Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse tehdyt vaatteet

Vierailija
21.05.2010 |

Mitä mieltä olette itse tehdyistä vaatteista? Ompeletteko vaatteita itselle tai lapsille? Tai teetättekö ompelijalla vaatteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mikäs siinä jos osaa tehdä. Ja jos ei osaa niin voi harjoitella.

Ompelen tosi paljon itselleni sekä muutamalle sukulaiselle. Neulon myös paitoja, takkeja yms. Näin saan hyvin istuvia ja juuri sopivan kokoisia vaatteita, joita ei varmasti tule toista kadulla vastaan.

Mitä mieltä olette itse tehdyistä vaatteista? Ompeletteko vaatteita itselle tai lapsille? Tai teetättekö ompelijalla vaatteita?

Vierailija
2/7 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin jäänyt tosi vähäiselle.

Mitä nyt verhot ja korjausompelut toisinaan itse, sukkia kudon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lähinnä lapsille. Sen jälkeen kun alkoi ommella vaatteita itse, huomasi vasta miten huolimattomasti useimmat kauppojen vaatteista on oikein tehty.

Vierailija
4/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vitutti, kun ei ollut kuin äidin ompelemia vaatteita.

Aikuisena vituttaa, kun äitiä ei kiinnosta ommella mulle mitään, se tahtoo ennemmin että löytäisin kaupasta valmiin ja lahjoo rahalla mua, ettei vaan joutuis ompelupuuhiin :-D

Vierailija
5/7 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan en osaa ommella, eikä oikein ole aikaakaan. Arvostan niitä jotk aosaa itse tehdä vaatteita. Teettäminen on liian kallista.

Vierailija
6/7 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille juhlavaatteet pääsääntöisesti teetän. Kesän juhliin juuri teetätin puvun pojalle ja mekot tytöille ja itselleni.

Myös mies teettää paljon, esim kaikki puvut ja pukupaidat ja suorat housut.

Me asutaan kyl ulkomailla. Suomes jos asuttais ei varmaan juur mitään teetettäis.

Mä jopa teetä suurimman osan kengistä ja laukuistani kun se on niin halpaa.

Vierailija
7/7 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse lapsille käyttö- ja juhlavaatteita, itselleni lähinnä vain juhlavaatteita. Miehelle en oikeastaan mitään, tai no neuleita tietysti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan