"Kaunis pieni elämä"-blogin kuva
heidän kreikkalaisesta salaatistaan oli kaamea!
Ei yhtään oikeaoppinen salaatti :(
Nyt meni jotenkin maku tästä ennen niin täydellisenä pitämästäni elämästä:(
Kommentit (136)
yhtään viitsinyt lukea blogia taaksepäin, niin sieltä olisi helposti havainnut, miten tyylikästä tuolla Villassa on mm. aamiaiset: appelsiinimehu puristetaan tuoreista appelsiineista ja sen osaa jo perheen pieni tyttökin.
Kuvatkin olivat oikein onnistuneita.
siinä kohdassa "keskiviikkona 20. tammikuuta 2010
Kiireetöntä elämää.. " oli amerikkalaisten pannukakkujen ohjeen ja kuvan jälkeen mainittu:
"ps. Maistuu aikuisillekin aamun espressojen kanssa todella hyviltä :)"
Eli aamuksi espressoa. Vähänköä peittoaa tavallisten mammojen suodatinsumpit.
Toisaalta se vähän tuo takapakkia, että pannukakkujen ohjeessa oli kirjoitettu:
"Näiden aamiais-herkkujen ohje:" väliviivalla
VÄLIVIIVALLA!!!
on ehtinyt opiskella sisustussuunnittelijaksi ja saada kaksi lasta 23-vuotiaana? Vai onko kyseessä itseoppinut sisustaja?
on ehtinyt opiskella sisustussuunnittelijaksi ja saada kaksi lasta 23-vuotiaana? Vai onko kyseessä itseoppinut sisustaja?
nyt saa sellaisella muutaman kuukauden kurssilla.
Ei se mikään akateeminen tutkinto ole.
Eli ei av-mammat sitä juurikaan arvosta, vaikka hienolta toki kuulostaa.
Eli aamuksi espressoa. Vähänköä peittoaa tavallisten mammojen suodatinsumpit.Toisaalta se vähän tuo takapakkia, että pannukakkujen ohjeessa oli kirjoitettu:
"Näiden aamiais-herkkujen ohje:" väliviivalla
VÄLIVIIVALLA!!!
Sämpyläkuvan jälkeen maininta "äitienpäivä sämpyöistä"... *huoh*
Ja italialaiseen tyyliin voisivat myös juoda aamulla lattea tai cappuccinoa. Espresso vasta lounaan jälkeen. Onneksi sentään espresson osaa kirjoittaa oikein. :)
jota joku väittää Annen siskoksi? Kuuklasin sen sivut ja oli kyllä aikas eri tyyli. Muovikukkia kämppä pullollaan.
No, jokainen tyylillään, mutta en näe yhtäläisyyttä noissa blogeissa.
Anne lukea palstaa kun oli vaihtanut heti profiilikuvansa kun joku sitä täällä arvosteli.
Espresso ei TODELLAKAAN ole aamiaisella juotava kahvi!
että Anne ei tiedä edes mitä eroa on Cafe Lattella ja Cafe au Laitilla.
että Anne ei tiedä edes mitä eroa on Cafe Lattella ja Cafe au Laitilla.
mutta veikkaan että kotini on kuitenkin paremmalla maulla sisustettu kuin sinun!
ttuja, american pancakes tai jotain lusikkaleipiä :(
Ja runsaasti hilloa, siirappia tai sokeria :(
Mahtaa karies jyllätä tuossa perheessä?
Karies on bakteeri...
Kuka niin sanoo?! Voi sitä juoda vaikka pullon kossua aamulla jos niin tahtoo!!! Sinäkö itse muka olet niin kaikkitietävä ja hienostunut että tiedät ja osaat neuvoa muille milloin mitäkin kahvia juodaan!? Oletko kenties opiskellut alaa? Vai asustellut keski- tai etelä-euroopassa? Miltä pohjalta neuvot? Oletko ihan itse lukenut jostakin naisten lehdestä että sivistyneet ihmiset eivät juo aamulla espressoa?
aterian, esim. illallisen päätteeksi. Se on erittäin pieni annos vahvaa kahvia, joka aamiaisella juotuna lähinnä ärsyttäisi tyhjää tai melkein tyhjää mahaa. Aamiaisella juodaan yleensä cafe lattea tai cafe au lait.
Voihan sitä juoda aamulla vaikka mitä, mutta jos pitää tällaisella pieteetillä blogia, jossa selvästi keskitytään nyansseihin, niin kannattaisi tähänkin asiaan kiinnittää huomiota. En neuvo ketään, mutta näin se asia yleensä on. Ja en nyt tajua, mistä vetäisit tuon "sivistyneet ihmiset" tähän.
Vaikutat jokseenkin hermostuneelta. Liikaa espressoa?
Pianhan tuon kuvan blogista poistaa ja laittaa tilalle uuden, jossa on kunnollinen salaatti.
Ehkä kuitenkin näkisin sen verran vaivaa enemmän ja kattaisin uuteen kuvaan Waldorfin-salaatin.
Cesar on jo passé
karu kuva profiilissa oli.
Mutta muutenkin jutut liitelivät eri korkeuksissa. Vähän samaan tapaan kuin Maria ja Mikael Jungnerin parisuhdehaastattelut. Too much for me :).
Kuka niin sanoo?! Voi sitä juoda vaikka pullon kossua aamulla jos niin tahtoo!!! Sinäkö itse muka olet niin kaikkitietävä ja hienostunut että tiedät ja osaat neuvoa muille milloin mitäkin kahvia juodaan!? Oletko kenties opiskellut alaa? Vai asustellut keski- tai etelä-euroopassa? Miltä pohjalta neuvot? Oletko ihan itse lukenut jostakin naisten lehdestä että sivistyneet ihmiset eivät juo aamulla espressoa?
minä puolestani olen asustellut Ranskassa ja siellä aamiaiskahvina juotiin poikkeuksetta café au lait, ei espressoa.
Espresso on jälkiruoka- tai liköörikahvi, iltapäivän puolella hörpätään.
Koko blogi ihan epäuskottavaa höttöä. Yök.
Kun noin paljon löytyy arvosteltavaa, että pöytäliina on rutussa ja saalaatti rumaa ja kahviakin juodaan väärin, on varmaan parempi olla lukematta koko blogia. Tai sitten kaikki rakkaat kirjoittajat, tehkää parempi blogi itse. Laittakaa tänne sitten osoitetta mistä sitä voi käydä lukemassa. Sinnehän sitten voi laittaa vaikka tyhmille suomalaisille ohjeita kuinka missäkin maassa on tapana juoda kahvia, ettei sitten kukaa vaan mene tekemään väärin.
Ja asiattominta on mielestäni arvostella blogin pitäjän ulkonäköä. Luulempa että suurin osa teistä on tavallisen suomalaisen pulliaisen näköisiä. Ottaahan se päähän, että toinen on nuori ja nätti ja taitava ja äiti ja vaikka mitä.
Sä et ole tainnut tuota blogia ennen lukea. Minä siis olin se, joka kommentoi blogistin "ulkonäköä". MUTTA en kommentoinut sitä, miltä tämä ihminen näyttää, vaan sitä kuinka epäonnistuneen kuvan hän on itsestään laittanut. Luulin, että tämä koko ketju koskee tuota kuvaa.
Joskus pari kuukautta sitten oli aivan loistava kuva tästä naisesta, aivan täydellisen näköinen ruskeine silmineen ja pepsodenthymyineen. Mutta sitten kuva vaihtui tähän nykyiseen, missä hän ei näytä hyvältä. Meni maku koko blogiin, kun ei ollutkaan niin täydellinen ;)
Ärsyttää blogin ympärillä pyörivä täysin asiaton keskustelu ja siksi kirjotin. En tarkoittanut kommentoida mitää erityisesti vaan kaikkea typerää mistä yleisesti jokainen katsoo aiheeksi valittaa. Se on kauheaa kuinka paljon kateutta ihmisissä se blogi aiheuttaa tai en ainakaan keksi muuta syytä tähän keskusteluun. Hassua on myös se, että ihmisistä on luvallista kirjoittaa kaikkea pahaa tälläisillä sivuilla. se on helppoa kun voi ilman nimeä ja kuvaa haukkua muita. se on myös halpamaista ja lapsellista.
Minä en voi pitää tästä blogista, koska se ei ole kovinkaan todellinen.
Toki tiedän että monella on varaa elää noin ja saa sitä elääkin, mutta nämä säntilliset kuvat tahrattomista verhoista ja jutut helpoista päivistä eivät kuvasta sitä elämää jota minä haluan elää.
Minä kaipaan särmää ja toimintaa, en edes jaksaisi pyöriä päiviä lähinnä kotona ja sisustaa taloa kenties seuraavaan Kodin kuvalehteen.
Kuraa ja kolhuja pitää myös olla, Annen blogista saa jotenkin niin pintaraapaisuvaikutelman.
En siis viitsi kadehtia tätä Annea enkä kuolaa blogissa joka päivä.
En myöskään vahtaa mahdollisia muotovirheitä kyseisen perheen auvoisen onnen keskeltä, sillä tiedän ettei kenelläkään kuitenkaan ole kaunista pientä elämää ja koko blogi on aikamoista harhaa.
Mutta lukekoon ken tykkää, ja miksei saisi eläytyäkin sivujen tarjoamaan kivaan mielikuvaan.
Ja anteeksi se kiva.. :)
Vierailija - 25.05.10 05:49 (ID 10536942)