Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ilmaisnäyteblogi!

Vierailija
20.05.2010 |

Seuratkaahan uutta ilmaisnäyteblogiani: http://www.pointblog.fi/?go=haisee-linnuilta-ja-susilta-ja-joltakin-oud…

Uusia ilmaisnäytteitä ja keräilykampanjoita päivitän sivulle sitä mukaa kun niitä ilmaantuu.

Löydät täältä myös hyviä vinkkejä ilmaiskeräilyyn, esim. erittäin kattavan selvityksen siitä, miten ja mistä voit pyytää ilmaistuotteita suoraan firmoilta.

Kiitos kaikille mahdollisille lukijoille!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä kehtaisi kerjätä ;)

Vierailija
2/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä laskisi kerjäämiseksi, jos vähän mainostan sivujani, joista varmasti on myös hyötyä monelle toiseen suuntaan :) Mutta mielipiteitä on monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa firmoihin pyyntöjä että lähettäkää mulle pliis jotain kivaa ;)

-2

Vierailija
4/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pisteitä blogissani vierailijoista, ei siinä ole mitään salattavaa :) Mutta lukijatkin saavat kenties uusia ilmaisnäytevinkkejä, joten hyötyä kumminkin päin. Minulla on kuitenkin blogissani ihan asiaakin, toisin kuin monille muilla pointbloggaajilla :D

Vierailija
5/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka, ei tosin blogeina, ja niissä paremmin kilpailut ja ilmaistavarat esiteltyinä...

Vierailija
6/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoituksenani ei olekaan mitään kilpailuja esitellä, ne ovat asia erikseen. Ilmaissivustoja toki on muitakin, mutta mikä estää seuraamasta useampaakin eri lähdettä? Paremmat mahkuthan silloin on uusia ilmaisia saada :-) (Ja ps. niillä ei ole kaikkia vinkkejä mitä minun sivustolla on). Ulkoasu kyllä varmasti monella sivustolla hienompi, se myönnettäköön, tuo Pointblog, kun on mitä on :D

Vierailija
7/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään kehtaisi kasvotusten mitään kerjätä, mutta netissä on helpompaa kinuta :D

Vierailija
8/33 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvii ideoit sulla :)

Vierailija
9/33 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan että toimiiko toi idea että haisee linnuille (pahalle?) ja raa-alle kalalle ja vielä jollekin oudolle. Blogiasi lukiessa oikeataan hämmästyin miten paljon toi mielikuva häiritsee. Tulee sellanen olo kuin olis roskista dyykaamassa kun noi hajut yhdistetään tohon ilmaiseksi saamisen ideaan.

Vierailija
10/33 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu! Ei minusta linnut haise pahalle, eikä sudet ole kaloja nähneetkään, suloisia ne on. Minusta tuo on aivan ihana lause, vanhasta Ihmemaa oZ:ista pöllitty, hassua tosiaan, miten erillä tavalla eri ihmiset kokevat asiat. Nomut mie oonki vähän outo ;)

Vierailija
11/33 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkasen parempi mutta haiseminen ei ehkä olis mun valinta tässä asiayhteydessä.

Vierailija
12/33 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mut ei se olekaan miun valinta, pelkuri leijona niin ozissa sanoo ;) Tykkään itse, mutta kiitos vaihtoehtonäkökulmasta!

Vierailija
13/33 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä, ei mene jakeluun kuinka joku viittii aikansa tuhlata moiseen...

Huvinsa kullakin...

Vierailija
14/33 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä lehtiä on tullut. Näissä Tarkanmarkan lehtilinkeissä tosin aika paljon vanhentuneita jo, mutta Akua tuli kuukausi, Hesaria viikon ja kaikki Sanoma Magazinesin lehdet olen saanut. Näin myös monet muut ihmiset, olen seurannut ilmaiskeskusteluja monella eri foorumilla, ja kyllä on kaikille lehdet tulleet. Ja blogistanikin voit "Viikon ilmaisnäytesaalini"-postauksista havaita, että on tosi monta näytenumeroa viikottain tullut. En sitten tiedä, oletko käyttänyt jo vanhentuneita linkkejä, jos eivät sinulle tulleet. Mutta yritähän ihmeessä uudestaan :)

Vierailija
15/33 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lehtiä tosiaankin tulee, itselleni tulee joka päivä melkein näitä. Teksti lukee joo sivuilla, että vain tilaajille, mutta eipähän ole estänyt lehtiä tulemasta.

Vierailija
16/33 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisia ja keräilykampanjoita taas sivulla :)

Vierailija
17/33 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uusia ilmaisnäytteitä lisätty sivulle!

Vierailija
18/33 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräilykampanjoita myös lisätty juuri :)

Vierailija
19/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Tazza/Frezza-juomia, Läkerol-pastilleja, jätskiä, hajuvettä, istuinalunen...

Vierailija
20/33 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiä. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi