Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajuuden saaminen

Vierailija
20.05.2010 |

Te joilla on yksinhuoltajuus. Millaisen prosessin takana sen saaminen on ollut? Oletteko kokeneet sen hyväksi? Tai onko jollain hylätty yh-hakemus, miksi?

Asia ajankohtainen ja muiden kokemuksista miel. kuulisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi? Tarvitset todella tukevat perustelut, KUN MENET OIKEUTEEN.

Vierailija
2/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajuudestahan sovitaan lastenvalvojan luona samalla, kun sovitaan elareista, lapsen asumisesta jne.

Meillä oli molemminpuolinen yhteisymmärrys ja yksimielisyys siitä, että mulle yksinhuoltajuus, vaikkei lasten isässä mitään vikaa ollutkaan. Mietittiin vain, että meillä parempi näin. Lapset näkevät isäänsä silti paljon enemmän kuin vain joka toinen viikonloppu, ovat isällään varmaan viikosta puoleentoista kuukaudessa, riippuen mun työvuoroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeusaputoimistoon vaan yhteys!

Vierailija
4/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap., millainen tilanne on?

Vierailija
5/6 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yksinhuoltajuutta on hyvin vaikea saada, jos toinen osapuoli ei siihen vapaaehtoiseesti suostu. Käytännössä menee siis oikeuteen, eikä oikeus muuta yhteishuoltajuutta yksinhuoltajuudeksi muuta kuin hyvin perustein. Jos taas toinen osapuoli suostuu yksinhuoltajuuteesi ongelmitta, niin sitten tarvitsee täyttää vaan lastenvalvojan luona laput.

Vierailija
6/6 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan niistä meneekö läpi.

Meillä tuli isästä narkomaani, ei riittänyt yksinhuoltajuuteen. Lapsi ei tavannut isäänsä kuin minun valvonnassa. Ei koskaan halunnut mennä isän "hoiviin".

Isä siis narkkasi ja oli vähän väliä vankilassa, ne eivät ainakaan riitä perusteluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi