tekee liukuhihnalta lapsia jotka jatkaa ansiokkaasti mielenterveysongelmien siirtämistä sukupolvelta toiselle.
Sitä paitsi jokainen elämä on arvokas vain ihmisen mielikuvituksessa. Luonto tuhlaa surutta kaikenlaisten lajien siköitä, myös ihmisen, jollei olisi tätä nykylääketiedettä.
- aborttivideo
- Kadun aborttiani
- Vertaistukea aborttia harkitsevalle tai sen jo tehneelle
Tule keskustelemaan blogiosoitteeseen
abortti.blogspot.com
jos se syntyis omia aikojaa ei se kykenisi elämään.
Se traagista jos joku ei saa syntyä ja kehittyä.
Kuitenkin naisen, jo olemassa olevan yksilön loukkaamaton itsemääräämisoikeus menee mielestäni sikiön oikeuksien ohi.
Samalla logiikalla voi kieltää ehkäisyn. Sekin estää ihmiseksi kehittymisen. On siinä erojakin, mutta periaatteessa näin.
Minä sallin abortin ensimmäisen 12 viikon aikana kaikille, sitten vain lääketieteellisin perustein. Ja jostain rv 20 eteenpäin vain tilanteissa, joissa lapsella ei ole mitään mahdollisuuksia jäädä eloon.
Se traagista jos joku ei saa syntyä ja kehittyä.
Varsinkin jos kuvittelee mielessään vaikka pienen tytön, joka hiukset liehuen juoksee niityllä kavereidensa kanssa auringon paistaessa ja elokuvamusiikin soidessa taustalla.
Sitten taas traagisuuden aste vähenisi huomattavasti, jos siellä niityllä juoksisi Baby P, tai juoksisi, jos katkenneilta kylkiluilta pystyisi. Tai jos siellä juoksisi Jammu-setä napatakseen tuon yllämainitun pikkutytön.
sitä kantavan naaraan loinen. Eihän se edes elä itsenään. Mä hyväksyn kaikki abortit ennen 13 raskaisviikkoa. Ei ihmiselämä ala hedelmöityksestä vaan syntymästä ja näin se pitääkin olla.
Toki ihmisoikeudet on laadittu ja niitä tulee noudattaa, mutta on tekopyhää väittää kaiken elämän olevan yhtä arvokasta. Täällä monet olisivat varmaan valmiit ottamaan hengen pois joltain pedofiililtä tai romanikerjäläiseltä, jos se uhkaisi omaa lasta. Eli pois se tekopyhyys, se on naurettavaa.