Miksi naiset haluatte "uran", kun helpommallakin pääsee?
Minä teen työtä, josta nautin- nyt olen kyllä taas hoitovapaalla. Tienaan vajaat 2500e/kk, en tuo töitä koskaan kotiin ja saan todella tehdä, mistä pidän. Mies tienaa sitten enemmän:) Miksi joku pöllö haluaa jopa elättää miehensä ja paahtaa hulluna töitä. Johan sitä rupsahtaakin nuorena.
Kommentit (14)
omalla vapaa-ajalla? En usko että sellaisia paikkoja on olemassakaan paitsi lentokapteeneilla, ja heillä taas on vuorotyö
Hyväpalkkainen mutta työajat paukkuu väh 10h/pv ja klo 8-22 väliselle ajalle joka ikinen arkipäivä ja monesti viikonloppuisinki vähintään 1-2h/pv työasioiden hoitoa.
Tekee normityöaikaa, ei päivystä ja palkka yli 5000 euroa.
On myös työpaikkoja, joissa uralla voi edetä järkevästi, niin kuin meillä. Olen osittaisella hoitovapaalla, en tuo töitä kotiin ja todellakin nautin työstäni.
Uralla eteneminen ei ole vaikuttanut näihin paitsi että nautin työstäni nykyään entistä enemmän. Palkkaan ja saamaani arvostukseen se on sen sijaan vaikuttanut.
Itse paloin loppuun yllättävänkin helposti. Nykyään teen hommia 2000 euroa pienemmällä palkalla kuin ennen, mutta olen onnellisempi.
Kohdallani ei uralla eteneminen oikein siis toiminut.
Viestisi voisi olla minun kirjoittamani, paitsi että tienaan reilusti yli tuplasti sen, mitä sinä. Siksi.
koska jos ihan rättiväsyneenä paahtaa, niin tuskin nauttii työstään.
t.hyväpalkkainen vaimo, joka pitää työstään, mutta ei uuvuta siinä itseään/tuo töitä kotiin
Vallasta saa lähestulkoon samanlaista nautintoa kuin saa seksistä.
Ja valtaa saa vain uralla etenemällä.
erittäin dynaaminen luonteeltani, enkä jaksa jauhaa paikoillaan. Haluan koko ajan mennä eteenpäin JA nautin siitä. Jos alkaa tuntua seisahtuneelta, niin sekoan ja tylsistyn. Silti nautin lapsistani ja olen paljon heidän kanssaan. Raha on minulle yhdentekevä juttu.
tuottaa tyydytystä, joka tekee onnelliseksi. Onnen tavoitteleminen on ihmiselle täysin luontaista käyttäytymistä.
Ja pääsee itse päättämään miten duuni tehdään, eikä tarvitse totella jotain torspoa keskitason pikkupomoa, joka on pihalla kuin lumiukko.
Mulla on kunnianhimoa joka asiassa mihin ryhdyn. Oon joskus miettinyt, kuinka paljon "helpompaa" olis vaikka pakata makkaraa. Mutta mulle oma luova työni antaa niiiin paljon, vaikka se myös ottaa paljon.
Mä haluan haastaa itseäni joka päivä. Tokihan tällä kunnianhimolla on ne seurauksensa: pari kertaa vuodessa vedän itseni piippuun kun en osaa olla ottamatta kaikkia mielenkiintoisia projekteja. Opettelen siitä tavasta koko ajan irti. Mutta sellanen turvallinen tasapaksu elämä ei kyllä ole mua varten.
Meitä on moneksi. Onneksi on niitäkin jotka ihan mielellään pakkaa sitä makkaraa ja tekee ehkä sitten vapaa-aikanaan jotain itseään enemmän motivoivaa toimintaa.
että hienoo jos saat 2500, itse sain alle 300, eipä sitten ollutkaan varaa jäädä kotiin ja nyt töissä tienaan 2000 kuussa ja hoitomaksutkin pitää maksaa. olen silti ONNELLINEN, hoitaja lapsille löytyi perhepiiristä ja työni on maailman paras! olisi kauheaa jäädä kotiin lasten kanssa kokopäiväisesti, niin rakkaita kuin ovatkin.
Minä on osaisi elää ilman työtäni. Olen siihen kouluttautunut, edennyt uralla ja palkka on sen mukainen. Mies sen sijaa oli tavallisessa duunarihommassa ja oli usein pahalla päällä työpäivän jälkeen. Hân vaan odotti että klo lyö 16 ja pääsee kotiin ja perheen luo.
Eräänä päivänä mies tuumasi että olisi ihanaa jos hän voisi jäädä kotiin. Ja se järjestettiin saman tien!
Minä voin siis paahtaa työpaikalla ilman huolta koti- ja lapsikuvioista, sillä tiedän että he ovat parhaassa mahdollisessa hoidossa. Kotihommatkin mies hoitaa ja ruoka on valmiina kun tulen kotiin.
En ole ollenkaan rasittunut :)