Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG mikä välikohtaus tänään kaupungilla....!!

Vierailija
20.05.2010 |

Taustaa sen verran, että asun pienehkössä kaupungissa, jossa kaikki ns. tietää toisensa vaikkei kuitenkaan tunne. Ja täällä asuu yks nainen, joka on hirveästi mun näköinen, ei ole yks eikä kaks kertaa kun meidät on sekoitettu keskenään. En kuitenkaan tunne tätä naista sen kummemmin.

No, istuskelin kaikessa rauhassa keskellä kaupunkia syömässä jäätelöä ja katselemassa ohi kulkevia ihmisiä, kun kohta mun eteen astelee tosi tuiman näköinen naishenkilö. Alkaa siinä sitten sättimään ja huutamaan kovaan ääneen että "ANNA OLLA VIIMENEN KERTA KUN VIKITTELET VARATTUJA MIEHIÄ, KYLLÄ SINUT JA TAPASI TIEDETÄÄN!!" jne. Mä yritin siihen väliin keskeyttää että anteeks vaan mutta kenelleköhän oikein luulet puhuvasi ja että mulla ei ole minkäänlaista aavistusta mistä hän oikein puhuu. Nainen vaan jatkoi pajattamistaan mutta kun sitten huusin takaisin että hän sekoittaa mut kyllä nyt johonkin toiseen, nainen hiljeni, katsoi mua vähän aikaa hiljaa ja ryntäsi sitten tiehensä. Eikä tietysti mitään anteeksipyyntöä eikä mitään.

Olipa kiva. Herätti aikalailla huomiota ko. kohtaus. Mutta kaikkea sitä, prkl!! Varmaan jo juorut kiertää pitkin pitäjää että MÄ olen nyt sitten vikitellyt jonkun miestä tms.

(ja luulen siis että tämä nainen sekoitti mut taas siihen toiseen eukkoon, ennenkin olen kuullut hänestä vähän epämääräisiä juttuja)

Mutta onpa hieno juttu, kertakaikkiaan...!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kirjoitin, en miettinyt sitä sen kummemmin vaan näpyttelin mitä sylki suuhun toi, ei ollut siis todellakaan mikään tarkkaan harkittu ja moneen kertaan hiottu kirjoitus :D

ap

Vierailija
22/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiireinen toimittaja etta kiinnostaa vauvapalsta niin kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppoaikaa minullakin joskus töissä ;-)

-se ammattitoimittaja, joka tietenkään ei piittaa sen ihmeemmin, mitä ap tekee, kunhan nyt joutessaan neuvoo unohtamaan typerät inttämiset lehtien palstoilla...

Vierailija
24/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan viestiä jos asia vaivaa.

Vierailija
25/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppoaikaa minullakin joskus töissä ;-) -se ammattitoimittaja, joka tietenkään ei piittaa sen ihmeemmin, mitä ap tekee, kunhan nyt joutessaan neuvoo unohtamaan typerät inttämiset lehtien palstoilla...

Vierailija
26/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun ammattisi tähän liittyy?

Luppoaikaa minullakin joskus töissä ;-) -se ammattitoimittaja, joka tietenkään ei piittaa sen ihmeemmin, mitä ap tekee, kunhan nyt joutessaan neuvoo unohtamaan typerät inttämiset lehtien palstoilla...

että tiedän kokemuksesta, minkä tyyppisiä kirjoituksia lehtien yleisönosastoissa julkaistaan. Ja tiedän senkin, miten ihmiset keskimäärin paikallislehtiä lukevat ja miten tekstejä tulkitaan.

Mutta heiii: jos ap haluaa vaikuttaa naurettavalta, ilman muuta kannattaa nostaa haloo tuosta sattumuksesta ;-)

Vierailija
27/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että komppaan tota toimittajaa. Aika pikkusieluiselta ja lapselliselta tuntuu ajatus, että alkais nimettömänä tilittää tollasta.

Vierailija
28/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varten nuo tekstari- ja yleisöpalstat ovat. Laita ihmeessä juttu sinne ap.

-Toimittaja2

Vierailija
29/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että komppaan tota toimittajaa. Aika pikkusieluiselta ja lapselliselta tuntuu ajatus, että alkais nimettömänä tilittää tollasta.

Vierailija
30/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai jonkun kylähullun meuhkaamisiin kannata mukaan lähteä, ne kannattaa sivuuttaa juur hullun höpinöinä.

Tai korkeintaan mennä sanomaan sille akalle joskus, että selitäpä nyt se sun hullu huutos, ja mielellään anteeksipyynnön kera. Eikös ap väittänyt, että paikkakunta on niin pieni, että kaikki sen tilanteen näki ja juorut kulkee - sillonhan se huutajakin on helppo ap:n bongata ja panna seinää vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan