Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt kampaajalla?

Vierailija
21.05.2010 |

Itse käyn kerran kuussa ja eräs tuttuni vain 2 kertaa vuodessa. Entä sinä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina hiukseni saavat ihailua osakseen.

Vierailija
2/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikon valein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nuoren opiskelevan äidin yksi säästökohteista :) Teen myös itse kaiken ruoan, vertailen hintoja, kierrätän ja ompelen itse vaatteita, korjaan ja tuunaan. Meillä on kodikasta, muodikastakin ja kaikki olemme siistin ja kauniin näköisiä.

Vierailija
4/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti päät kääntyy...:D

Vierailija
5/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, toisinaan vain tasataan latvoja ja leikataan otsatukkaa (en lähde itse repimään) joskus ehkä kerran pari vuodessa väriä ja muuta isompaa. Ennen saatoin käydä teettämässä vain kampauksenkin, muuten vain silloin ei ollut lapsia.

Vierailija
6/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on edellisestä kerrasta aikaa reilu vuosi, eikä ole tarkoitus mennä parturiin kuin ehkä seuraaviin pikkujouluihin. Itse värjään hiukset vähintään 2kk välein.

Vierailija
7/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipitkään tukkaan otan kerroksittaisen leikkauksen ja raidat. Kun alkaa tulla pitkäksi, pidän enemmän kiinni. Työni on sellainen, että joudun pitämään tukan ponnarilla. Eipä ole tarvetta useammin käydä. Ennen kävin tuskin koskaan kun mies leikkas mun tukan : )

Vierailija
8/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipitkä malli ja paksu, taipuisa tukka, oma värikin vielä onneksi sellainen, ettei tyvikasvu hyökkää kauheasti :)

Pitäisi oikeastaan käydä useammin, tuntuu vaan ettei oikein ehdi, kun kampaajakin tekee päivätyötä, neljän jälkeen olevat ajat ovat kiven alla. Pitkäaikaisena kanta-asiakkaana onneksi saan esim. lauantaiaikoja.

Vierailija
9/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, hiuksiani aina ihaillaan.

Tummat, paksut, pitkät ja luonnonkiharat hiukset tuntuvat viehättävän monia.

Vierailija
10/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen kerta laitetaan raitoja/värjätään ja joka kerralla siistitään/leikataan

Vierailija
11/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranneltu polkka

runsas ja luonnonkihara

3 viikkoo olisi optimi

Vierailija
12/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 12

Vierailija
13/18 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kallista..

Vierailija
14/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kerta tasataan vain leikkausta ja joka toinen kerta koko hoito leikkauksineen ja värjäyksineen.

Vierailija
15/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, otsiksen leikkaan itse ja meis tasoittaa latvat. Turha maksaa siitä 25 e tai enemmän :P

Vierailija
16/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät hiukset, mutta silti haluan että hiuksiin leikataan muotoleikkaus ja laitetaan väriä ja raitojakin. Paljon mukavampi olla, kun hiukset, ne pitkätkin, ovat siistit.

Vierailija
17/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset puolipitkät/ pitkähköt kerrostetut

Vierailija
18/18 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi wanhojen päivänä reilut kymmenen vuotta sitten ja sitä ennen rippijuhlia ennen, olen tiettävästi kolme kertaa elämässäni käynyt.

Tukka on pitkä ja luonnonkihara, jota pidän enimmäkseen kiinni. Värjään itse, tosin edellisestä värjäyksestäkin on vuosia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi