Miten jonkun 4-kymppisen nimi voi olla Sirkka?
Sari, Minna, Pia, Kati, Riitta, Elina, Laura, Susanna jne. Mutta että 60-luvulla syntynyt Sirkka!
Vain 60-luvulla syntynyt Sirkka voi seurustella värittömän, hajuttoman ja mauttoman kanssa.
Kommentit (25)
että annetaan seuraavan tytön nimeksi Sirkka ;)
Kai sen nyt pystyi silloinkin antamaan ja pystyy edelleen...
Miten taivas VOI olla sininen....siis niinq OMG!?
Sari, Minna, Pia, Kati, Riitta, Elina, Laura, Susanna jne. Mutta että 60-luvulla syntynyt Sirkka!
Vain 60-luvulla syntynyt Sirkka voi seurustella värittömän, hajuttoman ja mauttoman kanssa.
Eiks Sirkka ja Riitta oo pääosin samojen vuosikymmenten nimiä? Mut mikäs estää laittamasta niitä nimiä milloin vain. Vai pitäiskös meidän kaivaa Mika Valtari haudastaan ja käskeä syntymään vasta 1970-luvulla?
Olen samanikäinen ja isoissa kouluissa kouluni käynyt, eikä takuulla joukossa ollut silloin yhtään Sirkkaa. Koulukavereiden äidit pikemminkin olivat Sirkkoja...
Ei kaikki nimeä lapsiaan muotinimien mukaan
Luulin sitä ainakin 55v tai vanhemmaksi. Jos siis on tässä hänestä kysymys, onko?
Eiks Sirkka ja Riitta oo pääosin samojen vuosikymmenten nimiä? Mut mikäs estää laittamasta niitä nimiä milloin vain. Vai pitäiskös meidän kaivaa Mika Valtari haudastaan ja käskeä syntymään vasta 1970-luvulla?
joka määrittelisi, mitä nimiä saa antaa milläkin vuosikymmenellä. Mä tunnen mm. kolmikymppisen Airin.
nimeksi Jaana. Oli niin 60-lukulaista kuin olla ja voi.
Ja Pirjo myös. Olen itse syntynyt 60-luvulla, ja tunnen itseni ikäisiä Pirkkoja, Pirjoja ja Riittoja, mutta en yhtään Sirkkaa.
itseäni pari vuotta nuoremman Sirkan. Ikää minulla on 43 v.
Katselin VRK:n sivuilta, että vuonna 1961 on Sirkka-nimeä annettu vielä yli 200 lapselle, v 1970
enää 20:lle
anoppi on antanut nuorimmalle pojalleen (alle 40 v) nimeksi Mauri. Minusta se on yhtä paha kuin Sirkka.
Sari, Minna, Pia, Kati, Riitta, Elina, Laura, Susanna jne. Mutta että 60-luvulla syntynyt Sirkka! Vain 60-luvulla syntynyt Sirkka voi seurustella värittömän, hajuttoman ja mauttoman kanssa.
Kun tapaan 30-40-vuotiaan naisen nimeltä Seija, tiedän melko varmaan mistä hän on kotoisin.
mutta minkä ikäinen sen sirkan pitäisi olla? mielestäni just viidenkympin molemin puolin ja sihteeri.
Tunnen muuten myös Pirjon vm. 1980.
taitaa olla -82 ja toinen -83
kaksi 60-luvun lopun Sirkkaa (toisella ei kutsumanimi vaan toista nimeä käytettän). Olen kieltämättä ihmetellyt.
Ajateltiin syysvauvamme ristiä Sirkaks, jos sattuu olemaan tyttö.