Ehdotelkaa 12 vee TYTÖILLE sopivia leffoja pyjamabileisiin. ov
Meillä esikoinen täyttää ensi viikolla 12v ja hän halusi pitää pyjamabileet. Juhliin on tulossa yhteensä 6 tyttöä (kaikki luokan tytöt) ja juhlat alkavat klo 16.00 ja loppuvat seuraavana päivänä puolilta päivin.
Ohjelmaksi ollaan suunniteltu:
-Ulkona (jos on hyvä ilma) tai avokuistilla (jos sataa) grillataan makkaraa, nakkeja ja kalaa + paistetaan jälkkäriksi muurinpohjalettuja. Lisäksi patonkia, juustoa, leikkelettä ja salaattia.
-Sisällä katsottaisi joku elokuva, tyttö ei tiedä mikä olisi kiva leffa. Eli onko ehdotuksia?
-Tyttöjen "saunailta" eli saunotaan ja tytöt saavat mennä ulos altaaseen uimaan + muuta kivaa (paitsi meikkausta!). Ehkä joku kiva kasvohoito + kynsien lakkusta tms.
-Myöhemmin illalla sitten jätskibaari, tarjolle paria eri jätskimakua, strösseleitä, erilaisia kastikkeita, tuoreita marjoja ym. ja Twisterin peluuta tai jonkun muun kivan pelin peluuta.
Kommentit (23)
Kahdelle viimeiselle vastaajalle vois hoksauttaa, että eiköhän nuo pyjamabileet ole juhlittu jo aikapäiviä sitten.
Olen itse 11v. Ja mulla ois ehdotus tehkää äänestys otatte joitain elokuvia täältä ja sitten pyjama bileissä voisitte sanoa että ketkä haluaa katsoa esim jali ja suklaatehtaan? Ja niin edespäin enemmistö voittaa ja jos joku ei todellakaan halua niin kehittäkää jotain muuta tekemistä niille. Ihana blogi ja kivoi idiksii! :)
Nälkäpeli!!! juuri tuon ikäisillä, jännä ja hyvä!