Jos tyttäresi kasvuennuste olisi 195 cm, aloittaisitko kasvun jarruttavan hoidon?
Kommentit (92)
Olen miettinyt että mistä tranvestiitit hankkivat kenkänsä. luulisi että niissä miehissä löytyisi 42+ kengän kokoja? Tietääkö kukaan?
mutta opettaisin olemaan ylpeä kropastaan ja kantamaan sitä kauniisti. Urheilemaan kannustaisin myös.
Olen miettinyt että mistä tranvestiitit hankkivat kenkänsä. luulisi että niissä miehissä löytyisi 42+ kengän kokoja? Tietääkö kukaan?
ja kaappi täynnä erilaisia kenkiä! Tosin olen ihan nainen. ;) Bellissima, Spesiaalikoot, Ellos, Kingsize skor jne...
naiselle sellainen "kipuraja", siitä pidemmät ovat kyllä...aika kirahveja. Eikä mitään supermallikorttia
tämä kirahvimaisuus ilmenee? Tai mitä haittaa siitä on, varsinkin toisille?
t.184cm
meilläpoja ennuste oli 205 cm pysähtyi 192.
tytöllä oli 192 ennuste ja pysähnty 174... Ja en olis antanut mitään kasvunhidastajaa vaikka olis tarjottu.
Mulla kengännumero on 42 ja on tosi vaikea löytää hyvännäköisiä sopivia kenkiä. Apua jos jalka vielä kasvaisi raskauden myötä!
Minulla on 43 ja leveä ja korkea. Ts. jos se tästä kasvaa, mistään kaupasta ei enää löydy naistenkenkiä, joihin pystyn survomaan jalkani niin, että vielä kiertää veri.
Bellissimasta tai Spesiaalikoosta??
Harvemmin tulee sinnepäin mentyä, ja silloinkin yleensä viikonpäivinä ja kellonaikoina, jolloin pikkuliikkeet ovat kiinni. Lisäksi ei pelkkä numero kerro, sopiiko kenkä.
Tuota jälkimmäistä en muuten löytänyt googlella. Mikä sen oikea nimi on?
toivosin toki, että menkat alkaisi hyvissä ajoin ja pysäytti kasvun. Mutta kyllähän nyt noinkin pitkä nainen pituisensa miehen löytää..
Mulla kengännumero on 42 ja on tosi vaikea löytää hyvännäköisiä sopivia kenkiä. Apua jos jalka vielä kasvaisi raskauden myötä!
Minulla on 43 ja leveä ja korkea. Ts. jos se tästä kasvaa, mistään kaupasta ei enää löydy naistenkenkiä, joihin pystyn survomaan jalkani niin, että vielä kiertää veri.
Bellissimasta tai Spesiaalikoosta??
Harvemmin tulee sinnepäin mentyä, ja silloinkin yleensä viikonpäivinä ja kellonaikoina, jolloin pikkuliikkeet ovat kiinni. Lisäksi ei pelkkä numero kerro, sopiiko kenkä. Tuota jälkimmäistä en muuten löytänyt googlella. Mikä sen oikea nimi on?
En minäkään siellä asu, mutta shoppailemassa kyllä käyn.
Ihmiset kasvavat vuosi vuodelta pidemmiksi. Pätkin on ehkä vaikea ymmärtää sitä. Pätkiä ovat alle 170 senttiset.
170 cm nainen tai edes tyttöhän on pitkä!
naiset...ovathan ne ehkä näyttäviä. Mutta sängyssä ne jalat ovat vain tiellä, ei pysty nostamaan syliin ja naimaan, suurinta osaa miehistä liian pitkät naiset eivät kiihoita ollenkaan ym.
Se vaan nyt on niin. Kokemusta on, sekä paljon samanlaisia kommentteja olen kuullut muiltakin miehiltä. Ei ole itsetuntojuttu, vaan ihan käytännön sanelema...
t. mies
mutta rakas viisas äitini ei halunnut. Kasvuennusteeni oli 190 cm ja jäin "vain" 182 cm pitkäksi. Juuri ostin 8 cm korkkarit ekaa krt elämässäni mieheni toiveesta ja oli todella naisellinen olo ja keräsin ihailevia katseita :-)
naiset...ovathan ne ehkä näyttäviä. Mutta sängyssä ne jalat ovat vain tiellä, ei pysty nostamaan syliin ja naimaan, suurinta osaa miehistä liian pitkät naiset eivät kiihoita ollenkaan ym. Se vaan nyt on niin. Kokemusta on, sekä paljon samanlaisia kommentteja olen kuullut muiltakin miehiltä. Ei ole itsetuntojuttu, vaan ihan käytännön sanelema... t. mies
mutta rakas viisas äitini ei halunnut. Kasvuennusteeni oli 190 cm ja jäin "vain" 182 cm pitkäksi. Juuri ostin 8 cm korkkarit ekaa krt elämässäni mieheni toiveesta ja oli todella naisellinen olo ja keräsin ihailevia katseita :-)
ja ihailevia. Miksi lyhyiden naisten ei tarvitse useinkaan selitellä kuten pitkien. On se vain säälittävää, että vasta aikuisiällä uskaltaa ostaa korkkarit ja olla mitä on. Eli jättiläinen korkkareilla.
naiset...ovathan ne ehkä näyttäviä. Mutta sängyssä ne jalat ovat vain tiellä, ei pysty nostamaan syliin ja naimaan, suurinta osaa miehistä liian pitkät naiset eivät kiihoita ollenkaan ym. Se vaan nyt on niin. Kokemusta on, sekä paljon samanlaisia kommentteja olen kuullut muiltakin miehiltä. Ei ole itsetuntojuttu, vaan ihan käytännön sanelema... t. mies
Tämä nyt menee vain näin. Et sellaista 185 senttistä naista nosta syliin, nai häntä näppärästi kuten pienempää. Jalatkin ovat todellakin oikeasti tiellä. Ei se reiden pituus kiihoita kuin esteettisellä tasolla.
liekö kärsinyt kuitenkin pituudestaan? Jotenkin tuntuu kamalalta puuttua luontaiseen pituuteen jos tyttö on ihan terve.
Ihmiset kasvavat vuosi vuodelta pidemmiksi.
Pätkin on ehkä vaikea ymmärtää sitä. Pätkiä ovat alle 170 senttiset.
Minun ystäväni on 184 cm pitkä, eikä hänellä ole koskaan ollut ongelmia pituudestaan. Miesseuraa on riittänyt, tosin ego-ongelmaiset ovat kivasti kariutuneet pois (eli ne miehet, joiden pitää päteä sillä että ovat naistaan pidempiä). Ystäväni on tehnyt aikanaan mallintöitä, myös ulkomailla. Näyttävä nainen, eipä häntä ole tarvinnut säälitellä. Luulenpa, että asiaan vaikuttaa paljon se, miten oma lapsuudenperhe on suhtautunut pituuteen.