Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunpohja navan korkeudella..., milloin?

10.05.2006 |

Kun oppaissa sanotaan, että kohdun pohja on navan korkeudella joskus viikolla 24, mutta mulla jo nyt navan yläreunassa, vaikka viikkoja 19+2. SF-mittakin on jo 19 cm. Miten teillä muilla on ollut?

Terv, Sajoki 19+2

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tasan rv20 yhden sormenleveyden verran yli navan!

Ihmettelin itsekki että mitä mitä ku kirjassa oli aivan eri viikot noille pohjan korkeuksille.. Neuvolassa sitten selkis että on aivan normaalia että alussa kasvaa nopeammin!

Sf-mittaa ei vielä silloin otettu mutta rv24 se oli 24cm.. Nyt alkanut tasaantumaan keskikäyrän yläpuolelle, kun alussa meni yli yläkäyrän :)

Opuksiin ei aina näytä olevan luottaminen!

Niamey rv 27+6

Vierailija
2/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neuvolassa rv 16+2 ja terkkari sanoi tunnustellessan kohtua, että on jo ihan navassa asti...:) Tarkoitti ilmeisesti tätä ihan samaa asiaa, vai?

T: Je_Ni 18+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikaisin oli jo tuolla navassa esikoisen kanssa. Viikollla 7 oli jo puolivälissä! Mutta se tasoittui sitten ja tässä raskaudessa sanoivat neuvolassa, että usein juuri ekalla kerralla mitta tulee ylärajoille, mutta laskee sitten sieltä " omalle käyrälleen" . Ihan yleisesti ottaen siis.

Tosin nyt kun tuplat on tulossa niin odotettavissa on, että menee siellä käyrien yläpuolella koko ajana. Kuulemma...