Mikä on teistä kaunis, mutta ei suosittu pojan nimi?
Kommentit (81)
Kaarloa. Myös Kaarle, Antto ja Aarne ovat mielestäni kivoja, joita voisin ajatella, jos joskus pojan saisin.
Kaius ja Ilari sytyttää kans. En tiedä miksi.
normaali suomalainen nimi, mutta ei mikään top 10 nimi
Ja ihan vähän oma lehmä ojassa...
Nilla
Hermanni
Esaias
Turo
Reko
Aku
Pyry
Sebastian
Nilla
Hermanni
Esaias
Turo
Reko
Aku
Pyry
Sebastian
että Nilla on tytön nimi?
Nikolas on mun mielestä tosi nätti, sit hiukan perinteisempänä rehti, suomalainen Pekka (vaikkakin on yleinen, muttei varmaan lähivuosina syntyneillä :))
Helvetti.. jos kysytaan EI suosittua pojannimea, niin miksi tanne tarjotaan jotain Onnia ja Veetia joita on 15 tusinassa... Vai eiko jengi vaan tajuu? "Annettiin sitten tallainen vahan erikoisempi nimi pojalle: siita tuli Eino." Ja sitten ihmetellaan, kun naita erikois-Einoja on paivakotiryhma pullollaan.
Joo, mutta asiaan... Joose on pop.
Jos vielä joskus saan pojan niin hänestä tulee Otto ?
kauniita nimiä, ei ainakaan täällä päin ole yleisiä, tai siis tarkemmin sanottuna lähipiirissä ei ole näitä nimiä. Luukas on nätti nimi, samoin Niklas, mutta Niklas taitaa olla suosittuja nimiä?
toimii Suomessa ja muualla maailmassa.
... eli Tuure.
Tosin nimen kauneuteen liittyy hyvin paljon myös omat tunteet kahta tuon nimen kantajaa kohtaan - rakas edesmennyt pappani ja nyt rakas pieni poikani.
Helvetti.. jos kysytaan EI suosittua pojannimea, niin miksi tanne tarjotaan jotain Onnia ja Veetia joita on 15 tusinassa... Vai eiko jengi vaan tajuu? "Annettiin sitten tallainen vahan erikoisempi nimi pojalle: siita tuli Eino." Ja sitten ihmetellaan, kun naita erikois-Einoja on paivakotiryhma pullollaan. Joo, mutta asiaan... Joose on pop.
älä ny hermostu turhista!
on mun mielestä kiva ja harvinainen, kuitenkin selkeästi suomalainen nimi.
Ulkomaisen korvaan tuo kuulostaa Eerokselta. Ei hirveen kiva...
Olen vähän ihmetellyt, että ei ole suositumpi. On kuitenkin suht neutraali, suomalainen, vanha nimi. Olisi luullut, että olisi noussut kärkisijoille esim. Eliaksen rinnalle. Eero on kyllä sellainen nimi, että niitä on aina ollut, mutta vähän. Omassa ikäryhmässäni niitä oli yksi, samoin poikani on ekaluokkalaisista koulussaan ainokainen.
:D