~JOULULAHJAT vk 21~
Aloitanpa uuden viikon, kun on tässä luppoaikaa :)
Ensinnäkin, suurin osanotto omat lahjansa menettäneille! Etenkin haizulin viesti pysäytti, mitään vahvoja oireita ei ole enää ollut ja vaikka varhaisultrassa kaikki oli hyvin niin hyvin paljon pelottaa np-ultra torstaina.. että mitä jos. Mutta täytyy nyt vaan yrittää pitää lippu korkealla ja toivoa että sydänäänetkin huomenna neuvolassa käydessä kuuluu!
Tänne nyt ei muuta ihmeitä, maha kyllä kasvaa (siinä ne oireet sitten onkin). Välillä tuntuu jänniä "muljautuksia" mahan sisällä, vaan eihän ne nyt näillä viikoilla mitään liikkeitä voi olla vaikka sikiö liikkuukin.. mutta niin että itse tuntis?! Ei näy päällepäin mitään.
Esikoisesta liikkeet tuntui ja näkyi selvästi ulospäin joskus 17 viikon jälkeen ja kuopuksesta n. 15 viikolla. Odotan kyllä sitä aikaa, niin tietää että kaikki on kunnossa kun mylläys käy! :)
Ystävän polttarisuunnitelmia miettiessä on kyllä saanut pohtia, mihin pystyy vielä kuukauden päästä osallistumaan. Onkohan liian uhkarohkeaa osallistua laskeutumiseen luonnonkalliolta- tosin melko loivaan eikä matkanakaan kovin pitkään. Mitä te muut ootte jättänyt tekemättä kokonaan raskautenne myötä ns. riskialttiimmista harrastuksista?
Nyt ei muuta, jaksamisia kaikille ja toivotaan että loput lahjat pysyy matkassa ja muille valtavasti tsemppiä uuteen yritykseen ja voimia surun keskelle!
Uuteen viikkoon toivotteleepi
Silveri 11+2
Kommentit (27)
Moikka! Elikkästä meillekin olisi tulossa tuossa joulukuussa pikkukakkonen, ensimmäinen ultra näytti hyvältä ja sai huokaista helpotuksesta että kaikki näytti hyvältä. Ihan kamalaa kun jotkut ovat joutuneet pettymään.
En ole ennen tänne kirjoitellut mutta ajattelin nytten tänä odotusaikana alkaa vähän jakaa ajatuksia. Jos vielä mahdun mukaan sinne suljettuun ryhmään olisi kiva, ja jos vielä sitten joku kiltisti neuvoisi miten se tapahtuu :)
La ois siis 13.12.
Suvituuli, poika -09, rv 12
eikä hakemukseni suljettuun ryhmään ole vielä hyväksytty :(
suvituuli1, tuuhan mukaan tonne suljettuun keskusteluun...eli ryhmät->joululahjat2010->hae ryhmään....hyväksyn pyyntösi heti kun näen sen!:)
Misu-78: Oon hyväksynyt sun hakemuksesi tuonne suljettuu ryhmään....tervetuloa mukaan!!
Anneh
Heippa kaikille,vaikka näyttääkin että keskustelu käydään siellä suljetun ryhmän puolella! Minä olen neljän lapsen äiti ja nyt viidettä yllärilahjaani odottelemassa rv14+1 ja täyttä ihanuutta ja ihmettä se on edelleen, ei siihen ainakaan ole turtunut, kun elämän ihmettä sisällään kantaa.... ?? vaikka kertoja olisi miten monta...koettuna. Ehkä jopa nauttii vielä enemmän! Laitanpa hakemuksen myöskin vetämään sinne suljettuun ryhmään (jos osaan...) ja siellä sitten enemmän!
Entäs joku FB -ryhmä josta huomasin tätä ketjua plärätessäni myös mainintaa???
Heippa vaan kaikille!
elikkäs meillekkin olisi tulossa toinen vauva joluna. Laskettu aika on 18.12, mutta luulenpa, että suunnitellulla sektiolla mennään pari viikkoa aikaisemmin. Esikoinen syntyi 08 syyskuussa.
terv Anna
Me ollaan kokonaan siirrytty keskustelemaan tonne suljettuun ryhmään...tervetuloa sinne siis mukaan eli tuolt vasemmalta klikkaat RYHMÄT, etsit ryhmän JOULULAHJAT2010 ja laitat liittymispyynnön niin minä sitten hyväksyn sen! :)
Tervetuloa mukaan keskustelemaan sinne:)
-Anneh 16+5
Elikkäs meillä oli perjantaina aamupäivästä ultra :)
siellä se pikkunen pyöri kamalaa vauhtia ja sydän sykki hyvin laskettu aika siirtyi; menkkojen mukaan piti olla 17.12 mutta nyt onkin 21.12 eli lähempänä joulua :)
seuraava ultra on 10.6 silloin viikkoja vähän yli 12 :)
nyt viikkoja 10+5