Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsekeskeinen ja pidän itseäni ja lastani parempina kuin muut!

Vierailija
24.05.2010 |

Häpeän tätä ongelmaani. Olen lapsesta saakka ollut itsekeskeinen ja ehkä hieman narsistinenkin. Pidän itseäni lähes täydellisenä ihmisenä. Minulla on leikki-ikäinen lapsi, ja pidän häntäkin parempana, lahjakkaampana ja älykkäämpänä kuin muut lapset. Pelkään, että asenteeni joskus paljastuu muille.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppea ajatusmaailma mulla varmastikin on, mustavalkoisuuskin varmaan pitää paikkansa. Vailla koulutusta en kylläkään ole, vaan ihan maisteristasoa :) Enkä minä nyt sellainen narsisti ole, joka olisi aggressiivinen tai murhaisi jonkun. Jokaisessahan on hieman narsistisia piirteitä.

Vierailija
22/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisessa persoonallisuushäiriössä vakavan laiminlyönnin ja kaltoinkohtelun seurauksena, en nyt jaksa ruveta prosessia tähän kirjoittamaan.

Ja sitten taas toisaalta opittuna käytöksenä. Arvatkaa tunteeko joku brittiaristokraatti itsensä muita paremmaksi vaikkei persoonallisuushäiriöstä kärsikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan aidosti kuvittelee itsensä ja lapsensa paremmiksi kuin muut, niin olisi kyllä aika tosi mielenkiintoista tietää ne perustelut siihen!

Ja sellaisiahan ei ole olemassakaan, heh!

Vierailija
24/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset kyllä pelkäävät eniten sitä, että paljastuvat!

Muut pers. häiriöiset kyllä varmasti.

Vierailija
25/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja en minä koskaan ole polkenut ketään, muuta kuin ajatuksissani! En todellakaan kulje missään kehumassa itseäni ja haukkumassa muita. Olen esim. työpaikalla ihan ok ja pidetty tyyppi.

Vierailija
26/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppea ajatusmaailma mulla varmastikin on, mustavalkoisuuskin varmaan pitää paikkansa. Vailla koulutusta en kylläkään ole, vaan ihan maisteristasoa :) Enkä minä nyt sellainen narsisti ole, joka olisi aggressiivinen tai murhaisi jonkun. Jokaisessahan on hieman narsistisia piirteitä.

Noilla argumenteilla todella vaikea uskoa! Mikähän mahtais olla ala? Et tietenkään kehtaa kertoa, kun olet niin hyvä??

Vierailija
27/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja en minä koskaan ole polkenut ketään, muuta kuin ajatuksissani! En todellakaan kulje missään kehumassa itseäni ja haukkumassa muita. Olen esim. työpaikalla ihan ok ja pidetty tyyppi.

Narsistit ei ole työpaikoillaan ok ja pidettyjä tyyppejä. Kaikki hurraa osastolla kun narsisti siirtyy arvoasteikossa yleimmäs - saapahan se pois omasta kimpusta.

Vierailija
28/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla unohtanut kaiken muun.

Ap:lle tekisi ihan hyvää tajuta sellainen elämän realiteetti, että tässä elämässä kaikken onnellisempi ovat he, jotka eivät osoita lahjojaan yhteen suuntaan, vaan jakavat ne kaikkeen...myös toisten ymmärtämiseen..

eivät siis ole parhaita missään, mutta itse ovat tasapainoisimpia, nukkuvat hyvät yöunet, heistä pidetään ja ihmiset heidän ympärillään ovat onnellisia, kuten he itsekin:)

Eli miten te oottekaan niin parhaita?

Vierailija
29/31 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa vaikka kokoa maailman kuningatar ja tytär perintöprinsessa..

tai vastaavasta maailman fiksuin äiti ja fiksuin tytär vaikka matemaattisissa yhtälöissä..

Jos se tekee ap:n onnelliseksi, että noin kuvittelee niin voi voi...

Pubissakin 10 muuta kuvittelee että ovat komeimmat ja halutuimmat päällä maan...

Mutta kukaan, joka on oikeasti hyvä, ei edes kuvittele olevansa paras yhtään missään:)

Siitä päättäkööt joku muu

Vierailija
30/31 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on auktoriteettiä, mutta kukaan ei oikeasti häntä kunniota.

Niin käy narsisteille...kaikki on vaan kuorta aina vaan!

Vierailija
31/31 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eiköhän noi sun ajatukset ole sun lähipiirille jo tuttuja.:) Se vaan jotenkin paistaa ihmisestä, mitä hän ajattelee. Mun kaveripiirissä on muutama jotka ajattelee itsestään ja perheestään ihan samalla tavalla - jostain syystä kaikki he ovat opettajia, mikä on vähän pelottavaa noin oppilaiden näkökulmasta katsottuna...ja surullista heidän omien lapsiensa kannalta, kun aina pitää lunastaa noi vanhempien kohtuuttomat vaatimukset, ettei tuota häpeää ja ole vaan ihan tavallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi