Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikkuu sellaisten naisten päässä, jotka valittavat "läskejään"

Vierailija
22.05.2010 |

itseään huomattavasti isompien naisten seurassa...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla logiikalla ei kukaan voisi puhua mistään ongelmistaan siinä pelossa, että toisen ongelmat on omia isompia. Siis olette aika yksinkertaisia, jos ette ole älynneet, ettei kukaan ulkopuolinen voi arvioida toisen murheiden suuruutta.

tää ehkä olikin tarkoitus olla semmoinen, arvaa

paras kymmenestä, -jutska....

Vierailija
2/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa pari sellaista kaveria, jotka aina lihavien seurassa puristelevat olemattomia läskejään ja valittavat lihavuudestaan. Kerran toinen heistä sanoi "mä oon niin läski, kato mikä makkara, olisi pakko laihtua" vastasin siihen että "niin kai sitten". Siihen loppui ainainen läskeistä valittaminen, kun ei saanut itsetuntoaan pönkittävää vastausta "no, ei tarvii, sä oot tosi laiha eikä sulla ole läskejä" :) Suosittelen, siten saa jutut loppumaan.

Ne laihat, jotka harrastavat tuollaista omaavat todella huonon itsetunnon ja he yrittävät pönkittää sitä lihavien "lohduttavilla" kommenteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huomaa toisten "läskejä". Tajuan toki, jos ovat selvästi minua isompia, mutta en katsele niitä sen tarkemmin. Omat läskit kyllä huomaan, nehän kulkee koko ajan mukana, näkyy joka peilistä...

En kuitenkaan valita ääneen, tiedän että muut pitävät minua laihana. Silti vihaan ja tuskailen reisiäni, jotka ei mahdu housuihin.

Vierailija
4/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kommentoin johonkin viestiinkin että itse olisin painooni tyytyväinen, mutta kaksi ylilaihaa kaveriani valittavat olemattomia läskejään, niin mä olen varmaan sitten super läski. niillä meinaan ei ole tippaakaan rasvaa missään.

Vierailija
5/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos?

Vierailija
6/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota yrittävät paikata "anelemalla" epätoivoisina kommentteja näiltä "vielä" lihavemmilta.

Vierailija
7/7 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla logiikalla ei kukaan voisi puhua mistään ongelmistaan siinä pelossa, että toisen ongelmat on omia isompia. Siis olette aika yksinkertaisia, jos ette ole älynneet, ettei kukaan ulkopuolinen voi arvioida toisen murheiden suuruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän