Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttäresi kasvuennuste olisi 195 cm, aloittaisitko kasvun jarruttavan hoidon?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kengännumero on 42 ja on tosi vaikea löytää hyvännäköisiä sopivia kenkiä. Apua jos jalka vielä kasvaisi raskauden myötä!

Minulla on 43 ja leveä ja korkea. Ts. jos se tästä kasvaa, mistään kaupasta ei enää löydy naistenkenkiä, joihin pystyn survomaan jalkani niin, että vielä kiertää veri.

Vierailija
82/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessähän on kasvuennuste, niinkuin ap laittoi.

Eihän sitä tiedä mihin pituuteen loppupelistä kasvaa.

Ei minusta olisi mitään järkeä aloittaa mitään kasvun hidastamissysteemeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kengännumero on 42 ja on tosi vaikea löytää hyvännäköisiä sopivia kenkiä. Apua jos jalka vielä kasvaisi raskauden myötä!

Minulla on 43 ja leveä ja korkea. Ts. jos se tästä kasvaa, mistään kaupasta ei enää löydy naistenkenkiä, joihin pystyn survomaan jalkani niin, että vielä kiertää veri.

Bellissimasta tai Spesiaalikoosta??

Vierailija
84/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä on liian pitkä, kärsii yhtä lailla kuin liian lyhytkin. Omille lyhyille lapsilleni otan hormonihoidon vastaan, jos sitä tarjotaan.

Vierailija
85/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti siis antaisin hormonia lykätä, jos olis pelko, että jättilaiseksi muutoin kasvaisi.

Mutta riippuu toki tuosta iästä.

Juttelisin myös tyttöni kanssa asiasta.

Vierailija
86/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin puskeneeseen jalka -keskusteluun, että kyllä se jalka vaan usein jää isommaksi raskauden jälkeen. Jalkaholvi madaltuu ja helposti saa siirtyä seuraavaan kengännumeroon. Kyllähän sitä elopainoa on ollut reippaasti normaalia enemmän masun kanssa jalkojen päällä ja ne hormonit todellakin vaikuttaa vähän joka paikkaan.

Mutta ottakaa hyvät naiset se positiivisesti.. Kenkäkauppaan.. =) Hyvä syy uudistaa koko kenkävarasto.. kaikkea uutta ja ihanaa..

Vierailija
87/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nyt alkaisi tuollaisen takia jotain napuja syöttään lapselleen? Pitkätkin naiset ovat kauniita.

Vierailija
88/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksvuennusteet eivät pidä paikkaansa läheskään aina!

Minusta ennustettiin 178cm pitkää ja olen 162cm.

Mutta en toivo että tyttärestäni tulisi noin pitkää... mutta jos luonto näin hänet kasvattaa niin sitten asia on niin.

Vierailija
89/92 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi.

Koska en usko kasvuennusteisiin. toiset lapset kehittyvät nykyään aikaisin täyteen mittaansa. Toiset taas vähn myöhemmin kuten aiemmin historiassa, ja ovat pidempään lapsia. ottavat kiinni sitten myöhemmin.

Vierailija
90/92 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kasvuennuste oli 190 cm, mutta jäin "vain" 171 senttiin. Onneksi kohdallani ei kukaan edes väläytellyt kasvun hidastamista.

Vierailija
91/92 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin asiaa, jos kasvuennuste olisi tehty niin, että luuston kyypsyysaste olisi mitattu.

Jos taas ennuste on jotain neuvolan höpöjuttua, joka perustuu vanhempien pituuteen ja lapsen pituuteen mittaushetkellä, niin en. Koska joku lapsi on 7-vuotiaana 140 senttia ja lopettaa pituuskasvun ehkä 10-11 vuotiaana, sen jälkeen tulee pituutta enää vähän.

Toinen on 7-vuotiaana 110 senttiä mutta kasvaa pituutta 18-vuotiaaksi.

Vierailija
92/92 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kenelläkään mieleenkään, että se olisi kamalaa. Odotettiin innolla ja mielenkiinnolla lopputulosta. Jäin 171-senttiseksi. Olisin mielelläni pidempi, sillä sitä odotin koko lapsuuteni.