Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsuudenystävä avautui eilen baarissa..

Vierailija
23.05.2010 |

Oltiin eilen miehen kanssa baarissa vanhassa kotikylässämme. Miehen lapsuudenaikainen ystävä (nainen) avautui mihelleni ja kertoi minun pettäneen pettäneen miestäni. Sanoi miehelleni että kannattaisi tehdä isyystestit (meillä 2 lasta)

Mies kertoi tästä heti kun jutustelu oli ohi. Raivostuin ja yritin etsiä naista mutta en löytänyt.

Tämä kys. nainen ei edes tunne minua ja minä en tunne häntä.

Nyt aamulla kuulin että nainen on ennenkin puhunut juuri tuollaista että miksiköhän "Matti" seurustelee "Maijan" kanssa kun "Maija" on sellainen jako..

Sanoin miehelle että mennään käymään tämän naisen luona ja selvitetään asia, mies sanoi että ei välitetä kännisen puheista, mua jäi asia kuitenkin vaivaamaan. Mitä tekisitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan seko selostus

Vierailija
2/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on aikaisemminkin levitellyt tälläistä juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ei uskonut häntä?

Vierailija
4/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakorasiaksi ja levittää tuollaista juttua..

ap

Vierailija
5/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan käydä selvittämässä sen naisen kanssa noi jutut, jos sun miehelläs on pienikin epäilys ettei lapset olis sun.

Jos miehellä ei epäilystä, niin onko niin tarpeen. Mutta jos sua se häiritsee tosi paljon, niin miksette käy juttelees sen kans. Kyllä luultavammin lopettaa juorut sen jälkeen.

Vierailija
6/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsut ne aina huutelee kaikenlaista, tuskin tarvii asiaa enemmän selvitellä!

Sulla on mies ja lapset, sillä ei... Kateellisuuttaan huuteloo!

Vierailija
7/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselle tuli paha mieli tuollaisesta haukkumisesta ja syyttelystä.

Kyse on kuitenkin pienestä paikkakunnasta missä kaikki tuntee toisensa:(

ap

Vierailija
8/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut viimeiset 30 vuotta salaa rakastunut sun mieheesä ja toivoo, että eroatte.

Vierailija
9/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmissuhteiden sotkemista. Kokeilee kepillä jäätä ja katsoo millaisen reaktion saa aikaan.

Vierailija
10/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut viimeiset 30 vuotta salaa rakastunut sun mieheesä ja toivoo, että eroatte.

Sillä on oma mies ja käsittääkseni juuri avioitunut.

ap

Vierailija
11/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on oma mies ja käsittääkseni juuri avioitunut. ap

Minäkin luulen, että on ollut ihastunut/rakastunut mieheesi jo kauan aikaa, sieltä nuoruudesta saakka, ja on katkera siitä, ettei mies halunnut häntä vaan sinut.

On kuitenkin ymmärtänyt, ettei voi miestäsi saada, ja etsinyt itselleen puolison, koska harvempi sitä ihan yksin haluaa koko ikäänsä olla.

Yleensä katkerimpia on juuri ne jotka on salaa rakastaneet jotakuta, mutteivät ole saaneet vastakaikua..Ketäpä sitä silloin muuta "kiusataan" kuin sitä joka hänet sai.

Vierailija
12/13 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule marssit miehesi kanssa sinne, ja sanot miten asiat on, ja että lopettaa tuollaiset hölynpölyjen puhumiset, tai nostat kunnianloukkaussyytteen! Eiköhän akan suu siitä kiinni turpoa :D

Vierailija
13/13 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis olis puhdas omatunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän