Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö olla miehen kanssa metsässä? ( Jos tunnet miehen?)

Vierailija
25.02.2025 |

Jossain väitettiin , että naiset ei haluaisi, mutta mitä olen ollut muutaman kerran naisen kanssa metsässä niin on ollut tosi hauskaa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisi ettei se ole joku sarjamurhaaja tai viinoissa, vaan ihan mukava, silloin metsässä voisi olla hauskaa. Mutta pitäisi olla jo melko hyvin tunnettu se mies, ettei heppoisin perustein.

Vierailija
2/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kiva paukutella ulkosalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sienestää tuttujen kanssa, joten miksipä ei. 

Oon vähän sellainen metsänkeiju kyl ite, et mensi varmaan hipaksi ja piilosleikiksi. ;) 

Vierailija
4/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos mies ei muutu ihmisudeksi niin se on ihan ok juttu.

Vierailija
5/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois IHANAAAA vaikka telttailla, kalastaa, sienestää, marjastaa yhdessä oman kullan kanssa. Eipä osannut pitää mua itsellään, typerä agorafobinen koinsyömä ukonrähjä.

Vierailija
6/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä taas käyny huoraamassa? 

Vierailija
7/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä mättäällä on kiva paneskella. Myös vieraan miehen kanssa. Itse asiassa vieras on jännempi.

Vierailija
8/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä mättäällä on kiva paneskella. Myös vieraan miehen kanssa. Itse asiassa vieras on jännempi.

Selkä täynnä hyttysiä ja susi takana killuttimia pureskelemassa ei kuulosta hyvältä.

ap

Vierailija
9/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla miehen kanssa metsässä, on tullut oltua eri miesten kanssa harrastuksen puolesta. Esim.kerran kaverimies Heinävedeltä pyysi mua kylään, että mentäisiin metsään. Menin kylään ja käytiin metsässä. Kivaa oli,a

Vierailija
10/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraahko. Ja naapurin tontin rajoilla metsässä just parhainta. 

Vierailija
11/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois IHANAAAA vaikka telttailla, kalastaa, sienestää, marjastaa yhdessä oman kullan kanssa. Eipä osannut pitää mua itsellään, typerä agorafobinen koinsyömä ukonrähjä.

On just parhainta. Ja illat viettää kynttilänvalossa. 

Vierailija
12/12 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tulisin minä sinne teidän leiriin ase olalla ja tuijottaisin ukkoasi toisella silmällä,etumustani hieroen,joko olisi jännät paikat mitä?Syvämetsä tunnelma ja ukkosi peloissaan muukalaisesta ,kostuisiko vulvasi jännityksestä?kenties kiimasta pullottavan etumuksen edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi