Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttäresi kasvuennuste olisi 195 cm, aloittaisitko kasvun jarruttavan hoidon?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset...ovathan ne ehkä näyttäviä. Mutta sängyssä ne jalat ovat vain tiellä, ei pysty nostamaan syliin ja naimaan, suurinta osaa miehistä liian pitkät naiset eivät kiihoita ollenkaan ym. Se vaan nyt on niin. Kokemusta on, sekä paljon samanlaisia kommentteja olen kuullut muiltakin miehiltä. Ei ole itsetuntojuttu, vaan ihan käytännön sanelema... t. mies

Tämä nyt menee vain näin. Et sellaista 185 senttistä naista nosta syliin, nai häntä näppärästi kuten pienempää. Jalatkin ovat todellakin oikeasti tiellä. Ei se reiden pituus kiihoita kuin esteettisellä tasolla.

Vierailija
2/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihailevia. Miksi lyhyiden naisten ei tarvitse useinkaan selitellä kuten pitkien. On se vain säälittävää, että vasta aikuisiällä uskaltaa ostaa korkkarit ja olla mitä on. Eli jättiläinen korkkareilla.

Kyllä sun nyt vaan täytyy hyväksyä se, että toisten mielestä jättiläinen korkkareilla on kaunista ja kiihottavaa :-) Sorry hon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle sellainen "kipuraja", siitä pidemmät ovat kyllä...aika kirahveja. Eikä mitään supermallikorttia

tämä kirahvimaisuus ilmenee? Tai mitä haittaa siitä on, varsinkin toisille? t.184cm

ja kyllä häntä hieman käy sääliksi. Potentiaalisten kumppanien valikoima on pieni. Tyttö on TODELLA pitkä. Olisi pitkä jopa pitkäksi mieheksi. Olemuskin on sellainen, että on tottunut olemaan töllisteltävänä.

Vierailija
4/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli pituus toisi mukanaan vartalon epäsuhtaisuutta, kuten älyttömän pitkät jalat tai suhteettoman pitkän selän. Minun tyttäreni on kuitenkin näin 8-vuotiaana hyvin sopusuhtainen vartalonsa mittojen suhteen. Toki jalat ovat pitkät, mutta eivät silti epäsuhtaiset.

Hänen sopusuhtaisuutensa vuoksi en ole ollut huolissani tytön kasvusta. Ainoa juttu mikä riepoo on se, että vaateostoksilla 158 senttiset housut on tarkoitettu isommille tytöille, sellaisille, joilla on jo vähän lantiota. 8-vuotias on meillä kuitenkin vielä ihan kapea kuikelo, joten housut putoavat kerralla nilkkoihin, vaikka housujen pituus olisikin sopiva.

olikohan numero 59

Vierailija
5/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi?

Vierailija
6/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunnen erittäin pitkän naisen, ja hänellä ei ole mitään ongelmia ollut tässä suhteessa. Päinvastoin, kumppaniksi ei ole ainakaan sattunut miehiä, joille sellainen toissijainen seikka kuin naisystävän pituus aiheuttaisi itsetunto-ongelmia.

ja kyllä häntä hieman käy sääliksi. Potentiaalisten kumppanien valikoima on pieni. Tyttö on TODELLA pitkä. Olisi pitkä jopa pitkäksi mieheksi. Olemuskin on sellainen, että on tottunut olemaan töllisteltävänä.

Vierailija
7/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalisten kumppanien valikoima on pieni. Tyttö on TODELLA pitkä. Olisi pitkä jopa pitkäksi mieheksi.

Kuulostaa vähän neuroottiselta, että miehen pitäisi jonkun mielestä olla vaimoaan pidempi. :)

Vierailija
8/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 165 :)

ei se aina mene ennusteen mukaan joten en aloittaisi hoitoa ainakaan heti.

Vierailija
9/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kiitos. Tyttäreni on 12 vuotta, 172cm pitkä ja kasvaa varmasti vielä pitkään. Tyttö on älykäs, loistava tyyppi ja kauniskin kuin mikä. Enkä todellakaan aloita mitään kasvua rajoittavia hoitoja, että olisi miesten mielestä kivempi pantava! Tämä siis kommentiksi mololle, joka tässä ketjussa kertoi, että pitkät naiset eivät ole yhtä mukavia nosteltavia sängyssä kuin lyhyet.

Vierailija
10/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle sellainen "kipuraja", siitä pidemmät ovat kyllä...aika kirahveja. Eikä mitään supermallikorttia

tämä kirahvimaisuus ilmenee? Tai mitä haittaa siitä on, varsinkin toisille? t.184cm

jos kumppania katsellaan. Itse en ole koskaan suosinut lyhyempää miestä, eikä ole tarvinnutkaan. Pidempiä miehiä on riittänyt liiankin paljon...

t.184cm

Vierailija
11/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunnen erittäin pitkän naisen, ja hänellä ei ole mitään ongelmia ollut tässä suhteessa.

että tuolle tytölle olisi kovin helppoa löytää seurustelukumppania. Pääkin oli suhteettoman pienen näköinen koska vartalo oli niin iso, vaikka hän oli ihan hoikka.

Vierailija
12/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tunnen erittäin pitkän naisen, ja hänellä ei ole mitään ongelmia ollut tässä suhteessa.

että tuolle tytölle olisi kovin helppoa löytää seurustelukumppania. Pääkin oli suhteettoman pienen näköinen koska vartalo oli niin iso, vaikka hän oli ihan hoikka.

tämä juttu meneekin jo samalle tasolle "miten noin läski/ruma voi ikinä löytää kumppania?" Hohhoijaa....

Vierailija
13/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 182,5 cm enkä haluaisi kenenkään naisen olevan yhtään pidempi. Miehet (omakin puolisoni) ovat suurimmaksi osaksi lyhyempiä, vaatteita on vaikea löytää kengistä nyt puhumattakaan. Niiden kokoon ei tosin voi vaikuttaa. Omakin jalkani on 43,5 raskauksien jälkeen ja tosi hankala on löytää mitään, jalka kun vielä on hyvin kapea.

Inhoan sitä, että kaikki naiset ovat aina päätä lyhyempiä, kommentoivat pituuttani jne. Mut on kyllä hienosti kasvatettu olemaan ylpeä (lyhyempien vanhempieni taholta) ja olemaan ryhdikäs ja ylpeä, vaan helpommin sanottu kuin tehty. Korkokenkiä en käyttäisi ikinä. 195 cm kuulostaa kamalalle kenen tahansa pituudeksi saati tytön. Säälittää!

Vierailija
14/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä juttu meneekin jo samalle tasolle "miten noin läski/ruma voi ikinä löytää kumppania?" Hohhoijaa....

mutta siitä olen kyllä ihan varma että asia rajoittaa.

Vierailija
15/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat aikoinaan ensin 8-vuotiaana 190cm, sitten 9-vuotiaana ensin 185cm ja myöhemmin lähempänä jo kymmentä ikävuotta "enää" 180 ja risat. Olin 8-vuotiaana siis 165cm pitkä.

Olen nyt kolmekymppinen ja surullisesti ennusteistani jäänyt vajaaseen 174 sentiin. Olen siskoistamme se lyhyin, nuorin siskoni vähän yli 180cm. Kukaan muu ei hälyttäviä kasvuennusteita saanut kuin minä esikoisena. Sittemmin varmaan huomattiin, että meidän perheessä kasvetaan pituus nuorena ja otetaan paino mukaan myöhemmin.

Ihan kamalaa jos silloin kun ennuste oli se n.190cm olisi aloitettu joku hoito. Eli yhdyn useaan edelliseen puhujaan: kyseessä on *ennuste*!!!!!

Vierailija
16/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 182,5 cm enkä haluaisi kenenkään naisen olevan yhtään pidempi. Miehet (omakin puolisoni) ovat suurimmaksi osaksi lyhyempiä, vaatteita on vaikea löytää kengistä nyt puhumattakaan. Niiden kokoon ei tosin voi vaikuttaa. Omakin jalkani on 43,5 raskauksien jälkeen ja tosi hankala on löytää mitään, jalka kun vielä on hyvin kapea. Inhoan sitä, että kaikki naiset ovat aina päätä lyhyempiä, kommentoivat pituuttani jne. Mut on kyllä hienosti kasvatettu olemaan ylpeä (lyhyempien vanhempieni taholta) ja olemaan ryhdikäs ja ylpeä, vaan helpommin sanottu kuin tehty. Korkokenkiä en käyttäisi ikinä. 195 cm kuulostaa kamalalle kenen tahansa pituudeksi saati tytön. Säälittää!

Olen sinua pidempi ja jalkanikin suurempi, mutta eipä mitään vaivaa tai haittaa ole ollut, mikä noin pahasti mieltäni painaisi! Pojistani ja tyttäristäni voi tulla myös pitkiä,mutta eipä tulisi mieleenikään mitään hormoneja heille tunkea! Kyllä niitä pitkiä miehiä maailmassa riittää. Minä puolestani "en osaa" kävellä kuin korkeilla koroilla. ;)

Vierailija
17/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä pitkillä naisilla on meihin lyhyisiin miehiin?

Oletteko todella niin pinnallisia vai mistä johtuu?

T: 11cm mies

Vierailija
18/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä pitkillä naisilla on meihin lyhyisiin miehiin?

Oletteko todella niin pinnallisia vai mistä johtuu?

T: 11cm mies

Niin mikään ei tule muuttumaan. Lyhyet eivät saa koskaan pitkien geenejä. Minusta tuo on hyvin itsekästä pitkiltä naisilta.

Vierailija
19/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisonikin on minua lyhyempi. Mutta yhteiskunta normittaa pariskunnat siten, että miehen on oltava pitempi ja useimmat naisetkin ovat sitä mieltä, että vain pitkä mies kelpaa, on hyvännäköinen jne. Omista pojistani tulee todennäköisesti minua lyhyempiä tai samanpituisia, siis ihan hyvänpituisia sinänsä, ja mielestäni on parempi olla normipituinen kuin kovin poikkeava. Poikkeavuudet ovat niin tuomittavia ja hankalia tässä yhteiskunnassa, etten turhaa rasitetta lapsilleni soisi.

Jos tyttöni pituus näyttäisi kasvavan yli 190 cm:n, hoitaisin asian kirurgisesti, en suinkaan hormoneilla. Onneksi mulla ei ole tyttöä.

Vierailija
20/92 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi huomioida, kun noista ennusteista puhutaan. Olin itsekin pitkä lapsena ja ennustettiin 180 cm pituista, mutta en päässyt edes 170 senttiin. Omat tyttärenikin ovat pitkiä, mutta tuskin heistäkään mitään jättiläisiä tulee, todennäköisesti kasvu pysähtyy 11-12-vuotiaana, kuten itsellänikin. Ja pitkäthän on komeita! Onhan maailmassa pitkiäkin miehiä, kyllä moni heistäkin mielellään katselee naista "omalla tasollaan" eikä vyötärön seudulla.

olivat aikoinaan ensin 8-vuotiaana 190cm, sitten 9-vuotiaana ensin 185cm ja myöhemmin lähempänä jo kymmentä ikävuotta "enää" 180 ja risat. Olin 8-vuotiaana siis 165cm pitkä. Olen nyt kolmekymppinen ja surullisesti ennusteistani jäänyt vajaaseen 174 sentiin. Olen siskoistamme se lyhyin, nuorin siskoni vähän yli 180cm. Kukaan muu ei hälyttäviä kasvuennusteita saanut kuin minä esikoisena. Sittemmin varmaan huomattiin, että meidän perheessä kasvetaan pituus nuorena ja otetaan paino mukaan myöhemmin. Ihan kamalaa jos silloin kun ennuste oli se n.190cm olisi aloitettu joku hoito. Eli yhdyn useaan edelliseen puhujaan: kyseessä on *ennuste*!!!!!