Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen käyttää odd molly- vaatteita?

Vierailija
24.05.2010 |

Ajattelin, että voisitte kertoa mulle millainen mun uusi naapuri on , ennen kuin jaksan panostaa itse tutustumiseen.

käyttää odd molly vaatteita, vähän alle 30v, 2 lasta, remontoivat 50-luvun talon tuosta naapurista.

elikkäs millainen nainen mun uusi naapurini on, kertokaas? osaatte takuulla, olen varma! ;)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on ihanan itseironin tyyli ja hauska aloitus, mutta foorumi on väärä. Täällä ei kukaan ymmärrä ironiaa vaikka sen vääntäisi rautalangasta. Ketjuun saattaa hyvällä mäihällä osua pari, jotka tajuaa idean, muut käskee hoitoon tms.

t kakkasauna-ketjun ap

kakkasauna-ketjun ap oli tullut taas aivopieruilemaan.

Mä ymmärrän sekä huumoria että ironiaa, mutta sun kohdalla kyse oli kyllä kys. ketjussa siitä, että huumorisi oli todella huonoa ja väkisinväännettyä. Sori vaan. EI se aina ole hauskaa, jos yrittää olla hauska.

Vierailija
2/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo sitten muutti ap:n naapuriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap vaikuttaa huumorintajuiselta ja hauskalta. Kyllähän kaikilla pieniä ennakkoluuloja ja pelkoja on, ja ap heittää omistaan huulta. Lakatkaa syömästä rautakankia niin osaatte tekin ottaa vähän rennommin.

Vierailija
4/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaikenlaisia sitä onkin, kuten ap...

Vierailija
5/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo merkkihän on ollut jo pitempään kaikkien käyttämä, kaikki haluavat olla trendikkäitä, mutta onnistuvatkin vaan näyttämään toinen toistensa kopioilta noilla oddmollyillä. Mun mielestä hippimäistyylistä kirpparivaatekamaa kalliiseen hintaan. Samaa kamaa saa esim kappahlista halvemmalla tällä hetkellä

Vierailija
6/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen tyylisuuntaus se on?

Vierailija
7/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kalliita ne näyttää olevan...

en kyllä ole aivan varma, että onko ne kaikki vaatteet aitoja, mutta osan ainakin luulen tunnistaneeni.

yltääkö analyysi yhtään syvemmälle? Itse olen löytänyt itseni av:n junttilistalta pukeutumisen ja muunkin perusteella. Tarviiko mun nyt sitten edes yrittää lähestyä tuollaista odd molly ihmistä, vai kyräilenkö jatkossakin vain aidan raosta? ;)

ap

Vierailija
8/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin ja enpä osaa sanoa, hauska ja huumorintajuinen?

Vierailija
9/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on akateemisesti koulutettu (humanisti), kulturelli, ekologinen, kasvissyöjä... Matkustelee paljon, mutta ei harrasta etelänmatkoja, vaan reissaa Itä-Euroopassa ja Lontoossa. Inhoaa Jenkkejä ja kaikkea amerikkalaisuutta, kuten nykyään on trendikästä. Hieman erikoinen tyyppi, en ole ihan samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Pitää itseään ehkä vähän muita sivistyneempänä...

Vierailija
10/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odd mollyn vaatteet kun ei ihan halvimmasta päästä...

Vierailija
11/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tasolla varmasti joudutte kuitenkin tutustumaan. Mitä jos vaan koitat olla kategorisoimatta naapuria tai itseäsi. Koitat vaan olla oma itsesi :)

Vierailija
12/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tyyliä harrastava ostaa mielellään vaatteita myös kirppareilta. Veikkaan että ekoihminen, akateeminen, keskituloinen. Älä ole ennakkoluuloinen, ap! Naapurisi saattaa olla paljon rennompi ja avarakatseisempi kuin sinä.

Vierailija
13/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamaan myös, että ihan ikean perusvalkoinen sohva niillä oli ja muuttopäivänä sisään kantoivat kaikkea sitä valkoista ja vanhan näköistä maalaisromanttista roinaa mitä sisustuslehdet on nyt pullollaan.

että kaipa tässäkin naisessa asuu myös ihan tavallista tylsää pulliaista, joka menee trendien mukana ja ostaa kamaa ikeasta.

enkä tosiaan ole varma, onko ne sen kaikki vaatteet aitoja, vai olisko ehkä itse tehtyjä ja tyyli vain kopiotu.

ap

Vierailija
14/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole erityisen suvaitsematon ja minua voi lähestyä vaikka vanhoissa verkkareissa. Nuo vaatteet eivät merkitse minulle mitään erityistä ideologiaa tms vaan minusta vaan on kiva ostaa vaatteita joita ei ole joka toisella. (niistä pahimmista om-rimpsuvaatteista en pidä ollenkaan!)

Vierailija
15/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoushan piilee juuri siinä, että ei itse tarvitse ottaa asioista selvää, eikä muodostaa omaa mielipidettä, kun voi hankkia valmiin vastauksen av:lta!

sen takia kai täällä muutkin käy?!?

kyllähän mä tietysti tutustunkin. naapuri oli jotenkin erottuva ja tässä meidän ympyröissä erikoinen ilmestys (täällä pöndellä siis). että siksi jäin pohtimaan... :)

ap

Vierailija
16/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika pikkusieluisen oloinen tyyppi.

huomaamaan myös, että ihan ikean perusvalkoinen sohva niillä oli ja muuttopäivänä sisään kantoivat kaikkea sitä valkoista ja vanhan näköistä maalaisromanttista roinaa mitä sisustuslehdet on nyt pullollaan.

että kaipa tässäkin naisessa asuu myös ihan tavallista tylsää pulliaista, joka menee trendien mukana ja ostaa kamaa ikeasta.

enkä tosiaan ole varma, onko ne sen kaikki vaatteet aitoja, vai olisko ehkä itse tehtyjä ja tyyli vain kopiotu.

ap

Vierailija
17/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri tuo ap:n ikävä ja ennakkoluuloja lietsova asennekin kertoo mielestäni junttiudesta.

Mitäpä jos tosiaankin olet vaan, annat toistenkin olla vaan, ja pakkoko on ystäväksi yrittää??? Voit olla kohtelias ja asiallinen, jopa ystävällinen, kuten muillekin, vaikka toinen pukeutuis mihin!

Vierailija
18/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuria täällä piti analysoida, eikä mua! nih!

:D

ap

Vierailija
19/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Osa kyllä on ihan kivan näköisiä, mutta ihan törkyhintaisia

Vierailija
20/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan ap:ta nuorempi, nätimpi ja hoikempi ja siksi tämä kateus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi