Kuka julkkis se on, joka hyppäsi ruotsinlaivalta?
Turun sanomissa ainakin puhuttiin julkkiksesta? Tahalaan hyppäsi... joku urpo!
Kommentit (35)
AV-Palstasuosikki Esko Eerikäinen ;)
On syntynyt joko -69 tai -68, onko siis ikäero -73 syntyneisiin kavereihin jotenkin iso =D.
Itse olen -74 ja on mulla useita -79 syntyneitä kavereita. Toisaalta toki myös -60-luvulla syntyneitä.
On syntynyt joko -69 tai -68, onko siis ikäero -73 syntyneisiin kavereihin jotenkin iso =D.
ja aina paljon on noita -69 syntyneitä kaveripiirissä. Tosin kavereita löytyy myös -79 syntyneistä... Onpa ihmeellistä :)
muutaman ikävuoden sisällä eli samalta luokalta ja opiskeluista jääneitä ;)
Mutta jos "muutama" voi tarkoittaa esim. kuutta vuotta kuten tässä uutisoinnissa (jos kyse oli Samulin hyppäämisestä), niin sittenhän ikäerokin on tosi pieni ;)
Ehkä tämän hyppääjän aiemmin hypännyt kaveri ei ole ollenkaan julkkis!
Mutta ehkä tapauksessa ei olekaan oleellista se, että joku valopää hyppää laivalta, vaan erilaiset syntymävuodet. Tai se, että hyppääjä on TS:n mukaan "julkkis". Veikkaan jotakuta BB-ihmistä.
ovat kaikki työelämän tai lisäopintojen kautta tulleita, joten joukossa on tällä hetkellä kaksi samana vuonna syntynyttä. Muut ovat sitten ikäluokassa +-10 vuotta. Ja eihän tuosta tule kuin viisi vuotta ikäeroa, mikäli oli Samulin kavereita.
niin tyyppihän on täysi seinähullu :-O
ex-radiotoimittaja joka istui linnassa 13-15vuotiaiden tyttöjen hyväksikäytöstä. Oli risteilyllä pienten lastensa kanssa ja nämä jäivät laivan kannelle katsomaan, kun isukki hyppäsi mereen. Toivottavasti äiti ei enää päästä tuollaisen pedon kanssa lapsia risteilylle. Hirveää toimintaa.
Ruotsinlaivan potkurien aiheuttamat virtaukset voivat olla nin voimakkaita, että perästäkin hypätessä potkurien imu vetää ihmisen potkurien silpomaksi. Ruissalon kohdalla tehot olivat tällä kertaa onneksi riittävän pienet, että Timpe ei ajautunut kuolemaan.
päälle ja hyppäsi jäälle. Mutta kas, henki lähti.
amuli muutti Maltalle 4 vuotta sitten ja mereen hyppääminen tapahtui paljon ennen sitä, kuinka pitkä ajanjakso on "muutama vuosi"? Voisiko siis olla joku muu kaveri kuin Samuli?
Suurin osa Samulin kavereista taitaa olla vanhempia kuin 1973 syntyneitä..? Onhan itsekin 41v