Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on "ensi sunnuntaina"?

Vierailija
21.05.2010 |

Onko se tämän viikon vai ensi viikon sunnuntai? Meillä on pientä erimielisyyttä asiasta :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi sunnuntai on 23.pvä.

Vierailija
2/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaihin asti "ensi sunnuntai" on tämän viikon sunnuntai. Lauantaina pitää jo sanoa "huomenna", ja sitten sunnuntaista eteempäin seuraavaan lauantaihin "ensi sunnuntai" tarkoittaa viikon 2 sunnuntaita. Ainakin minun puheessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikonloppu. toinen ajattelee ensi viikon lopuksi ja toinen ensi viikonlopuksi.

Vierailija
4/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutaan, niin kuin lapsille neuvotaan. Ja joulupukki tulee sitten kun on 24 luukkua auki joulukalenterista.

Vierailija
5/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoitettaisiin ensi viikon sunnuntaita niin sanottaisiin ensi viikon sunnuntaina :)

Vierailija
6/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavan viikon sunnuntai on sitten "ensi sunnuntai", ja kylla se nain selitettyna tuntuu ihan loogiselta, vaikka itse aina tuppaan kutsumaan sita tulevaa sunnuntaita ensi sunnuntaiksi.

Vierailija
7/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylihuomenna??

Vierailija
8/8 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavan viikon sunnuntai on sitten "ensi sunnuntai", ja kylla se nain selitettyna tuntuu ihan loogiselta, vaikka itse aina tuppaan kutsumaan sita tulevaa sunnuntaita ensi sunnuntaiksi.

Kyllä se ensi sunnuntai on aina se tuleva sunnuntai sanoi miehesi mitä tahansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä