Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monelle 50x50 cm hyllylle pitäisi mahtua yhden ihmisen vaatteet?

Vierailija
04.06.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. juhlavaatteet, puvut, takit, kengät, pipot ym., kauluspaidat...

Vierailija
2/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhellä hyllyllä housut, yhellä paidat ja yhellä hameet/mekot.

Lisäksi mulla on erikseen tangolla vaatteet joita ei viitti taitella (juhlamekot etc.) ja lipastossa alusvaatteet, suka, uimapuvut/bikinit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten isot hyllyvälit ja korkeat pinot ;)

Lisäksi mulla on erikseen tangolla vaatteet joita ei viitti taitella (juhlamekot etc.) ja lipastossa alusvaatteet, suka, uimapuvut/bikinit jne.

Vierailija
4/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut ja hameet

paidat

topit ja alusvaatteet sekä sukat

kengät eteisen kaapissa

muutama mekko ja paita henkari kaapissa

takit eteisen kaapissa

kolme hyllyä ei riittäis kun vaatteet ahdettu hyllyille, kivempi olis kun olis vaikka viisi hyllyä, vois jotain löytääkin joskus..

Vierailija
5/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa hyllyittäin

-paksut neuleet, aluskerrastot (pitkät kalsarit yms)

-maasto-, urheilu-, pihatyövaatteet yms. (olen biologi, eli tartten sellaisia puolikuntoisia vaatteita maastohommiin)

-trikoopaidat

-neuleet

-housut

-hameet

Lisäksi takit + kengät eteisessä, kauluspaidat+juhlavammat mekot yms. tankokaapissa jonka pohjalla laatikoissa sukat ja alusvaatteet, laukut ja asusteet (huivit, vyöt yms) ripoteltu vähän sinne sun tänne...

Vierailija
6/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-8 isoa elfakorillista + kaksi hyllyä viikattuja vaatteita (turkasen täynnä)

-kaksi ovinen kaappi liian täynnä henkarissa olevia vaatteita

-alusvaatteet, takit, talvivaatteet, kengät ja huivit on sullottu muihin kaappeihin.

Vierailija
7/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toivookaan, että mahtuisi.

Vierailija
8/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen iso, koko seinän levyinen kaappi miehen kanssa puoliksi. Kummankaan vaatteet ei meinaa mahtua, vaikka mä koko ajan karsin niitä :(

Molemmilla on 3 laatikostoa ja kolme hyllyä, noiden koko on vähän isompi kuin mitä sä ilmoitit eli muistaakseni 60x60.

Sen lisäksi molemmilla tuplaleveä henkarikaappi, jossa ylhäällä ja alhaalla hylly. Osa vaatteista on vaaterekeissä (2 kpl), osa on lasten vaatekaapeissa ja osa varastoitu kellariin.

Vierailija
9/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on niin erilaisia, mutta useimmat suunnittelijat ja rakennusfirmat uskovat, että yksi hyllykaappi riittää ja toinen sitten henkareille. Näinhän makuuhuoneet yleensä suunnitellaan, meilläkin on nämä perustilat. Onneksi on vierashuone, jonka kaapissa voi säilyttää kausivaatteita, meillä on ehkä liikaa harrastuksia tai muuten vain liikaa erilaisia vaatteita.

Vierailija
10/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 hyllyä mulla menee

Tosin mulla on hyllyillä vaan tän hetken kausivaatteet. Ja loput on eteisen kaapeissa varastoituna

Vierailija
11/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla ihmisellä sama määrä vaatteita vie isomman tilan... Mulla riittää oikein hyvin yksi hyllykaappi ja yksi henkarikaappi + lipasto. Vaatteet pieniä, kokoa 34.

Vierailija
12/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän paljon polvipituisia kellohameita/-mekkoja, ja ne vie paljon enemmän tilaa kuin jotkut minimittaiset kynähameet.

terv. toinen kokoa 34

Isolla ihmisellä sama määrä vaatteita vie isomman tilan... Mulla riittää oikein hyvin yksi hyllykaappi ja yksi henkarikaappi + lipasto. Vaatteet pieniä, kokoa 34.

Vierailija
13/13 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Pitäisi varmaan totisesti alkaa karsia omaa vaatevarastoa.

Mullahan menee 4 hyllyä jo pelkkien lyhyt- ja pitkähihaisten paitojen säilytykseen. Sitten yksi hylly topeille, yksi farkuille, yksi paremmille housuille, yksi mekoille, yksi hameille, yksi ulkoiluvaatteille, yksi treenivaatteille, kaksi (!) yövaatteille (pyjamat & yöpaidat). Puolustukseksi on sanottava, että osa noista hyllyistä on vain 40 cm, kaikki ei ole 50. Tämän lisäksi tietysti sitten tupaten täynnä oleva 100cm. tankokaappi, jossa muka ne mun "paremmat" vaatteet roikkuvat. Onneksi mies pitää vaatteitaan suosiolla toisen makuuhuoneen kaapeissa...