Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ulkonäköongelmat

Vierailija
21.05.2010 |

Ensinnäkin anteeksi, ettei tämä aihe varsinaisesti kuulu tämän yhteisön aihepiiriin, mutta kysyn neuvoa teiltä, koska olette yhteisönä kuitenkin tietämistäni asiantuntevinta ja fiksua porukkaa minkä tahansa ongelman parissa, jos vastausta halutaan nopeasti ja monelta kantilta.

Elikkä, kun tässä on ikänsä elelty ulkonäön suhteen kovin huonolla itsetunnolla, olen vanhemmiten tajunnut, että kuntoilu, (joka olisi pitänyt aloittaa viimeistään teini-iässä), on ainoa tapa näyttää sporttiselta,,, mutta nyt kun vartaloni viimein on sporttinen, on harveneva päälaki tullut tilalle. Kun kaikki naiset yleensä tarjoavat ratkaisuksi kaljuksi ajamista, niin minäkin kokeilin tätä, mutta mutta... nythän minä vasta kamalalta näytän. En edes ole mieltänyt itselleni mitään hörökorva ongelmaa, mutta tässä rasvattomassa ja karvattomassa kropassa nämä korvat ovat jotain aivan kamalaa. Itseasiassa peilikuvastani tulee mieleen keskitysleireillä piikkilanka-aidan takaa käsiään heiluttelevat luunlaihat vangit.

Minua kuitenkin vaivaa sellaienen epäilys, että suhtaudunko minä kenties ulkonäkööni jotenkin sairaasti, ikäänkuin anorektikko omaan peilikuvaansa, joka näyttää läskiltä, vaikka on kaikkea muuta.

Ajattelin kuitenkin, että pakko on jotakin tehdä näille korville, kun ei kerran hiuksetkaan päälaella enää tunnu viihtyvän.

Jotenkin on mennyt viimeinekin elämänilo, kun tuntuu, että mitään ei ole luonnolisin keinoin tehtävissä, edes siedettävän ulkonäön hankkimiseen. Läski on rumaa, mutta ei se laihuuskaan kaikille tunnu sopivan. Moni lihava mies on silti komea ja moni lihava nainen kaunis, vaikka ainakin naisille minun mielestäni hoikkuus sopisi poikkeuksetta, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän. Toisekseen olet oikeassa siinä, että täältä löytyy fiksuin ja asiantuntevin porukka vastaamaan kaikkeen maan ja taivaan väliltä.

Mutta ensin kysymys sinulle: Onko sinulla nyt tyttö/naisystävää?

Vierailija
2/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti olet ihan hyvän näköinen mutta näet itsesi vääristyneesti.

Toiseksi, jos oikeasti on kamalat hörökorvat ja ne vaivaavat, niin siihen auttaa leikkaus. En tiedä paljonko maksaa mutta yksityisiltä lääkäriasemilta voinee asiaa tiedustella.

Kolmanneksi se kaljuksi ajaminen oli tosi hyvä juttu, liian moni kaljuuntuva sinnittelee karsean näköisillä ohenevilla haituvilla, vaikka täysi kalju on huomattavasti paljon paremman näköinen

Vierailija
4/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin kysymys sinulle: Onko sinulla nyt tyttö/naisystävää?

On. Jos jotenkin luonnehtisin ulkonäköäni, niin jotain Matti Nykästä, Jukka Puotilaa jne. eli vaalea ja hiukseton. Iso pää ja korvat suhteessa laihaan kroppaan, joka ilman päätä näyttää ihan hyvältä ;)

Vierailija
5/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan etta olet kovin kriittinen oman ulkonakosi suhteen. Kaikilla lienee omassa ulkonaossa on seikkoja joista ei itse pida ja jotka haititsevat - joskus enemman ja joskus vahemman. Ne vaan taytyy oppia hyvaksymaan. Kuinka vanha muuten olet?

Mita painoon tulee mielestani joillekin miehille sopii vahan enemman massaa :-) (en siis tarkoita lihavuutta).

Oma mieheni muuten on kalju ja vahan mahaakin loytyy, mutta siti maailman komein mielestani :-)

Tsemppia itsesi hyvaksymiseen!

Vierailija
6/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävänä on hankkia mahdollisimman paljon nautintoja eri asioista. Vaikkapa heroiinista. Ihan sama mistä otat ne nautintosi ennenkuin maadut.

Nyt käytöksessäsi on häriö. Surkuttelet ulkonäköäsi nautiskelun sijaan. Eihän se ole nautinnollista, ellet saa säälistä huomiota osaksesi?

Vierailija
7/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee vaikkapa niitä jotka pohtivat näin perjantai-illan ratoksi antaiskohan miehensä nusaista kakkoseen.

Mut joo, minkä ikänen oot? mulle tuli ekaks mieleen josko sulla ois jotain ikäkriisin poikasta päällä? Oisko mahdollista?

Niin tai näin, mun psykologinen arvioni, suoraan keittiöstä on, että vaikka sä kävist teippauttamassa ne korvat, niin löydät heti perään seuraavan ongelmakohdan itsestäsi.

Ja se suo on loputon, voin kertoa...

Vierailija
8/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee vaikkapa niitä jotka pohtivat näin perjantai-illan ratoksi antaiskohan miehensä nusaista kakkoseen.

Mut joo, minkä ikänen oot? mulle tuli ekaks mieleen josko sulla ois jotain ikäkriisin poikasta päällä? Oisko mahdollista?

Niin tai näin, mun psykologinen arvioni, suoraan keittiöstä on, että vaikka sä kävist teippauttamassa ne korvat, niin löydät heti perään seuraavan ongelmakohdan itsestäsi.

On siitäkin ollut täälä keskustelua ja hyvin suosittu keskustelu tuntuisi olevan. Ei ihme että mammat ostavat dildoja (miehilleen). :(

Vierailija
9/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha muuten olet? Mita painoon tulee mielestani joillekin miehille sopii vahan enemman massaa :-)

No olen kyllä melkein keski-ikäinen, mutta tunnen muutoin olevani ihan oikeasti (uskoo ken haluaa) kuin parikymppinen kuntoni ja vartaloni puolesta. Kuitenkin olen ikäni ollut sellainen mitäänsanomattoman näköinen ja vielä tuossa jokunen vuosi taaksepäin aikamoinen kaljamahakin.

Havahduin siihen kuinka kamalalta vartaloni näyttää, ja luojankiitos hyvässä kaveriporukassa löytyi kuntoilukaveri, jonka kanssa on useampi vuosi treenattu tosissaan ja turha syöminen on lopetettu. Melkoinen takapakki oli tajuta, ettei minusta koskaan tule kenenkään silmäniloa. Naiset elämässäni ovat olleet kanssani aivan muista syistä, tästä olen aivan varma.

Ehkä on vain niin, ettei kaikkea voi saada?

Vierailija
10/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin harvenevat hiukset eli olet oikeilla jäljillä.

Mutta mun makuun eivät ole liian laihat maratoonarityypit tai muutenkaan kovin kuikelot miehet. Täytyy siis olla vähän massaa, mutta ei kuitenkaan saa olla lihava. Ethän siis laihduttanut liikaa?

En usko, että sulla on hörökorvat, mutta jos oikeasti on, niin leikkauta ne. Luulen, että ne vaan näyttävät susta höröiltä, kun ei ole hiuksia. Ja ei lievät hörötkään haittaa mitään.

Vierailija
11/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha muuten olet? Mita painoon tulee mielestani joillekin miehille sopii vahan enemman massaa :-)

No olen kyllä melkein keski-ikäinen, mutta tunnen muutoin olevani ihan oikeasti (uskoo ken haluaa) kuin parikymppinen kuntoni ja vartaloni puolesta. Kuitenkin olen ikäni ollut sellainen mitäänsanomattoman näköinen ja vielä tuossa jokunen vuosi taaksepäin aikamoinen kaljamahakin. Havahduin siihen kuinka kamalalta vartaloni näyttää, ja luojankiitos hyvässä kaveriporukassa löytyi kuntoilukaveri, jonka kanssa on useampi vuosi treenattu tosissaan ja turha syöminen on lopetettu. Melkoinen takapakki oli tajuta, ettei minusta koskaan tule kenenkään silmäniloa. Naiset elämässäni ovat olleet kanssani aivan muista syistä, tästä olen aivan varma. Ehkä on vain niin, ettei kaikkea voi saada?

Eikö se ole lähinnä positiivista, jos naiset elämässäsi ovat olleet kanssasi syvällisemmistä syistä kuin ulkonäkösi?

Minä olen itse siitä aika hyvä esimerkki. Tavallisena maanantaiaamuna näytän ihan haudasta nousseelta noidalta, mutta lauantai-illaksi saan tehtyä ihmeitä itselleni, kiitos Lorealin Maybellinen.

Mieheni ei siis tasan varmasti ole kanssani siksi että olisin kaunis, vaan minussa täytyy olla jotain muutakin.

Näinpä minua ei kovin huoleta vanheneminen tai rypyt, mieheni nähnee edelleen niiden taakse. Tämän tajuaminen auttoi minua istetunto-ongelmissani.

t:9

Vierailija
12/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät saa samoja kortteja. Kortit jaetaan ja peli on ns. epäreilu.

Moni ei saa älyä. Kukaan ei ole samalla viivalla. Heikkoälyiset eivät voi kouluttautua ja saada parasta palkkaa. He joutuvat työskentelemään alhaisella palkalla henkinsä pitimiksi. Kyse ei ole ahkeruudesta.

Kyse ei ole ahkeruudesta. Treenasit kovaa ja halusit olla oman itsesi herra. Halusit komeaksi mutta sait ruman kortit. Olet aina ruma. Aloituksesta päätellen olet sentään kohtuullisen älykäs. Osaat päätellä asioita.

Sääliksi käy niitä rumia ja tyhmiä jotka ovat meidän muiden kylmien ihmisten armoilla. Me emme jakele almuja vaan käytämme heitä kylmästi hyväksemme. Olemmehan sentään VERONMAKSAJIA. Tämän kanssa elämme lopun elämemme, emmekä tahdo laskea elintasoa heidän vuokseen.

Vierailija
13/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun makuun eivät ole liian laihat maratoonarityypit tai muutenkaan kovin kuikelot miehet.

Jotenkin vituttaa tämä turhamaisuuskin, mutta kai useimmat naistenmiehet ovat "turhamaisia".

Myönnän olevani tälläinen maratoonarityyppi ja myönnän että tuntuu todella hyvältä, kun mikään ei paina ja jaksaa vaikka mitä, mutta kai kuntosali ja jokin ihme massankasvatus ruokavalio olisi fiksumpi elämäntapa ulkonäköä ajatellen.

Toisaalta en tarvi ulkonäköä naisen metsästämiseen, mutta olisihan se kiva jos siippakin voisi tuntea edes jotakin ylpeyttä minua esitellessään. Itse pimeässä sängyssä en usko olevani mitenkään vastenmielisen oloinen vieruskaveri, sillä kuvittelisin naisenkin mielellään pitelevän syleilyssä "sporttista" kroppaa, läskin sijaan. Voin toki olla väärässä.

Osaan kyllä itse arvioida miehiäkin, ja on totta, ettei mitkään valentin konoset ole naisen silmää keskinmäärin miellyttäneet.

Voisin vielä verrata itseäni Dr. Niles Cranesiin, joka monille lienee telkusta tuttu.

Vierailija
14/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä otetaan huomioon vammaiset, rumat ja muut ihmiset. Kaikki samalla viivalla sama palkka. Rahahan se todellisuudessa on se joka määrää ihmisen arvon. Kuten olemme huomanneet.

Moni ei saa älyä. Kukaan ei ole samalla viivalla. Heikkoälyiset eivät voi kouluttautua ja saada parasta palkkaa. He joutuvat työskentelemään alhaisella palkalla henkinsä pitimiksi. Kyse ei ole ahkeruudesta.

Kyse ei ole ahkeruudesta. Treenasit kovaa ja halusit olla oman itsesi herra. Halusit komeaksi mutta sait ruman kortit. Olet aina ruma. Aloituksesta päätellen olet sentään kohtuullisen älykäs. Osaat päätellä asioita.

Sääliksi käy niitä rumia ja tyhmiä jotka ovat meidän muiden kylmien ihmisten armoilla. Me emme jakele almuja vaan käytämme heitä kylmästi hyväksemme. Olemmehan sentään VERONMAKSAJIA. Tämän kanssa elämme lopun elämemme, emmekä tahdo laskea elintasoa heidän vuokseen.

Vierailija
15/16 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoidakseen rumuuttaan ja ostavat seksiä. Kommunismi pitäisi heidät köyhinä ja rumina.

Siinä otetaan huomioon vammaiset, rumat ja muut ihmiset. Kaikki samalla viivalla sama palkka. Rahahan se todellisuudessa on se joka määrää ihmisen arvon. Kuten olemme huomanneet.

Vierailija
16/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät saa samoja kortteja. Treenasit kovaa ja halusit olla oman itsesi herra. Halusit komeaksi mutta sait ruman kortit. Olet aina ruma.

Täytyy tähän todeta, että osaan mielestäni kyllä itse nähdä lähes jokaisessa ihmisessä jotakin kaunista. Tuntuu myös, että useimmille pelkkä laihduttaminen riittäisi. Se onkin tehnyt minut erittäin epäonnelliseksi, kun minuun ei tuntunut tämäkään pätevän.

Se on käsittämätöntä kuinka suuren arvon sellainen ominaisuus mielessä saavuttaa, jota ei tunnu mitenkään saavutettavan.

Minulla ei ole oikeastaan pulaa mistään muusta suuremmin, mutta kun tuntuu, ettei toi vaimokaan mitenkään kuumana käy, vaikka rakastaa kylläkin, on kaunis, eikä ole havaintoja pettämisestä (en tosin ole mitenkään kyttäillytkään) Ihan pohjimmiltaan tämä turhamaisuuteni syy on kuitenkin siinä, että haluaisin niin kovasti kokea edes kerran sen hetken kun olisin haluttava ulkoisista syistä. Tiedän, että voisin käydä rahalla naisissa jne. mutta minä haluaisin kokea rakkauden ja rakastaa. Niin varmaan useimmat meistä. En tarkoita tällä mitään pettämistä, vaan toivoisin tämän tulevan ensisijaisesti vaimoni taholta, mutta toissijaisesti keneltä tahansa, sillä meidän jälkikasvu on lähes aikuisia, eikä tätä elämää pitäisi tuhlata kummankaan mihinkään tapaolemiseen, jollei mitään intohimoa synny.

Itse syytän intohimon puutteesta pelkästään omaa ulkonäköäni.

Olisiko parasta vetää jojot? ;)