Kuka on ykkösinhokkinne julkkisista
Kommentit (20)
on pakko kääntää heti kanavaa jos näiden naamat vilahtaa tv:ssä. Vanhanen ärsyttää todella paljon.
Ekana varmaan tuksu ja sit epämääräisessä järjestyksessä Matti ja Mervi, Vesa Keskinen, Timo ta Mikkonen ja Niina, Kurkisen pariskunta yms. yms...
radiojuontajista en yhtään jaksa kuunnella Vappu Pimiää. Se puhuu liikaa. Käännän aina silloin kanavaa.
seuraa hyvänä kakkosena..riittähän näitä..
Tietysti joku on mielesempi kuin joku toinen.
Keskisen Vesku, Vappu Pimiä (aina jokapaikassa ja nauraa rätkättää), Helena A-H, Mikko Alatalo, Sari Tamminen, Lauri Tähkä...
jotka kuuluvat myös omiin inhokkeihin Tuksun kanssa..
Ja sitten en pidä yhtään Ismo Leikolasta. Enkä Jani Sievisestä. Enkä Katri-Helenasta.
Et niin hirveesti ne tyypit kiinnostaa ;) .Terv. nro 13
oskari katajisto
ent.urheilu-uutisten lukija, oli sen missinkin kanssa ja lentoemon ja ties kenen kanssa, pelaa golfia, en muista nimeä..
Tosin en varsinaisesti inhoa sitä, vaan säälin. Mulle tulee ihan hirveän paha olo, kun näen sen, niinpä aina skippaan tosi nopeasti kaikki sitä koskevat uutiset. Matti oli mun sankari lapsena, siis silloin kun hyppäsi mäkeä, ja olen tosi surullinen siitä, että hänen elämänsä on mennyt niin surkeasti. Sääliksi käy myös Merviä. En käsitä, miten jotkut kehtaavat esim. lukea heistä kirjoitettuja juttuja. Hirveää sopoa.
sitten Timo TA Mikkonen, sitten Oskari Katajisto
oskari katajisto ent.urheilu-uutisten lukija, oli sen missinkin kanssa ja lentoemon ja ties kenen kanssa, pelaa golfia, en muista nimeä..
En voi sanoa inhoavani ketään jota en ole tavannut livenä, en usko juttuja.
ei voi mitään...