Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin miehiä

Vierailija
24.05.2010 |

Jotenkin surullista, että miehet eivät koskaan voi synnyttää, siis aivan konkreettisesti luoda uutta ihmiselämää. Olisi kamalaa olla mies. Pelkkä siittäjä.

Jopa vanhuusiässäkin nainen on arvokkaampi tuleville sukupolville kuin mies. Siksi miehet kuolevat nuorempina, joutoväkeä vanhat miesraukat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarejakin tarvitaan. Maailmassa on paljon keski-ikäisiä miehiä, jotka tarvitsevat ja rakastavat isiään. Heillä taas on paljon nuoruuttaan eläviä poikia, jotka pian ovat isiä... Vaarit usein rakastavat lapsenlapsiaan, ainakin minä muistan isoisieni olleen tärkeitä minulle lapsuudessani.

Mutta säälihän sinä, vietä vaikka unettomia öitäkin säälien!

Vierailija
2/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruiskusiitoksella.

Vierailija
4/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen vatsassaan ei koskaan voi kasvaa lasta.

"mutta minä haluan, kyllä minä voin, jos siskokin voi. Ei ole reilua."

Jossain vaiheessa ne ymmärtävät ja alistuvat.

Vierailija
5/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisimmässään.

Vierailija
6/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset aivoillaan ajattelekaan.

Vierailija
7/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mielelläni olla mies. Eipä tarvisi kokea sitä helvetillistä tuskaa, jota tuo "uuden elämän syntyminen" aiheuttaa.

Joten, haluaako joku mies vaihtaa osia mun kanssa?

Vierailija
8/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on synnyttämisessä, ei edes lisääntymisessä. Ja elämänkaari muuten jotain ihme urheilua, jossa vain yksi voi voittaa: "nainen on arvokkaampi tuleville sukupolville kuin mies". Miten niin, muuten? Ihme ajattelua, mitenköhän heijastuu ap:n ihmissuhteisiin, kasvatukseen jne ...?

Vierailija
9/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen (isoäiti) elää vanhemmaksi, koska hän edistää jälkipolven selviytymistä paremmin kuin mies (isoisä). Tästä löytyy tutkimuksia useita.

on synnyttämisessä, ei edes lisääntymisessä. Ja elämänkaari muuten jotain ihme urheilua, jossa vain yksi voi voittaa: "nainen on arvokkaampi tuleville sukupolville kuin mies". Miten niin, muuten? Ihme ajattelua, mitenköhän heijastuu ap:n ihmissuhteisiin, kasvatukseen jne ...?

Vierailija
10/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin en voisi elää ilman miehiä pelkästään naisten kanssa. Miehiä tarvitaan kaikessa siinä kuin naisiakin. Nykyään olen tosin jo vakaassa parisuhteessa, mutta elämä ilman miehiä olisi todella kurjaa ja yksipuolista. Ovathan miehet elämän suola, minä kunnioitan kunnon miehiä enkä ymmärrä tätä miesten poljentaa.

Totta kai naisella pitää olla tasa-arvo, mutta se ei saa olla naiseuden unohtamista. Onhan noissa miehissä paskojakin joukossa, mutta onneksi vähemmistönä. Siis minä en ymmärrä miesvihaa, nehän on ihania!

Vierailija
11/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaneet...

Ei voi muuta todeta, vaikka itse olen nainen ja pärjään ilman miestäkin hyvin, mutta

Vierailija
12/18 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain on äärimmäisen onnellinen siitä, että itse on nainen.

Vierailija
13/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain on äärimmäisen onnellinen siitä, että itse on nainen.

Niinpäs onkin. Minä en tiedä onko naisen osa Suomessa ihan helppo. Jotenkin työelämässä on hankalampaa olla nainen ja muutenkin yhteiskunnan vaatimukset naisille ovat kovemmat. En nyt sitä sano, etteikö Suomessa naisen osa olisi paljon parempi kuin monessa kehitysmaassa, mutta vertaan nyt sivistysmaihin.

Naisiin kohdistuu niin paljon vaatimuksia ulkopuolelta, mutta en koe, että ne tulisivat suomalaisen miehen taholta parisuhteessa vaan ihan muualta. Suomalainen mies kunnioittaa ja kohtelee yleensä naistaan hyvin ja joo on poikkeuksiakin.

Minä en tiedä olisinko noin kokonaisuudessaan onnellisempi, jos olisin syntynyt miehenä. Joskus vain tässä yhteiskunnassa on sitäkin tullut mietittyä ja siis olen ihan hetero. Tarkoitan tuota vain noin yhteiskunnallisesti katsottuna.

Vierailija
14/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen onkin hyvä lastenhoitaja ja täten voi "edistää jälkipolvien selviytymistä".

Miehet elävät vaarallisesti ja hävikki on suurempaa kuin naisilla jo nuorena. Testosteroni on lisäksi suht haitallista sydämelle jne.

Nainen (isoäiti) elää vanhemmaksi, koska hän edistää jälkipolven selviytymistä paremmin kuin mies (isoisä). Tästä löytyy tutkimuksia useita.

tutkimuksia nyt sitten olisi

Vierailija
15/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää vaatimuksia kohdistu kuin miehiinkään. Naiset vaan stressaavat enemmän. "jotenkin työelämässä on hankalampaa olla nainen" on hiukkasen liian tarkoitushakuinen ja epämääräinen lausuma jolla ei mitään liittymäkohtaa ole todellisuuteen, vaan on vain sinun oma kuvitelmasi.

Vierailija
16/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää vaatimuksia kohdistu kuin miehiinkään. Naiset vaan stressaavat enemmän. "jotenkin työelämässä on hankalampaa olla nainen" on hiukkasen liian tarkoitushakuinen ja epämääräinen lausuma jolla ei mitään liittymäkohtaa ole todellisuuteen, vaan on vain sinun oma kuvitelmasi.

Vai ei! Nainen jää äitiyslomalle ja hoitovapaalle ja on siten työantajalle hankalampi.

Nainen jää yleensä kotiin kun lapsi sairastuu. Naisen palkka samastakin työstä on huonompi kuin miehen.

Naisvaltaislla aloilla naisen palkka on huonompi kuin miesvaltaisilla aloilla.

Naisille teeteään herkästi töitä, joihin miehet eivät lähde.

Naisten velvollisuudentunteeseen vedotaan herkemmin kun on kyse isovanhempien hoitamisesta ja heistä huolehtimisesta.

Nainen tekee paljon enemmän kotitöitä ja hoitaa lapsia palkkatyönsä lisäksi kuin mies, koska muuten niitä ei tekisi kukaan tai ne tehtäisiin huonommin, on pakko.

Mikäli nainen ei mene naimisiin ja saa lapsia häntä katsotaan kieroon kun taas mies on samassa tilanteessa "villi sinkku".

Naisten lehdissä ja muutenkin mediassa tuputetaan naisille mallia olemaan koko ajan freesejä, muodikkaita, kauniita, pystyviä, kestäviä jne, mutta miehistä ei ole mitään puhetta. He saavat kulkea miten kukakin, korkeintaan on jotain partakonetestejä.

Nainen on tiettyyn ikään tullessaan työnantajille taakka, mutta mies samassa iässä on kokenut ja osaava.

Ei tarvitse katsoa kuin poliitikkoja niin naispuolisten poliitikkojen ulkoasua tarkastellaan enemmän kuin heidän saavutuksiaan, mutta samaa arvostelua ei kuulu miespoliitikoista.

Mies saa tehdä työelämässä tai politiikassa suurenkin mokan eikä saa kenkää kuin harvoin, mutta naiselle riittää pienempikin hairahdus.

Voisin jatkaa listaa vaikka kuinka pitkään...

Vierailija
17/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde kovin yksityiskohtaisesti yksilöimään mutta olisiko mahdollista vai olisiko hyvin epäkorrektia sanoa että miehet vaan pärjäävät töissä paremmin ja miehillä on uskallusta ja munaa naisia enemmän. En tiedä kuinka suurella paikkkunnalla asut mutta jos ajattelet paikkakuntasi menestyneitä yrittäjiä, niin ovatko ne miehiä vai naisia melkein ihan jokainen. Saanko arvata-ovat miehiä kaikki. Pörssiyhtiöt ovat kaikki miesten rakentamia ja perustamia, ehkä Marimekkoa lukuunottamatta.

"Naisten lehdissä ja muutenkin mediassa tuputetaan naisille mallia olemaan koko ajan freesejä, muodikkaita, kauniita, pystyviä, kestäviä jne, mutta miehistä ei ole mitään puhetta."

Kukas niitä naistenlehtiä tekee ja kuka niitä lukee ja kenelle ne ovat tarkoitetuja? -naisille.

Ja kuka niitä poliitikkojen asuja kommentoi?- naiset taas itse. Kyllä niitä kenkää saaneita poliitikkoja on paljon miehissäkin- Kanerva, Ahde jne.

Vierailija
18/18 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että miehet eivät koskaan voi synnyttää, siis aivan konkreettisesti luoda uutta ihmiselämää. Olisi kamalaa olla mies. Pelkkä siittäjä.

Jopa vanhuusiässäkin nainen on arvokkaampi tuleville sukupolville kuin mies. Siksi miehet kuolevat nuorempina, joutoväkeä vanhat miesraukat.

JA kun toi Musliimi housuinen ,sillä haaruväli niissä polvissa kun MUHAMER syntyy niin mies sen synnyttää. TÄÄ FAKTA TIETO, Juuri sit jossain nuosen pojan vatsasta poistettiin vauva kuollut tosin. TÄÄKIN FAKTAA:SEKÄ NÄITÄ peräsuoli raskauksia FAKTAA:JOITA JONKUN TIEDON MUKAAN MIEHILLÄ ENEMMÄN KUIN NAISILLA:hakekaa koneeeltanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi