Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin vieraita naisenvaatteita kodistani

Vierailija
22.05.2010 |

Juu, keräilin (miehen) vaatteita pyykkiin ja löysin naisten sukat makuuhuoneen nurkasta... Ovat siis sellaista mallia jota itse en käytä tai edes omista. Mies inttää että ovat äitinsä ja tulleet pyykkien mukana meille. En vain tajua että miksi ja missä välissä mies on pesettänyt pyykkejään äidillään kun yhdessä asumme ja meillä on oma pesukone eikä pyykkejä kuivateta pyykkituvassakaan.

Vedin siis johtopäätöksen että meillä on käynyt joku naikkonen poissa ollessani. Mies raivostui kun häntä epäilen ja soitti jo äidilleenkin todistaakseen että on oikeasti pesettänyt pyykkejä siellä. En tiedä jaksanko uskoa.

Ja tämä ei ole valitettavasti provo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ennenkuin ovat alkaneet naida,on nainen luonnollisesti heittänyt sukat pois.

minä tein tuon naimisissa olevalle rakastajalleni,kun olimme heidän kotonaan,ja naimme siellä, niin jätin sukkani sohvatyynyn väliin....... kylläpä siitä syntyi episodi:DD kyseinen vaimo sitten soitti muutamaan otteeseen minulle,ja nolasi itsensä täysin:)

Vierailija
2/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne samaa kokoa miehen äidin jalan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työmatkani aikana kävi samoin ja meiltä löytyi naisten sukat olohuoneesta. Mieheni ei raivostunut, vaan oli ihan puhtaasti ymmällään. Minä raivosin kyllä.

Ihmettelin kun mieheni oli NIIN kylmäverinen valehtelija ja ihan pihalla sukkien alkuperästä. Kävi ilmi, että äitini oli unohtanut sukkansa meille, sillä hän oli käynyt siivoilemassa työmatkani aikana.

Mutta miehesi raivo ihmetyttää.

Vierailija
4/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin likaisia äidin sukkia tulisi "pyykin" mukana...

Vierailija
5/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan siististi nipussa mutta eivät juuri jalasta vedetyn näköisetkään. Sopivasti olivat miehen farkkujen alla piilossa!!! En tiedä miehen äidin jalan kokoa, enkä tiedä viitsinkö kyselläkään kun ei kovin hyvin tunneta.

Toisaalta mietityttää, että voisiko äiti "peitellä" poikansa mahdollista pettämistä väittämällä sukkia omikseen? Minäkin ihmettelen miehen voimakasta reaktiota, luulisi että syytön ei noin kimpaantusi?

Olipa inhottava käänne viikonlopulle :(

Vierailija
6/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet sen kanssa. Viimeistään kahvipöydässä kun otat sukat esille, kaikki tajuaa mikä on homman nimi.

Mieti ennen kuin teet seuraukset. Annatko mahdollisen pettämisen anteeksi miehellesi vai jatkatteko yhdessä.

Jos mies on sitä mieltä että sukat kuuluvat äidilleen, fine.

Vierailija
7/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on nyt sekotettu tähän, joetn hoida homma loppuun asti!!!!

anoppi kahvipöytään!! ja jos oikeesti mies pettänyt, tuskin antaa anopin tulla kotiin, vaan tunnustaa!!

Vierailija
8/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut ei tasan ole äitinsä sukat.

Vierailija
9/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän olkkarin sohvalta. Kysyin mistä ovat peräisin, niin vastaus oli että pikkujouluissa kaverit olivat laittaneet ne taskuun. Joo-o ja mä uskoin, miksi ne sitten piti ottaa sieltä pois ja laittaa sohvalle?????????????????

Vierailija
10/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen kyllä että ne on rakastajan sukat, ikävä kyllä :/ Näillä keleillä nainen on unohtanut tai "unohtanut" sukat miehesi farkkujen alle.

Mutta tuli mieleen yksi juttu, joka kävi minulle..

Mieheni löysi eteisen kaapista miesten boxerit (puhtaat, mutta rumat :D ) Mies veti kauheat pultit ja epäili minun pettäneen.

Minun piti hetken aikaa miettiä, mistä helakkarista boxerit on peräisin, kunnes tajusin niiden olevan isäni autosta.

Olin tullut isäni kyydillä kotiin ja poikani tavaroita oli takapenkillä, josta kahmaisin tavarat mukaan kotipihassa. Isälläni oli muuttopuuhat kesken, joten hänen autossaan oli tavaraa laidasta laitaan, joten pöksyille löytyi onneksi järkevä selitys :)

Vierailija
11/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa ukkosi puhelin ja katso epäilyttävät nimet...lähetä viesti että sun sukat jäi ja katso mitä tulee takaisin..jos ei mtn ni sano että viesti lähti väärään numeroon...

Vierailija
12/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies tietysti puhua tottakin. Joskus sattuma voi olla todella ihmeellinen.

Vierailija
13/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa löytyi komerosta naisten pakkaskengät, joita kukaan ei silloisessa lapsuuskodissani tunnistanut. Jäikö jo aikaisemmin vuosi tai pari talvivierailta, jotka yöpyivät meillä eivätkä kyselleet perään. Komero oli laatua harvemmin siellä käytiin saati siivottiin.

Kerran löysin laukustani minulle kuulumattoman kangasnenäliinan. Olin murtanut käteni ja kai hoitaja poimi sen maasta luullen sen olevan minun ja laittoi laukkuuni. Sillä reissulla se ilmestyi.

Kerran muutettuani ja asuttuani hetken yksin löysin laatikosta rintaliiveihini tarttuneen miesten rannekellon. Ihmettelin tosi paljon. Selvisi niiden olevan uuden poikaystäväni, joka ihmetteli kellon katoamista.

Oli ollut kiihkeä hetki, kello kai tarttui rintaliiveihini ja ne sekä kello riisuttiin. Olen siisti enkä siedä sotkuja ja kai keräsin tavaroita jossain vaiheessa kaappiin tarkemmin katsomatta.

Näitä sattuu.

Vierailija
14/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa löytyi komerosta naisten pakkaskengät, joita kukaan ei silloisessa lapsuuskodissani tunnistanut. Jäikö jo aikaisemmin vuosi tai pari talvivierailta, jotka yöpyivät meillä eivätkä kyselleet perään. Komero oli laatua harvemmin siellä käytiin saati siivottiin.

Kerran löysin laukustani minulle kuulumattoman kangasnenäliinan. Olin murtanut käteni ja kai hoitaja poimi sen maasta luullen sen olevan minun ja laittoi laukkuuni. Sillä reissulla se ilmestyi.

Kerran muutettuani ja asuttuani hetken yksin löysin laatikosta rintaliiveihini tarttuneen miesten rannekellon. Ihmettelin tosi paljon. Selvisi niiden olevan uuden poikaystäväni, joka ihmetteli kellon katoamista.

Oli ollut kiihkeä hetki, kello kai tarttui rintaliiveihini ja ne sekä kello riisuttiin. Olen siisti enkä siedä sotkuja ja kai keräsin tavaroita jossain vaiheessa kaappiin tarkemmin katsomatta.

Näitä sattuu.

Oliko ne rintaliivit siis poikaystäväsi?

Vierailija
15/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan mies tietysti puhua tottakin. Joskus sattuma voi olla todella ihmeellinen.

Ihanko tätä kommenttia varten nostit 8 vuotta vanhan ketjun esiin? :D

Eiköhän tuo sukka-asian vatvominen ole jo kahdeksassa vuodessa päättynyt tavalla tai toisella.

Vierailija
16/16 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliiveihini ja ne sekä kello riisuttiin. Olen siisti enkä siedä sotkuja ja kai keräsin tavaroita jossain vaiheessa kaappiin tarkemmin katsomatta.

Näitä sattuu.[/quote] Oliko ne rintaliivit siis poikaystäväsi?[/quote]

Luepa tarkemmin.