Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis toi kiloklubi piste fi

Vierailija
22.05.2010 |

on aivan ylihyvä. Menkää sinne mukaan kaikki jotka yrittää laihtua. Saa todella hyvin infoa miksi syö väärin, mitä kannattaa lisätä/välttää, mikä urheilulaji polttaa minkäverran ym ym, ja kaikki valmiiksi laskettuna. Voi ihan mustaa valkoisella seurata päivittäin syöökö liikaa eli "jos näin jatkan lihoan" ja päinvastoin. Rupesin eilen merkkaamaan sinne ja inspis heti heräsi...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Kuinka pitkään olette olleet mukana?

Vierailija
2/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 24-> 21,8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 24-> 21,8

Onnittelut joka tapauksessa! ;-))

Vierailija
4/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6,5 kg vähän päivästä riippuen. Nälkä ei ole ollut eikä mielitekoja herkkuihin. Oma jaksaminen on noussut hurjasti.

Mitä olen lueskeluut kiloklubin foorumia, ja miten kaverille on käynyt, kun aloitti yhtä aikaa kuin minä, niin isomman painoindeksin kanssa pudotus on suurempi. Kaverin BMI alussa oli yli 30 ja kiloja on kahta viikkoa lyhyemmässä ajassa lähtenyt kohta 10.

Mun vyötärönympärys on -7 cm, kaverilla -10 cm.

Vierailija
5/26 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino laskenut 5 kg.

Vierailija
6/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloitti myös ja meillä molemmilla on tavoitteena laihduttaa normaalipainoon. Eilinen päivä sujui hyvin. Onko kenelläkään kertoa omia kokemuksiaa Kiloklubista? Aika yllättävää, että se on ilmainen palvelu!

Vierailija
7/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kiloklubeilen, muutama kilo jo lähtenyt. Se on joskus aiemmin ollut maksullinen mutta muutettu ilmaiseksi, saavat rahat mainoksilla.

Vähän jäykkä se on siinä, että aina ei kaikkia ruoka-aineita löydy, eikä niitä kovin aktiivisesti sinne lisätä, mutta kun oppii sen suurpiirteisyyden, että kaloreita ei muutenkaan tarvitse laskea ihan pilkuntarkasti, toimii homma ihan hyvin.

Vierailija
8/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on aktiivisia kausia, joskus on tooosiii pitkiä kausia, etten käykään siellä.

TÄNÄÄN taas alkaa pitkästä aikaa kuuri, joten olen käynnyt foorumilla juttelemassa, ja juuri äsken syötin ekat ruoat sisään. Eilen merkkasin pitkästä aikaa painon.

Ilmotellaan, kuinka edistytään, jooko?

Vierailija
9/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoidaan ja raportoidaan vaikka tähän ketjuun, niin löytyy aina.

Vierailija
10/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen BMI 23,2

tavoite BMI 20,8

Tiedän, että olen normaalipainoinen, en jaksaisi niitä "mitä sä nyt laihdut?!"-kommentteja. Mulla on läski olo, ja sillä sipuli. Olisi se kellä tahansa jos on lihonut 6-7 kiloa ja vartta ei ole järin älyttömästi.

Eli tsemppifiiliksiä ja -kommentteja kaikille, oli lähtökohdat ja tavoitteet mitkä tahansa =)

-12-

Vierailija
11/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se sivu lagaa jatkuvasti kun syötät ruokia, niihin menee toooosi paljon aikaa..

joten syön, urheilen ja laihdutan ilman kiloklubia

Vierailija
12/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin kiloklubiin tammikuussa ja olen satunnaisesti päivittänyt painolukemiani. Mitähän teen väärin, kun käyrä ei päivity kuvaan? Siinä näkyy kyllä päivämäärät, mutta ei kilolukemia.

Vierailija
13/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten kiloklubin avulla 5 kg. Nyt tullut kilo takaisin ja lasken siellä taas kaloreita. :)

Vierailija
14/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin kiloklubiin tammikuussa ja olen satunnaisesti päivittänyt painolukemiani. Mitähän teen väärin, kun käyrä ei päivity kuvaan? Siinä näkyy kyllä päivämäärät, mutta ei kilolukemia.

Tällä hetkellä näkyvät, mutta pitkään ei näkynyt painokäyrä, ja välillä ei näkynyt ruokaympyrä...

-12-

Vierailija
15/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tällä hetkellä näkyvät, mutta pitkään ei näkynyt painokäyrä, ja välillä ei näkynyt ruokaympyrä... -12-

[/quote]

Siis pitääkö mun tehdä jotain muuta kuin kirjata painolukemani ja painaa tallenna-nappulaa? Mulla ei nimittäin käyrä näy vieläkään. Yksittäisten päivämäärien kohdalla näkee painolukemat, kun vie hiiren siihen päivämäärän päälle, mutta kuva on aivan tyhjä.

Vierailija
16/26 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin alussa ihmettelin, että miksei painokäyrä näkynyt. Sain vinkin, että pitää painaa sillä sivulla ollessa tuolta osoiteriviltä yhteensopivuusnäkyvä painiketta. Itsellä se on päivitä napin vieressä. Sen jälkeen on aina näkynyt.

Itse olen nyt laihduttanut 4kg Naturdiet pussipirtelöillä, kun alkaa jo kesä olla vähän turhan lähellä :) Mutta jatkan kiloklubin ohjeilla tämän jälkeen.

Vierailija
17/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen viikko kiloklubilaisena lähti hyvillä mielin, koska minulla on lähtenyt jo 2,5 kiloa. Tosi kova tsemppi päällä. Tämähän on helppoa! Aikomuksenani on laihduttaa vielä 17,5 kiloa, joten matkaa on vielä pitkästi, mutta onneksi suunta on oikea.

10

Vierailija
18/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaamisen. Olen ennenkin ollut mukana, on lähtenytkin vähän mutta myös silloin kun en ole ollut mukana. -20 pari vuotta sitten, nyt olen 7 kilon kanssa tsempannut yli vuoden muttei....mun "ongelma" se että vaikka syön ja syön niin klubin mukaan mun vaje liian suuri joka pv, esim eilen jäi - 1200kcal syömättä ja tajuan että sekin väärin. Syynä tähän on että treenaan niin paljon mutta tuntuu tyhmältä ruveta urakalla syömään kuitenkin, nyt syön ihan normi ruokaa + välipalaa jne kuten kuuluukin ja silti se vaje, muilla näin?

Vierailija
19/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaamisen. Olen ennenkin ollut mukana, on lähtenytkin vähän mutta myös silloin kun en ole ollut mukana. -20 pari vuotta sitten, nyt olen 7 kilon kanssa tsempannut yli vuoden muttei....mun "ongelma" se että vaikka syön ja syön niin klubin mukaan mun vaje liian suuri joka pv, esim eilen jäi - 1200kcal syömättä ja tajuan että sekin väärin. Syynä tähän on että treenaan niin paljon mutta tuntuu tyhmältä ruveta urakalla syömään kuitenkin, nyt syön ihan normi ruokaa + välipalaa jne kuten kuuluukin ja silti se vaje, muilla näin?

Vierailija
20/26 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset