Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva roikkuu lahkeessa koko ajan

Vierailija
24.05.2010 |

Hermo alkaa mennä kun ei tunnu mikään riittävän tuolle lapselle. On syöty ja juotu, leikitty yhdessä ja nukuttu päikkärit. Tissiä on saanut ja syliä muutenkin. Kantoliinassa kannettu ja rattaissakin ollut.

Haluaisin edes 5 minuuttia rauhassa lukea lehteä ja juoda kahvit, niin ei. Tuo roikkuu heti lahkeessa. Rakashan se on, mutta joku raja olla pitää.

KIITOS JA ANTEEKSI KUN SAIN PURKAUTUA. ja sori caps kun yhdellä sormella kirjoitan riiviö sylissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ole jotka kokee samoin? Edes välillä?

Vierailija
2/4 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 10kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan toi tossa nytkin kun laitoin lapsille iltapalaa niin roikkui koko ajan puntissa ja itki kun olis halunnu olla sylissä. Kyllä meillä syliäkin saa mutta mun hommaa helpottaa että meillä on kaksi isompaakin lasta joiden touhuja seurailee mielellään ja unohtaa välillä että mun menemisiä pitäis vahtia.

Vierailija
4/4 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on vuoden ja välillä on ollut kausia että on kovasti äidin perään. Toisaalta aina esim. aamuisin kun on levännyt ja syönyt touhuaa rauhassa omiaan kun teen kotitöitä. Mutta siis mun täytyy nimen omaan tehdä jotain, pelkkä istuminen ja lukeminen ei käy ;)

Tsemppiä! Ja muista et ajat vaihtelee. Oon sitkeesti pitänyt lasta lattialla ja opettanut siihen et äiti tekee myös kotitöitä välillä ja silloin vauva voi leikkiä yksin ja ainakin meidän tytön luonteelle se on suurimmaksi osaksi passannut. Kunhan saa olla vieressä :)

P.s. kannatan varhaista nukkumaanmenoaikaa lapselle niin saa iltaisin omaa aikaa - aah... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi