mikä on fantasiasi?
Kommentit (38)
ryhmässä siten että saisimme vaimoni kanssa kokeilla kaikkea, paitsi ei miestenvälistä. Vaimoni saisi nuolla spermani toisen naisen pillusta ja kyllä minäkin voisin toisen miehen spermat hänen sisältään nuolla.
Panna vähän pullukkaa ja isopyllyistä naista persereikään koko yö. Kerran on kokeiltu.
eli hottis isoperse nainen istuu kasvoilleni
ja panee nuolemaan karvaista kiimapilluaan ja myös anustaan ja muutenkin dominoi mua
m28
jutut ovat alkaneet päivä päivältä kiinnostamaan enemmän. Kiihottaa ajatus, kuinka vieras suht isomulkkuinen mies naisi ylikiihottunutta vaimoa lennättäen lopuksi mällit sisään.
Tilanteessa ei olisi mitään itseltä pois.
m40v
Toivoisin että mieheni ottaisi kahdelta neekeriltä suihin.
Sen jälkeen toinen panisi miestäni ja toinen minua.
esim candy monroen cuckold-kuvasarjat ovat tosi jees
Heippa. Jep minulla olis kaksikin fantasiaa, ensimmäinen olisi että pääsisin naimaaan terapeuttiani hänen työhuoneensa pöydällä.Nainen on
just hyvällä korkeudella siitä olisi hyvä naida (olen kokeillut). Toinen olis yks punapää jota olisi
ensin mukava nuolla kun vaimoni ottais minulta samalla suihin.Tällaista herkkua kun saisi nauttia
yhden päivän,antaisin kummallekkin tietysti välillä
kunnon kyydit kyrvälläni.
Moi minulla on yksi nainen mielessä joka on syötävän
hyvän näköinen.Sille olisi mukava antaa suihin ja tämän jälkeen sitoa hänet sängyn päätyyn kiinni, ruoskia häntä perseelle kunnes hän anelisi armoa
kääntäisin hänet ympäri ja ruoskisin vielä rinnat. Nuolisin hänen todella liukasta vittua joka tuli
märäksi ruoskimisesta,kun hän saa orgasmin nuolemisesta ottaisin ja ruoskisin uudestaan. Tämän
jälkeen pitäisin hänen pitkistä vaaleista hiuksista kiinni ja naisin häntä suuhun,mällin tullessa ruiskisin spermat hänen naamalle josta ne valuisivat
rinnoille. Aaahhhhhhhhhhhh.
Hei kuullostaa aika kiihottavalta, mutta kyllä pienempikin ruoskinta riittäisi. Olen miehelleni
ehdottanut vähän vastaavaa mutta hän ei oikein syty
ehdotukselleni.
nainen synnyttämässä...voihke on kuin suuri orgasmi. Itse en ole synnyttänyt alakautta.
Minun fantasiani on tulla kotiin naituna vieraan/vieraiden siemnet sisälläni. Herättää mieheni ja vaatia häntä nuolemaan minulle orgasmi.
En kertoisi miksi olen niin märkä.
Vitsailun päätteeksi päädyn suutelemaan mieheni naispuolista työkaveria. Mieheni innostuu tästä ja pyytää naista meille kahville. Hermostuneiden ja kuulostelevien naureskelujen päätteeksi nainen lähteekin mukaamme, jättäen porukan muut miehet katselemaan epäuskoisina peräämme. Hyväilemme tämän naisen kanssa toistemme vartaloita, nainen on varma ja opastava otteissaan, minä täysin kokematon naisista ja tutkin hänen vartaloaan arkana mutta janoten sen sileyttä, pehmeyttä ja täyteläisyyttä. Tuntuu uskomattoman kiihottavalta liu'uttaa käsi toisen naisen pehmeälle ja täyteläiselle rinnalle. Nousta vähän ylemmäs hänen rinnalleen suudellen nännejä ja antaa käden lipua alas haaroihin. Vedän käden kuitenkin pois, en uskalla mennä perille asti.
Mieheni on jämähtänyt sängyn vierelle seisomaan, hieroo seisovaa vehjettään ja haroo välillä hiuksiaan näyttäen yhtä aikaa kiihottuneelta ja hölmistyneeltä. Unohdan miehen keskittyen hyväilemään ja suutelemaan naisen vartaloa. Liu'utan kättäni häpykummulle, nostan siitä reiden päälle ja lasken sisäreidelle, sormet aina varovaisesti hipaisten klitorista ja häpyhuulia, mutten kuitenkaan uskalla koskea kunnolla. Nainen hyväilee itse klitoristaan ja ohjaa käteni hänen sileältä reideltään ensin klitorikselle ja siitä emättimen suulle. Painan sormet sisälle ja hyväilen naista. Vedän käteni kuitenkin pois ja nainen jatkaa hyväillen itse itselleen orgasmin. Sitä katsellessa lasken tahmean käteni hänen reidelleen ja suutelen rintoja.
Lopulta nainen kääntää minut selälleni ja imee klitoristani työntäen sormensa sisääni ja hyväillen minua niin että koko vartaloni kihelmöi kiihotuksesta. Ihanien orgasmien jälkeen nainen kääntyy selälleen vierelleni ja hieroo itselleen uuden orgasmin minun suudellessani hänen rintojaan ja kosketellen raukeasti hänen vartaloaan.
Makaamme hetken sylikkäin sängyllä, mies on istunut yöpöydän päälle tuijottaen silmät pyöreinä ja huulillaan hölmistynyt hymy. Sitten nainen kierähtää naurahtaen pois sängystä, suutelee miestäni ja silmät nauraen kiittää vaimon lainasta. Hän kumartuu vielä suutelemaan minua, laskee kätensä vyötärölleni ja kuiskaa että on koska vain valmis uusintaan ja lähtee.
Mies istuu vielä hetken hiljaa yöpöydän päällä, kiipeää sitten päälleni sänkyyn ja muka-vihaisena sättii letukan lesbon vaimonsa joka jakaa värkkiään jo huoltomiehen lisäksi naisillekin. Hän kääntää minut vatsalleni ja painaa kivikovan vehkeensä minuun. Mies huohottaa korvaani että nyt saat sitten lesbo miestä ja ottaa minut lujaa ja hallitsevasti. Illalla istumme sylikkäin sohvalla ja myhäilemme väsyneesti päivän tapahtumille. Mies hieroo minulle lempeästi orgasmin ja laskeudun polvilleni ottamaan häneltä suihin.
Minun fantasiani on tulla kotiin naituna vieraan/vieraiden siemnet sisälläni. Herättää mieheni ja vaatia häntä nuolemaan minulle orgasmi. En kertoisi miksi olen niin märkä.
Kerran seurusteluaikana oli vaimo ollut toisen miehen kanssa ja tullut sitten kämpilleni. Itse en muista tapausta, mutta vaimo väittää, että naimme ja nuolin häntä. Jälkikäteen ajatus on kiihottanut. Harmiski vaimo ei ole enää innostunut moisesta. Eipä hän ole täysin uskollinen ollut, mutta vierasta tyydytystä on hakenut vain kun olen ollut kaukana...
Olemme yökerhossa ja katseeni kohtaavat kauniin bruneten kanssa. Katson häntä ujosti ja käännyn sitten mieheni puoleen. Vilkaisen uudelleen naiseen ja huomaan hänen tuijottavan minua. Miehenikin huomaa tilanteen ja kuiskaa tuhmia korvaani: Haluaisiko panna häntä? Hymähdän ja huomaan etten voi olla katselematta naista, hänen kauniita kasvojaan ja täydellistä vartaloaan. Säpsähdän kun huomaan naisen lähestyvän minua. En saa katsettani irti hänestä ja tunnen kuinka hänen katseensa porautuu minuun. Nainen tulee luokseni ja kuiskaa korvaani. Otan miestäni kädestä ja poistumme kolmisin taksilla kotiimme. Taksimatkan istumme takapenkillä naisen kanssa. Nainen hivuttaa kätensä jalalleni ja lähestyy sormillaan hamettani. Hän hivuttaa kätensä hameeni alle ja mieheni huomaa tilanteen edestä. Hän katselee meitä ja ajattelen vain että mahtaako kuski ymmärtää mitä takana tapahtuu. Nainen liuttaa sormensa klitorikselleni, hieroo sitä, kostuttaa välillä neisteistäni kosteaa sormeaan suussaan ja upottaa sitten sormensa sisälleni. Saavumme kotiin jossa olen jo niin kiihottunut että riisun naisen, otan hänen rintansa käsittelyyni ja hyväilen samalla hänen jalkoväliään. Laskeudun nuolemaan häntä. Mieheni kalu on jo kivikova ja nainen viittoo hänet luoksemme. Mieheni tulee taakseni, nuolee ja sormettaa anaaliani ja pilluani ja upottaa lopulta kalunsa sisääni. Samalla annan naiselle kieltä ja maistan hänen suolaiset kiimanesteensä. Mies panee minua kovemmin kuin ikinä. Vaihdamme ja nainen istuu mieheni kyrvälle, katson hetken kiihottuneena hieroen itseäni samalla. Naisen vartalo keinuu mieheni päällä hänen voihkiessaan. Istun mieheni kasvoille hajareisin ja hän nuolee minua samalla kun nainen ratsastaa hänen kovan munansa päällä. Lopulta mies nousee ja menemme nelinkontin naisen kanssa hänen eteensä ja otamme yhdessä suihin, mies voihkii ja läpsii meitä vuorotellen pepulle. Mies laukeaa naisen suuhun ja kasvoille ja sen jälkeen nainen suutelee minua samalla hieroen klitoristani. Mieheni siirtyy katsomaan kun otamme esiim. dildon ja jatkamme omia leikkejämme
Minun fantasiani on tulla kotiin naituna vieraan/vieraiden siemnet sisälläni. Herättää mieheni ja vaatia häntä nuolemaan minulle orgasmi.
En kertoisi miksi olen niin märkä.
Toi on juuri mitä minä haluaisin.
Parasta olisi, ettei mies edes tietäisi nuolevansa toisen miehen spermaa ja tykkäisi liukkaan pilluni mausta ;)
Minun fantasiani on tulla kotiin naituna vieraan/vieraiden siemnet sisälläni. Herättää mieheni ja vaatia häntä nuolemaan minulle orgasmi. En kertoisi miksi olen niin märkä.
Edellisessä suhteessa minulle tehtiin juuri noin, ei tosin tarvinnut herättää.
Kyllä sen maistaa että siellä on spermat, että sikälikään ei tarvitse kertoa miksi on niin märkä.
Tykkäsin kyllä kun kävi muutenkin paljon vieraissa.
esim. joukkopano jotenkin seuraavaan tyyliin:
Miehelläni kavereineen on korttipeli-ilta meillä. Olen seksikäs nainen ja minä ja mieheni tiedämme, että useampikin hänen kavereistaan himoitsee minua salaa. Olen pukeutunut melko paljastavasti ja härnään pelaavia miehiä puuhailemalla niitä näitä keittiössä ja joudun välillä kumartelemaan melko paljastevasti peppuani tai kaula-aukkoani esitellen... No, tämä on vasta alkua. Jossain vaiheessa miesten panokset kovenevat ja mieheni laittaa minut likoon pelin palkinnoksi.
Lopulta kaikki miehet hääräävät ympärilläni, minut riisutaan ja laitetaan pöydälle makaamaan. Jalkani levitetään ja pilluni paljastuu kaikille. 5-6 miestä nuolee ja hyväilee minua kaikkialta ja itse imen vuorotellen jokaisen munaa. Lopulta tietenkin jokainen tyhjentää vuorollaan lastinsa sisääni.
t. N38
Joten en suosittele.