WT-perheen lapsia ( video) Kauhistelkaa
Mistä nämä lapset ovat oppineet puhumaan näin?
Menin sanattomaksi.
Kommentit (56)
tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"
Vituttaa kun aina joku ääliö akateeminen tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"
Akateeminen versio äskeisestä lauseesta:
Minua harmittaa suunnattomasti, että alinomaan joku degeneroitunut akateeminen tulee väittämään voimallisesti, että "Tuo ei kuulosta akateemisen lapselta."
Vituttaa kun aina joku ääliö akateeminen tulee urputtaan että "ei kuulosta akateemisen lapselta"
Akateeminen versio äskeisestä lauseesta:
Minua harmittaa suunnattomasti, että alinomaan joku degeneroitunut akateeminen tulee väittämään voimallisesti, että "Tuo ei kuulosta akateemisen lapselta."
:D
Nuo pojat olisivat tarvinneet apua ettei tilanteen olisi tarvinnut päästä noin pahaksi. Surullinen olen jokaisen lapsen puolesta, jonka kotona ei laiteta riittäviä rajoja. Rajat ovat rakkautta. Itse olen ollut muutaman kerran yhteydessä vanhempiin kun olen kuullut vastaavanlaista kielenkäyttöä. Vanhemmat ovat kiittäneet tiedosta. Puuttuminen on myös tuottanut tulosta.
Neljäsluokkalaiset on just karseimpia. Mikähän siinä iässä mättää kun pitää olla niin ällöttäviä ja huonokäytöksisiä. Pikkuteinit oikein.
että kun lapset ovat omatoimisempia, että heidät voi jättää ilman valvontaa skeittailemaan ja hengailemaan ties minne. Vanhemmat ovat tyytyväisiä, kun lapset pärjäävät jo yksinkin eivätkä tarvitse joka hetki vanhempia. Totuus on toisenlainen. neljäsluokkalaiset lapset tarvitsevat vanhempien läsnäoloa ja valvontaa vielä yllättävän paljon. Mikäli lapset viettävät liikaa aikaa keskenään ilman aikuisia, seuraukset voivat olla kauheita.
Ei minusta vaikuttanut kyllä esim. akateemisen perheen kielenkäytöltä... Koska omalta lähipiiriltäänhän lapset kielenkäytön oppivat.
En kyllä tiedä oliko toi nyt mitään white trashiä
pahimmat rääväsuut tulevat akateemisista perheistä. Niissä perheissä vanhemmuus on hukassa. Tehdään töissä pitkää päivää, illat harrastetaan eikä lapsille jää aikaa.
Ei minusta vaikuttanut kyllä esim. akateemisen perheen kielenkäytöltä... Koska omalta lähipiiriltäänhän lapset kielenkäytön oppivat.
En kyllä tiedä oliko toi nyt mitään white trashiä
mikään suuri herra ole. ihan tavallisia pulliaisia ovat nuo dippainssit tai tk-lääkärit ovat. Ei se koulutus mitään sydämen sivistystä takaa...
niin sinisilmäisiä olette! "minun poikani ei koskaan"... hahhaaaa
voi todellakin luottaa siihen, että lapsi on sisäistänyt sen, että huonoa kielenkäyttöä ei tarvita.
Noita pöyrii ostareilla joka ilta. Tervetuloa nykypäivään. Terveisin: itse vielä lapseton
kun sellaista kuulen. Tarvittaessa voin keskustella pidempäänkin. Tärkeintä on, että lapset saavat sen signaalin, että aikuiset eivät hyväksy tuollaista käytöstä.
Ei se kasvatus auta jos asuinalue on mätä
asuinaluetta on turha syyttää
[/quote]
voi todellakin luottaa siihen, että lapsi on sisäistänyt sen, että huonoa kielenkäyttöä ei tarvita.
[/quote]
ohi kun kävelee niin huoritellaan ja heitellään tölkeillä.
Mikähän siinä iässä mättää kun pitää olla niin ällöttäviä ja huonokäytöksisiä. Pikkuteinit oikein.
Meillä tulisi lapselle koulusta potkut, jos käyttäisi noista sanoista yhtäkään siellä (siis englanniksi). Toisekseen kaveripiirissä tai kotona ei käytetä tällaista kieltä. Väkisinkin kai jossain vaiheessa oppivat kaiken mahdollisen kamalan, mutta ei usko, että ihan tällaisia "aktiivikäyttäjiä" tulee.
Suomalaiset lapset, jopa ne akateemisen perheen vesat, ovat yleensä erittäin huonosti kasvatettuja. Ilmenee juuri tällaisena kielenkäyttönä.
Onneksi emme asu Suomessa.
Olen siis tämä ulkosuomalainen tapaus. Lapset saisivat myös lemput harrastuksistaan, jos tällaista kieltä/sanoja siellä käyttäisivät.
Täällä on 0-toleranssi huonojen tapojen suhteen. Ja msuta se on kyllä ihan hyvä juttu.
Otetaan mallia Rap-videoista ja matkitaan rap-artisteja törkeällä kielenkäytöllä.
Kaikki tämä tapahtuu pihalla muiden lasten kesken. Vanhempien kuullen eivät kiroa. Joskus ohikulkija saattaa järkyttyä kuulemastaan.
T: ohikulkija