G: paras täytekakun täyte?
Itse tykkään sauvasekoittimella hienonnetusta ananaksesta joka sekoitetaan kerma-liivateseokseen ja kakun väliin.
Kommentit (14)
Voisitk oantaa (tarkan) ohjeen?
Itse olen viime aikoina tykästynyt vaniljakreemi-kermaan (se jota on prinsessakakun välissä) esim. vadelmien tai muiden marjojen kanssa.
Sitten perus rahka-kerma-hedelmä/marja-seos on hyvää.
Kamalaa on hillo + kerma. Tai banaani...
rahkaa voi myös olla seassa. Tai sitten jotkut kirpakat marjat ja vaniliakiisseli. Ja suklaavaahto on kanssa aina hyvää. Perus jutut parhaita.
vaaleassa täytekakussa mansikat, valkosuklaa ja rahka.
En pidä hirveän makeista kakuista.
kuin purkki vaahtoutuvaa vaniljaa, purkki rahkaa ja kaksi purkkia Piltti kuningatarta. Hyvää tulee ja moni kysyy, että mitä on tämä hyvä täyte, saiskos reseptin.
Kokeilkaas.
vanha kunnon mansikka-banaani-kakku :D
eikä missään tapauksessa rahkaa kakkuun!
Pidän kyllä banaanistakin (tummumisen voi estää tilkalla sitruunamehua).
eikä missään tapauksessa rahkaa kakkuun!
Pidän kyllä banaanistakin (tummumisen voi estää tilkalla sitruunamehua).
mielestäni pelkkä kermavaahto on aina tosi ällön makuista kakussa, eli pitää olla rahkaa sekoitettuna joukkoon. Tykkään kyllä happamista mauista muutenkin.
Tekisi mieli kokeilla kreemiä, siis semmoista voista ja tomusokerista vaahdotettua, kakun päälle mutta onko se oikeasti hyvää? Onko kermavaahtoa parempaa?
kun ruuassa on tarpeeksi happamuutta ei tartte olla mieleltään hapan ;)
mielestäni pelkkä kermavaahto on aina tosi ällön makuista kakussa, eli pitää olla rahkaa sekoitettuna joukkoon. Tykkään kyllä happamista mauista muutenkin.
Kreemi on ihan kamalaa, ja hirveä pettymys ennen kaikkea! Kun odottaa saavansa hyvää kermavaahto niin saakin suuntäydeltä kreemiä, hyi! Ihan kuin dottaisi saavansa maitoa mutta hörppäiskin piimää...
Tekisi mieli kokeilla kreemiä, siis semmoista voista ja tomusokerista vaahdotettua, kakun päälle mutta onko se oikeasti hyvää? Onko kermavaahtoa parempaa?
Ihan hiuksenhieno kerros hilloa, persikkaa, ananasta, päärynää, banaania, kiwiä, mansikkaa ja kermavaahtoa.
Söin tuota kylässä ja ajattelin, että pitäs tehä itsekin.Yllätävän hyvää,nam.
mansikka/vadelma rahka tai suklaamousse.