Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä jos mies pettää, niin

Vierailija
26.05.2010 |

silloin siinä naisessa, vaimossa, puolisossa on jotain vikaa.

Ei kai kukaan hyvää naista pettäisi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki oikeus uuteen onneen..ja vielä sekin aika koittaa ,usko vaan.Toinen juttu on sitten se että miten uskaltaa aluottaa uuden suhteen ja luottaa ihmiseen, jos on täydellisesti aiemmin luottanut puolisoonsa ja tullut petetyksi. Seon vaikea paikka, ei ehkä kaikille,mutta minulle ainakin on ollut. Toisen puolison elämäntilanne tai väsymys ei ole mikään hyväksyttävä perustelu tai puolustus pettämiselle. Vain tyhmä, heikko ja lapsellinen mies mennee tossa tilanteessa pettämään.Päin vastoin hänen olisi pitänyt tukea ja kannustaa toista jaksamaan vaikeuksien läpi. Kärsimystähän se aika oli sinullekin... Onnea elämääsi !!!!!

Vierailija
2/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaisitte keksiä edes jotakin uutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen niin hemmetin hyvä ;)

Miehelläni on siis ollut useamman vuoden sivusuhde työkaverinsa kanssa, johon kuulemma korviaan myöden rakastui. Suhde loppui ja olemme edelleen naimisissa.

Olen normaalipainoinen, tissit ja takapuolen omaava nainen. Pärstäkerrointakin kehtaa peilistä katsella. Pukeudun kivasti ja huolehdin ulkonäöstäni. En nalkuta, teen hyvää ruokaa. Peittoakin on makuukammarissa heiluteltu vähintään pari kertaa viikossa.

Mies on saanut harrastaa ja mennä niinkuin on halunnut. Niin myös minä itse. Kotityöt ovat sujuneet ilman riitoja. Rahan puutettakaan ei ole kärsitty. Olen korkeasti koulutettu ja pystyn jopa sivistyneesti keskustelemaan.

Itse en kyllä keksi, mitä olisin voinut toisin tehdä. Tai miten olen ajanut mieheni vieraisiin. Kyllä syy on varmasti parisuhteessamme, mieheni korvien välissä, eikä yksinomaan minussa.

Vierailija
4/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vika voi olla hyvinkin siinä pettäjässä, esim. narsistinen luonnehäiriö, itsetunnon pönkittäminen jatkuvilla valloituksilla...

Vierailija
5/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta arvostusta ja huomiota. Tämä on tutkittu asia.

Vierailija
6/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittoakin on makuukammarissa heiluteltu vähintään pari kertaa viikossa.

olis esim. tarvinnut vähintään joka toinen päivä?

Vierailija
7/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä niin sitä ei pitemmän päälle olisi jaksanut...

Vierailija
8/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vika oli tasapuolisesti parisuhteessa. Puolen vuoden erokriisin jälkeen suhde oli parempi kuin voisi kuvitella. Enpä kyllä enään miestäni vaihtaisi.

Vierailija
9/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni suhteessa hyvin tai huonosti. Myös huonoa itsetuntoa pönkitetään pettämällä ja petturi on vielä kamalan mustasukkainen vaimostaan.

Kyllä näitä sairauksia riittää.

Vierailija
10/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan joskus on kiva kokeilla omaa viehätysvoimaansa, ihastua ja käydä vieraissa. Silti voi rakastaa (!) puolisoaan. Ja että pettämisessä ei ole mitään pahaa, jos toinen ei saa tietää.

Olen pettänyt, montakin kertaa, eikä ne pettämiset ole tunteitani miestäni kohtaan vähentänyt. Tiedän että hänkin on pettänyt ja silti sanoo rakastavansa minua edelleen. Joskus siis seksi on vain seksiä. Himo on vain himoa, ei siihen aina muita tunteita tarvita.

Niin tai en nyt tiedä että onko nuo varsinaisesti pettämistä kun kummallekin se on periaatteesa ok. Kunhan ei vain retostele niillä jutuilla sitten päin toisen naamaa.

Uskollisuushan on tietoinen valinta, ei mikään ominaisuus tai automaatio, mikä tulee parisuhteen mukana.

Niin, ihminenhän ei periaatteessa ole yksiavioinen, muutenhan me kaikki olisimme sen ensimmäsen poika/tyttöystävän kanssa loppuelämämme yhdessä.

Vierailija
11/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun olisi ollut joka toinen päivä niin sitä ei pitemmän päälle olisi jaksanut...

Kyllä täällä on jaksettu aikalailla joka päivä (kuukautisten aikana otan mieheltä suihin ja silloin kertoja on vähemmän koska mies haluaa että minäkin saan) jo kymmenen vuoden ajan. Vähintään se 5 kertaa viikossa tulee peittoa heilutettua.

Eikä se seksi ole mikään pakote tai rutiini meillä vaan kumpaakin yksinkertaisesti himottaa aikalailla joka päivä.

Vierailija
12/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisissä.

Pettäminen on huono keino hoitaa parisuhdevaikeuksia, mutta aika käytetty silti.

Vierailija
13/29 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi todeta, että nyt on kyllä seksiä liian vähän tai nalkutus ahdistaa ja että työpaikalla on kiva tyyppi, jota haluan kiksaista? Koska pelätään, että se kiva tyyppi ei olisikaan parempi kuin vaimo eli pidetään siis vaimoa varalla eikä anneta tälle mahdollisuutta

a) muuttaa käytöstään

b) panostaa parisuhteeseen enemmän

c) työstää mielessään eron mahdollisuutta

d) löytää uusi suhde

Kun vaimo saa tietää, on pettämistä yleensä jatkunut jo pitkään ja ero miehelle ainoa vaihtoehto. Nainen taas on aivan alkutekijöissä eron suhteen eikä tajua mikä meni vikaan. Ja mies ihmettelee kun vaimo romahtaa, että olipas tasapainoton tyyppi. Kenessä vika? No vaimossa. On tasapainoton, ei panostanut parisuhteeseen, hoiti lapset ja kotityöt eikä jaksanut villiä seksiä illalla. Ei panostanut ulkonäkäänsä ja aina nalkutti, kun mies oli "työmatkoilla"...

Vierailija
14/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pihtaa, ei huomioi muita kuin lapsia, ei hellittele miestä jne

Vierailija
15/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet vaan ei osaa pitää vetskaria kiinni kun tilaisuus tulee eteen

Vierailija
16/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaimo pettää, niin siinä omassa miehessä on se syy?

Vierailija
17/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan haluaa aina vaan jotain muuta, kyllästyy, kokeilee omaa viehätysvoimaansa, on vaan kusipäitä eikä välitä paskaakaan muista.

Vierailija
18/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole täydellinen. Ap:ssa on vikaa, minussa on vikaa, meidän kummankin puolisoissa on vikaa.

Jos vain täydellinen ihminen ei ansaitse tulla petetyksi niin me kaikki ansaitsemme tulla petetyksi. Ja kaikilla meistä on myös oikeus pettää.

Vierailija
19/29 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin miestä, jotka pettää aina vaikka kenen kanssa olisi!

Vierailija
20/29 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun muija on pettäny mua mut mä kestin sen jotenki koska varmaan rakastan sitä tosi paljon...

mut mun mielestä se jatkuu jotenki vielki vaik siit on menny joku 2-3 viikkoo..

se sanoi et se jää sen toisen jätkän kans vaa parhaina kavereina, mut must vaa tuntuu et se alkaa taas jossai vaihees...

mitä teen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi