Millainen nainen käyttää odd molly- vaatteita?
Ajattelin, että voisitte kertoa mulle millainen mun uusi naapuri on , ennen kuin jaksan panostaa itse tutustumiseen.
käyttää odd molly vaatteita, vähän alle 30v, 2 lasta, remontoivat 50-luvun talon tuosta naapurista.
elikkäs millainen nainen mun uusi naapurini on, kertokaas? osaatte takuulla, olen varma! ;)
Kommentit (38)
Todellakin pikkusieluisen oloinen.
Ja kyllä sä nyt analyysin itsellesi ansaitset, kun noin typerän aloituksen teit. Tarkastele nyt oikeasti omaa asennoitumistasi; olet valmis pelkkien vaatteiden perusteella olettelemaan yhtä ja toista ihmisestä, jota et ollenkaan tunne, senkin tyhmä! Mutta joo, juntti on juntti, noinkin se just ilmenee.
mutta nätimpi ja hoikempi se on, selvästi.
ja tottakai mua kaihertaa, että uskaltaako sinne mennä sisälle, jos kaikki siellä on yhtä persoonallista, erikoista ja kallista, mutta samalla ah niin rentoa ja huoletonta, niin miten mä sitten enää säilytän mielenrauhani täällä napaurissa!!!!?
kyllä mä osaan olla ironinen itseäni kohtaankin, ja tässäkin aloituksessani piikittelen mielestäni itseänikin naapurin lisäksi ;)
ap
itseironia vaikuttaa niin väkisinväännetyltä, että se vaan lisää kateuden ja pikkusieluisuuden vaikutusta. En kyllä itsekään tajua, miten jonkun naapurin vaatteista voi vetää noin mielettömästi johtopäätöksiä. Oliko sillä vielä komeampi mies ja kauniimmat lapset?
Laajenna reviiriäsi ennen kuin sekoat lopullisesti.
Tökkii millainen olet tuossa vierasta ihmistä kohtaan ulkoisten seikkojen perusteella!
Inhottavia ja tyhmiä narttuja tältä palstalta kyllä löytyy, en ihmettele erojen määrää.
Itse olisin varmaan innoissani jos meidän naapuriin muuttaisi tuon tyylinen perhe :)
Tiedän, ihmisten luokittelu on typerää ulkoisen habituksen perusteella, mutta kavahtaisin kauhusta ja odottaisin ongelmia jos uusi naapuri käyttäisi crazy age-farkkuja, kiroilisi ja polttaisi ketjussa...
anteeksi nyt vain mutta rumannäköisiä vaatteita.
Kaikki nuo yläosat on juuri sellaisia jotka saavat näyttämään sille että olisi raskaana.
Hippityyli saisi hävitä maapallolta kokonaan..
käsityksen et tää aloitus oli tarkoitus olla hauska?
Mua ainaki hymisytti alkuteksti, mut sit iski av-mammat ja alkoi tylytys... huoh.
Eiköhän tarkoitus ollu "repostella" naapurin tyylillä? Niinku tällä palstalla tapana on kieriä ennakkoluuloissa ja antaa palaa :D
pieleen meni...
käsityksen et tää aloitus oli tarkoitus olla hauska?
Mua ainaki hymisytti alkuteksti, mut sit iski av-mammat ja alkoi tylytys... huoh.
Eiköhän tarkoitus ollu "repostella" naapurin tyylillä? Niinku tällä palstalla tapana on kieriä ennakkoluuloissa ja antaa palaa :D
pieleen meni...
Hymy hyytyi kun repostelu keskittyikin ap:hen. Ootte tylsiä. :(
Mut mäkin veikkaan Kalastajan Vaimoa ap:n uudeksi naapuriksi. Roikkuuko niillä turskia ikkunasta?
sitten tulikin tyypilliset av-mammojen vastaukset, hymy hyytyi.
että kaikkien mielestä huumori ei ole yhtäkuin toisten ihmisten "repostelu"? Olisikohan kyse jostakin sydämensivistyseroista vai mistä lie.
Olen kuulemma joskus hauskakin, ja ihan huumorintajuisena itsekin itseäni pidän, mutta mua ei naurata toisten kustannuksella "repostelu". Repostelijat ovat huonoitsetuntoisia ja ilkeäluonteisia.
"mutta satuimpa
huomaamaan myös, että ihan ikean perusvalkoinen sohva niillä oli ja muuttopäivänä sisään kantoivat kaikkea sitä valkoista ja vanhan näköistä maalaisromanttista roinaa mitä sisustuslehdet on nyt pullollaan.
että kaipa tässäkin naisessa asuu myös ihan tavallista tylsää pulliaista, joka menee trendien mukana ja ostaa kamaa ikeasta.
enkä tosiaan ole varma, onko ne sen kaikki vaatteet aitoja, vai olisko ehkä itse tehtyjä ja tyyli vain kopiotu.
ap"
Mitäs huumoria tuossa ylläolevassa on? Naapuri ei ap:n mielestä osaa sisustaa vaan matkii vain sisustuslehtiä, sohvakin on ihan halpa, nainen ei oikeasti olekaan mielenkiintoinen vaan tavallisen tylsä, vaatteetkin on varmaan kopioituja..
sulla on ihanan itseironin tyyli ja hauska aloitus, mutta foorumi on väärä. Täällä ei kukaan ymmärrä ironiaa vaikka sen vääntäisi rautalangasta. Ketjuun saattaa hyvällä mäihällä osua pari, jotka tajuaa idean, muut käskee hoitoon tms.
Mutta asiaan: minusta sinun kannattaa nyt alkaa vedellä huonekalujasi valkoiseksi, hioa niitä hiekkapaperilla ja sitten tupsuttelet niihin sabluunoilla ranskankielisiä tekstejä. Sitten ripottelet rottinkikoreja ja ihkuja torkkupeittoja sinne tänne. Oikein hyvä on jos saat perhekuvanne yläpuolelle tupsuteltua tekstin Family. Näin saat sinäkin old molly -tyyliä ja kyräily jää vähemmälle. Jos vieläkin kyräilyttää aloita Blogi ja kuvaa tuunaattuja roippeitasi sinne, mieli piristyy kun kirjoitat ainoastaan positiivisista asioista.
t kakkasauna-ketjun ap
Kuulostaa ihan Kaunis Pieni Elämä -blogin naiselta. Googlasin Odd Mollyä, kun olin tuota blogia lukenut ja tämä kirjoitus tuli esiin.
Suomalaiset naiset on vaan niin huvittavan kateellisia toisilleen:D..säälittävää ruveta poimimaan ihan "olemassa oleva henkilö" tällaiseen p****n!olkoon valkoinen tai neon vihreä koti..mitä se kenellekkään kuuluu kunhan ei aiheuta vahinkoa toiselle?jostain se suomalainen nainen on aina kateellinen yleensä näistä:koti,vaatteet,kauneus,ura tai ne "täydellisen" näköiset puoliksi ranskalaiset lapset.10++++++ jatkakaa samaan katkeraan malliin ja ryypätkää mahollisimman paljon ja juoruilkaa..siitähän on suomalainen nainen tehty;>..tällaisen kuvan ainakin näistä kirjoituksista saa.
57 vuotias ylipainoinen persoonallinen kouluttautunut nainen
Tulee väistämättä vaikutelma että sinulla on aika pienet, vakiintuneet kuviot ja varsin kapea-alainen, stereotypioihin kangistunut maailmankuva, jossa materiaaliset seikat ovat keskeisessä asemassa.