Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT-perheen lapsia ( video) Kauhistelkaa

Vierailija
21.05.2010 |

Mistä nämä lapset ovat oppineet puhumaan näin?

Menin sanattomaksi.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan mallia Rap-videoista ja matkitaan rap-artisteja törkeällä kielenkäytöllä.

Kaikki tämä tapahtuu pihalla muiden lasten kesken. Vanhempien kuullen eivät kiroa. Joskus ohikulkija saattaa järkyttyä kuulemastaan.

T: ohikulkija

Vierailija
42/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun aina joku ääliö akateeminen tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"

Akateeminen versio äskeisestä lauseesta:

Minua harmittaa suunnattomasti, että alinomaan joku degeneroitunut akateeminen tulee väittämään voimallisesti, että "Tuo ei kuulosta akateemisen lapselta."

Vierailija
44/56 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluni pyörähti ympäri.

Vierailija
45/56 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun aina joku ääliö akateeminen tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"

Akateeminen versio äskeisestä lauseesta:

Minua harmittaa suunnattomasti, että alinomaan joku degeneroitunut akateeminen tulee väittämään voimallisesti, että "Tuo ei kuulosta akateemisen lapselta."

:D

Vierailija
46/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pojat olisivat tarvinneet apua ettei tilanteen olisi tarvinnut päästä noin pahaksi. Surullinen olen jokaisen lapsen puolesta, jonka kotona ei laiteta riittäviä rajoja. Rajat ovat rakkautta. Itse olen ollut muutaman kerran yhteydessä vanhempiin kun olen kuullut vastaavanlaista kielenkäyttöä. Vanhemmat ovat kiittäneet tiedosta. Puuttuminen on myös tuottanut tulosta.

Vierailija
47/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsluokkalaiset on just karseimpia. Mikähän siinä iässä mättää kun pitää olla niin ällöttäviä ja huonokäytöksisiä. Pikkuteinit oikein.

että kun lapset ovat omatoimisempia, että heidät voi jättää ilman valvontaa skeittailemaan ja hengailemaan ties minne. Vanhemmat ovat tyytyväisiä, kun lapset pärjäävät jo yksinkin eivätkä tarvitse joka hetki vanhempia. Totuus on toisenlainen. neljäsluokkalaiset lapset tarvitsevat vanhempien läsnäoloa ja valvontaa vielä yllättävän paljon. Mikäli lapset viettävät liikaa aikaa keskenään ilman aikuisia, seuraukset voivat olla kauheita.

Vierailija
48/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta vaikuttanut kyllä esim. akateemisen perheen kielenkäytöltä... Koska omalta lähipiiriltäänhän lapset kielenkäytön oppivat.

En kyllä tiedä oliko toi nyt mitään white trashiä

pahimmat rääväsuut tulevat akateemisista perheistä. Niissä perheissä vanhemmuus on hukassa. Tehdään töissä pitkää päivää, illat harrastetaan eikä lapsille jää aikaa.

Vierailija
49/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta vaikuttanut kyllä esim. akateemisen perheen kielenkäytöltä... Koska omalta lähipiiriltäänhän lapset kielenkäytön oppivat.

En kyllä tiedä oliko toi nyt mitään white trashiä

mikään suuri herra ole. ihan tavallisia pulliaisia ovat nuo dippainssit tai tk-lääkärit ovat. Ei se koulutus mitään sydämen sivistystä takaa...

Vierailija
50/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinisilmäisiä olette! "minun poikani ei koskaan"... hahhaaaa

voi todellakin luottaa siihen, että lapsi on sisäistänyt sen, että huonoa kielenkäyttöä ei tarvita.

Vierailija
51/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pöyrii ostareilla joka ilta. Tervetuloa nykypäivään. Terveisin: itse vielä lapseton

kun sellaista kuulen. Tarvittaessa voin keskustella pidempäänkin. Tärkeintä on, että lapset saavat sen signaalin, että aikuiset eivät hyväksy tuollaista käytöstä.

Vierailija
52/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kasvatus auta jos asuinalue on mätä

asuinaluetta on turha syyttää

Vierailija
53/56 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

voi todellakin luottaa siihen, että lapsi on sisäistänyt sen, että huonoa kielenkäyttöä ei tarvita.

[/quote]

Vierailija
54/56 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi kun kävelee niin huoritellaan ja heitellään tölkeillä.

Vierailija
55/56 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä iässä mättää kun pitää olla niin ällöttäviä ja huonokäytöksisiä. Pikkuteinit oikein.

Meillä tulisi lapselle koulusta potkut, jos käyttäisi noista sanoista yhtäkään siellä (siis englanniksi). Toisekseen kaveripiirissä tai kotona ei käytetä tällaista kieltä. Väkisinkin kai jossain vaiheessa oppivat kaiken mahdollisen kamalan, mutta ei usko, että ihan tällaisia "aktiivikäyttäjiä" tulee.

Suomalaiset lapset, jopa ne akateemisen perheen vesat, ovat yleensä erittäin huonosti kasvatettuja. Ilmenee juuri tällaisena kielenkäyttönä.

Onneksi emme asu Suomessa.

Vierailija
56/56 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tämä ulkosuomalainen tapaus. Lapset saisivat myös lemput harrastuksistaan, jos tällaista kieltä/sanoja siellä käyttäisivät.

Täällä on 0-toleranssi huonojen tapojen suhteen. Ja msuta se on kyllä ihan hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän