Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa joisit: virtsaa vai äidinmaitoa?

Vierailija
25.05.2010 |

Minusta ihan selkeää, että joisin mielummin äidinmaitoa, sillä vaikka ajatus kieltämättä on vastenmieleinen, niin se on sentään näistä kahdesta tarkoitettu ihmisravinnoksi. Mieheni sen sijaan valitsisi ehdottomasti virtsan! (minkähän miehen minäkin olen itselleni mennyt valitsemaan...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes pohtisi asiaa. äidinmaitoa tietty. mut ihme keskusteluja teillä onkin...

maito maistuu maidolle.. siis jos joskus ternimaitoa on maistanut tms. Kyllähän sitä nyt ennemmin juo kun kusta?! :D Ihme ukko sulla...

Vierailija
2/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä jo jatkan töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä virtsa on puhdas, bakteeriton jopa desinfioiva luonnontuote.. Maistoin omaa maitoani, ja yrjö tuli.. (Pissiä en oo maistanu, omaa kakkaa tosin söin pienenä). Ehkä joisin sit virtsaa..jos en ykäis.

Vierailija
4/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos mammat muuten maistaneet omaa maitoanne? Mä en jotenkin pysty, äklöttää, mies on maistanut mun maitoa.

Vierailija
5/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
6/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, koska halusin tietää mitä tarjoan lapselleni! :) Ihan tavan maidolta maistui, ei ollenkaan pahalta eikä yhtään ällöttänyt. Maistoin omaa "terni"maitoakin, mitä se nyt onkaan nimeltään, sitä keltaista paksua. Se maistui nestemäiseltä rasvalta, vähän kermaiselta, siis aika tuhtia tavaraa, mutta ei pahaa sekään.

Vierailija
7/7 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kerran joutui tyhjentämään mun rintoja imemällä, kun pumppu oli jäänyt kotiin (ja vauva hoitoon). Sylki kyllä maidot pois suustaan, mutta tuskin olisi mieluummin kusta ottanut suuhunsa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme