Tähän pinoon kaikki terveelliset kotiruuat
Einekset ovat pannassa, koska niitä syövät vain sivistymättömät ;) Joten olisi kivaa saada vinkkejä ihan tavalliseen arkiruokaan.
Meillä syödään lähipäivinä
-makkarakeittoa (tämä on ehkä aika paha, koska makkara on eines??)
-broileripyöryköitä
-lasagnea tai makaronilaatikkoa
Kommentit (51)
entisellään seuraavana päivänä.
Meidän reseptillä tehtynä se on seuraavanakin päivänä oikein hyvää.
Siksipä juuri kyselin vinkkejä, että osaisin vastedes valmistaa perheelleni kunnon ruokaa.
Pastat meillä on kyllä tummaa, joten korppujauhot tuossa taitaa olla se mainitsemasi valkoinen jauho. Mitä ehdotat tilalle?
ap
mä laitan sipulia renkaiksi ja porkkanaa kuorimaveitsellä suikaleiksi ja pannulle öljyn kanssa. Nuudelit sekaan ja siinä se on. Yleensä paistan kanasuikaleita mukana, muuten laittaisin enemmän kasviksia, esim paprikaa.
Einekset ovat pannassa, koska niitä syövät vain sivistymättömät ;) Joten olisi kivaa saada vinkkejä ihan tavalliseen arkiruokaan.
Meillä syödään lähipäivinä
-makkarakeittoa (tämä on ehkä aika paha, koska makkara on eines??)
-broileripyöryköitä
-lasagnea tai makaronilaatikkoa
meillä syödään paljon just lohta joten toi sinun sulatejuustokastikkeen resepti kiinostaisi!
- kiitokset etukäteen- :)
-riisipuuro tummasta riisistä ja pakastemarjat
-linssikasviskeitto
-uunikala pakasteseistä ja salaatti
-broilerinfileepihvit ja salaatti
-itse tehty jauhelihapitsa
Näitä meillä syötiin viime viikolla. Kotona minä ja 2,5-vuotias.
Eli tänään porokeittoa Tiistaina jauhelihalla täytettyjä paprikoita Keskiviikkona kanalla täytettyjä paprikoita Torstaina hernekeittoa (itse tehty) Perjantaina kanakeittoa..
Mutta en miellä esim. kinkkukiusausta kovinkaan terveelliseksi ruoaksi.
Liikaa rasvaa ja hiilareita.
Meillä käytetään tummaa pastaa. Mitä vehnää??
ap
laitetaan lohifile nahkapuoli alaspäin uunivuoalle, sitruunapippuria päälle, päälle kaadetaan seuraavanlainen kattilassa tehty / sulatettu kastike:
-200g sulatejuustoa (koskenlaskija maustamaton)
-2dl kermaa
Paista uunissa 200 asteessa 20-30 min, riippuen lohifileen koosta. Tosi yksinkertainen resepti siis, mutta yllättävän hyvän makuista. Usein teen samalla veneperunoita uunissa niin tulevat samalla lämmöllä samassa ajassa.
kyllä kotiruuvaks.
Mitä noita vedentakasten mössölöitä esittelemmään. Ei noo kotiruokija. Siinä kun niitä moussakoita ja lasakneloita vetelöö, jo alkaa jenkkakahvat kasvaa.
Syökeepä
- kualilaatikkoo
- silakkalaatikkoo
- paistettua haukee ja p'rnamuussija hyvän sallaatin kera
- sienipihvilöitä
- jauhelihakeittova eli lihakeittova
- kanakeittova
- karjalanpaistii, josson oikkeen paljon sipullii porkkanaa ja vaikka vähän lanttuaki joukos
- paahtopaistija
- ratinoituja juureksia ja kukkakaallii
- kalakeittoo..
- lihapullija
- siskonmakkarakeittoo
Eli tänään porokeittoa
Tiistaina jauhelihalla täytettyjä paprikoita
Keskiviikkona kanalla täytettyjä paprikoita
Torstaina hernekeittoa (itse tehty)
Perjantaina kanakeittoa.
Meillä syödään kaksi lämmintä ateriaa, joten yleensä lounas on edellisen päivän tähteitä tai sitten jokin helppo makaroniruoka esim. tonnikalakastiketta ja makaronia/pastaa.