Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on hyvä majoneesi?

Vierailija
24.05.2010 |

Tarvittaisiin hyvää majoneesia, emme yleensä käytä mutta nyt löysin reseptin jossa kuuluisi olla majoneesia, auttakaa!

-vinkkinä, emme pidä Felixin kruunu majoneesistä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytetään vain ja ainoastaan Kavlin valkosipulimajoneesia (violetti tuubi), on ihan parasta maultaan ja lisäksi laktoositon

Vierailija
2/39 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaikissa kaupoissa, vai jonkun ketjun oma tuote?

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nopea tehdä ja sähkövatkaimella ei voi epäonnistua. Paljon parempaa kuin mikään kaupan vaseliineista!

Vierailija
4/39 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisiko tumpelolle reseptiä!

terkuin tumpelo tällä elämän saralla...

Vierailija
5/39 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä ihan Cittarista ja Prismasta löytyy, varmasti pienemmistäkin kaupoista.

Vierailija
6/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras kertokaa?

Vierailija
7/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran kurkkumajoneesi. Saa varmaan kaikista kaupoista. Myös Auran chilimsjoneesi on hyvää, jos on chilin ystävä.

Vierailija
8/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes vegaani, mutta maistoin Auran vegaanichilimajoneesia ja se oli todella maukasta.

Vierailija
9/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellmans on ehdottomasti paras! Kruunu majoneesi ihan kamala, samoin kaikki muut kaupan versiot mitä olen kokellut, mutta Hellmans on ainut kaupan majoneeseista, joka ei pilaa ruuan, johon sitä laitetaaan, makua!

Vierailija
10/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cream de la dick.

Vierailija
11/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalapeno majoneesi on mun herkkua.

Vierailija
12/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes vegaani, mutta maistoin Auran vegaanichilimajoneesia ja se oli todella maukasta.

Kaikki livenä tapaamani ja täällä kohtaamani vegaanit ovat jollain tavalla päästään vialla. En halua tulla sellaiseksi. Siksi en koske mihinkään tuotteeseen, jota mainostetaan vegaanisena.

Vierailija
13/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt hellmanista, kruunumajoneesi on edelleen mun herkku, kaikkein aidoin ja perinteisin maku. Taas nähdään että makuja on moneksi!

Vierailija
14/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran perinteinen on paras

Vierailija
15/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kun jätät valkosipulin pois, niin tulee hyvä perusmajoneesi:

http://www.lily.fi/blogit/isyyspakkaus/supernopea-valkosipulimajoneesi

Vierailija
16/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki livenä tapaamani ja täällä kohtaamani vegaanit ovat jollain tavalla päästään vialla. En halua tulla sellaiseksi. Siksi en koske mihinkään tuotteeseen, jota mainostetaan vegaanisena.

Mulla ei ainakaan tarttunut se vegaanisuus siitä. Mutta joihinkin kai voi vaikuttaa niinkin.

Vierailija
17/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Hellmans hyvää? Itse olen tykännyt siitä isosta oranssista pullosta hampurilaismajoneesia. En muista nimeä.

Vierailija
18/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen addiktoitunut majoneesiin.

Vierailija
19/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan tarttunut se vegaanisuus siitä. Mutta joihinkin kai voi vaikuttaa niinkin.

Minä en halua edistää mielisairautta tukemalla globaaleja elintarvikejättejä, jotka tunkevat kauppoihin ruoankorvikkeita.

Vierailija
20/39 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valmismajot on paskaa. Majoneesi on öljyn ja munan emulsio, eikä se voi olla vegaaninen. Vegemajoneesia ei pitäisi kutsua majoneesiksi. Samoin kuin vegaanista juustoa jne... Kohta varmaa saadaan vegaanista lihasta syödä.

Kaksi keltuaista, Dijon sinappia, öljyä, suolaa, pippuria ja hiukka sokeria, viinietikkaa. Pikku pyöräytys vispilällä ja oho, maailman paras majoneesi on valmis, ihan hirveen vaikeeta. Helmansit ja Feelixit voi käyttää pyllyrasvana mieluummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi