Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG mikä välikohtaus tänään kaupungilla....!!

Vierailija
20.05.2010 |

Taustaa sen verran, että asun pienehkössä kaupungissa, jossa kaikki ns. tietää toisensa vaikkei kuitenkaan tunne. Ja täällä asuu yks nainen, joka on hirveästi mun näköinen, ei ole yks eikä kaks kertaa kun meidät on sekoitettu keskenään. En kuitenkaan tunne tätä naista sen kummemmin.

No, istuskelin kaikessa rauhassa keskellä kaupunkia syömässä jäätelöä ja katselemassa ohi kulkevia ihmisiä, kun kohta mun eteen astelee tosi tuiman näköinen naishenkilö. Alkaa siinä sitten sättimään ja huutamaan kovaan ääneen että "ANNA OLLA VIIMENEN KERTA KUN VIKITTELET VARATTUJA MIEHIÄ, KYLLÄ SINUT JA TAPASI TIEDETÄÄN!!" jne. Mä yritin siihen väliin keskeyttää että anteeks vaan mutta kenelleköhän oikein luulet puhuvasi ja että mulla ei ole minkäänlaista aavistusta mistä hän oikein puhuu. Nainen vaan jatkoi pajattamistaan mutta kun sitten huusin takaisin että hän sekoittaa mut kyllä nyt johonkin toiseen, nainen hiljeni, katsoi mua vähän aikaa hiljaa ja ryntäsi sitten tiehensä. Eikä tietysti mitään anteeksipyyntöä eikä mitään.

Olipa kiva. Herätti aikalailla huomiota ko. kohtaus. Mutta kaikkea sitä, prkl!! Varmaan jo juorut kiertää pitkin pitäjää että MÄ olen nyt sitten vikitellyt jonkun miestä tms.

(ja luulen siis että tämä nainen sekoitti mut taas siihen toiseen eukkoon, ennenkin olen kuullut hänestä vähän epämääräisiä juttuja)

Mutta onpa hieno juttu, kertakaikkiaan...!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enhän mä tiedä tämän mulle räyhänneen naisen nimeä...

ap

Vierailija
2/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lehteen ilmoitus; "anteeksipyytöä odotellaan" ja kuvaile tilanne ja nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kamala kokemus!

Vierailija
4/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenhän aina saa selville halutessaan.

Vierailija
5/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoisolennolta,että kenen miestä se on vampannu ni eiköhän selviä..:D

Vierailija
8/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maija Meikäläinen ei ole huora eikä vikittele varattuja miehiä. Vaadin heti anteeksipyyntöä siltä naiselta, joka loukkasi minua kauppatorin laidassa torstaina 20.5. kello 14"

Ja tuosta sitten ei muka vasta ne juorut yltyisi...?

Hei: jos joku tuon huomasi, jäi varmana kyttämään, miten tilanne etenee ja näki senkin, että se sättijä joutui livistämään. Joten anna olla. Korkeintaan voit kertoa tuon kavereille outona sattumuksena, niin he voivat sitten oikoa luuloja, jos törmäävät juoruihin.

Vierailija
9/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku oli silloin paikalla ja tunnisti, niin eipä ainakaan levittele juoruja. Daa.

Vierailija
10/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ajatellut laittaa nimelläni mitään ilmoitusta, vaan johonkin yleisönosastoon nimimerkillä jotakin, siis ehkä, en vielä tiedä :D

ap

Vierailija
11/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä, jota loukattiin kauppatorilla 20.5., en oikeasti ole huora, enkä vikittele vieraita miehiä, ja vaadin sinulta - joka minua haukuit - heti anteeksipyyntöä. Nimi. mä vaan"

hahahahahha

Vierailija
12/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voishan sinne kirjoittaa jotakin että "tapahtuipa kauniissa kaupungissamme" ja sitten vaikka että "kaikessa rauhassa kaupungilla istuskellessa saapui kanssakaupunkilainen ja syyti silmät ja suut täyteen loukkaavaa tekstiä. Huomatessaan erehtyneensä henkilöstä, karkasi paikalta. Ilman syytä julkisesti nolatuksi tulemisen jälkeen olisi tietysti kiva ollut kuulla vaikkapa yksinkertainen anteeksipyyntö, mutta no, tapoja ei liene kaikilla" nimim. "jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia"

tai jotain :DD

ap

Vierailija
13/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voishan sinne kirjoittaa jotakin että "tapahtuipa kauniissa kaupungissamme" ja sitten vaikka että "kaikessa rauhassa kaupungilla istuskellessa saapui kanssakaupunkilainen ja syyti silmät ja suut täyteen loukkaavaa tekstiä. Huomatessaan erehtyneensä henkilöstä, karkasi paikalta. Ilman syytä julkisesti nolatuksi tulemisen jälkeen olisi tietysti kiva ollut kuulla vaikkapa yksinkertainen anteeksipyyntö, mutta no, tapoja ei liene kaikilla" nimim. "jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia" tai jotain :DD ap

Ensinnäkin: tyyli on suoraan kolmannen luokan kouluaineesta. Toiseksi: kohteesi ei siitä tunnista itseään. Kolmanneksi: paikalle sattuneet muut ihmiset tunnistavat vielä huonommin tilannetta. neljänneksi: tuo on niin pitkä ilmoitus, että maksaa pitkälle toista sataa, halvassakin lehdessä.

Kerro tutuillesi ja jätä muuten asia sikseen.

Vierailija
14/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa juttu mitään, hyvä "ammattitoimittaja" :)

ap

Vierailija
15/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on ihan hauska kevennyskin. Kaikenmaailman hiippareita niitä onkin. Toivottavasti akka osaa vähän hävetä riehumistaan.

Vierailija
16/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa juttu mitään, hyvä "ammattitoimittaja" :) ap

ilmoituksesta, kun siitä alunperin mainitsit.

No, yleisönosastossa ei tuollaisia julkaista, jollei sitten ole jostain ilmaisjakelulätystä kyse ja/tai jostain palstasta, jossa julkaistaan kännykkätekstareita (vrt. Metro).

- se ammattitoimittaja -

Vierailija
17/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen juttu ei erottuisi joukosta.. tai jos, niin paremmuudellaan :D vähän samantyylisiä siellä on julkaistu ennenkin.

ap

Vierailija
18/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin urani 80-luvulla paikallislehdestä, ja etenin siitä valtakunnalliseen mediaan. Joten uskon tietäväni näistä jutuista yhtä sun toista.

Ap:n kannattaa nyt miettiä, mitä hän haluaa tapahtuvaksi. Jos hän toivoo anteeksipyyntöä, tuo ei tehoa, koska todennäköisyys, että kohde huomaisi tuollaisen kirjoituksen on pieni (jos sitä ylipäänsä edes julkaistaisiin, mitä vahvasti epäilen, koska mielipideosastoissa ei haluta ottaa kantaa ihmisten kahdenkeskisiin siviiliriitoihin).

Jos hän haluaa ehkäistä juoruja, tuo tehoaisi vieläkin huonommin, koska tuskin paikalle osuneet sivulliset edes yhdistävät tuntemattomia ihmisiä koskevaa sepustusta tapahtuneeseen.

Ylipäänsä ap:n kannattaa vain päästä yli tapahtuneesta. Olihan se outo tilanne, mutta edes pikkukaupungissa muut tuskin tekivät tilanteesta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Eivätköhän paikalle osuneet nähneet myös sen "loppuhuipennuksen"...

Vierailija
19/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen juttu ei erottuisi joukosta.. tai jos, niin paremmuudellaan :D vähän samantyylisiä siellä on julkaistu ennenkin. ap

No hei... ei se tosiaan ollut mikään kummoinen väännös. Mutta älä siitä hermostu, ei se ole helppoa sanoa nasevasti ja hauskasti.

Vierailija
20/30 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha varmaan muuta odotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän