Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV26 ja hiukan verensekaista vuotoa?

Vierailija
24.05.2010 |

Mistä moinen voi johtua ja pitäisikö ottaa yhteyttä jonnekin. Tänään siis tullut valkovuodon mukana hiukan hyytynyttä verta (kahdella vessareissulla). Onko ihan normaalia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita äitiyspolille. Tsemppiä.

Vierailija
2/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pientä veristä klönttiä. Olin ajatellut odottaa huomiseen ja katsoa josko vuotoa tulisi vielä. Pitäisikö samantien soittaa tuonne?

Lapsi melskaa normaalisti vatsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä kyselet jos et aio tehdä asialle mitään.

Vierailija
4/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä yhden av-mamman mielipiteen mukaan mitään tee. Useamman vastauksia kalastelin.

No joka tapauksessa, illalla tuli vielä vähän oikein paksulimaista vuotoa, mutta menin silti maate. Tänään soitin äitiyspolille ja olivat sitä mieltä, että jos ei selkeitä kovia ja rytmikkäitä supistuksia tule tai runsaammin nestettä (lapsivettä), niin ei ole syytä huoleen. Tarvittaessa saisin kuitenkin tulla näyttäytymään. On kuulemma normaalia, että raskaudenaikana voi tuolla tuollaista vuotoa eikä se aina ole merkki synnytyksen yms. alkamisesta.

Minulla ei siis ole rytmikkäitä supistuksia, mutta kohtu menee ajoittain ihan pinkeäksi. Nyt vain seurailen.

ap

Vierailija
5/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä tarkastuttamaan eikä itse arvioida onko joku pielessä.

Vierailija
6/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei pidä jäädä ihmettelemään vaan mennä heti tarkistuttamaan tilanne. Jos istukka irtoaa kunnolla, vauvalle ja sinulle voi käydä huonosti.

Vierailija
7/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti kannattaa asia käydä tarkistuttamassa. Todennäköisesti mitään hätää ei ole, jos vuoto on pientä.

Vierailija
8/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terve tenava tuli.

Vierailija
9/10 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi olla ihan harmitonta. Joka tapauksessa noilla viikoilla asia on aina tarkastutettava, katso vaikka käypä hoito-suositus.

mutta silti kannattaa asia käydä tarkistuttamassa. Todennäköisesti mitään hätää ei ole, jos vuoto on pientä.

Vierailija
10/10 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä