Suositelkaa hyvä itseruskettava voide?
Sain läikitettyä itseni karsean näköisesti yhdellä rasvalla, onneksi lähti kuorinnalla pois. Olisi silti kiva löytää jokin kevyesti sävyttävä voide, kun olen todella valkoinen iholtani.
Kommentit (22)
Toissavuonna ostin Lancomen vaahtomaista itseruskettavaa, mutta se se vasta olikin karsa tuote, värjäsi polvet ja just noi nilkan kuivat laikut kauhean kellertäviksi.
Ja juu: olen aina kuorinut ihon ennen itseruskettavan laittoa ja tehnyt homman hyvinkin huolellisesti.
No, ehkä olen ylikriittinen...
-3-
oot valkoinen tai hikoilet vaarallisesti auringossa kun maksat 40 e purkista joka riittää lähes koko kesän.
Kuorit ja rasvaat niin monta kertaa, niin monen päivän tai viikon ajan, että ei ole kuivia polvia ja nilkkoja. Niihin tarttuu laadukkainkin itseruskettava. Ja kun iho kunnossa, saa markettienkin tuotteilla kauniin tasaisen lopputuloksen.
Dovesta olen tykännyt, se vaaleampi on minulle hyvä.
mutta jostain syystä sekään ei ole ehkäissyt laikullisuutta. Vaikka iho ei olisi hilseilevä, se on silti erilaista ja imee polvissa varsinkin aika lailla enemmän sitä ruskettavaa.
Ja taipeissa joka tapauksessa se iho on enemmän "kasassa" ja näyttää heti kellertävältä, on aine ollut mitä tahansa.
reilusti paksua kosteusvoidetta, monena päivänä, ennen ruskettavan levitystä.
Ja kuiviin kohtiin levitetään ohuemmin kuin muualle.
Kun se voide tekee joka tapauksessa aina vähän kellertävän rusketuksen, niin ihon sävy jäis silloin erilaiseksi polvissa ja muualla?
mitään sopivaa tuotetta, itseruskettavaa voidetta eikä mitään muutakaan :(
Kannattaisiko laskea rimaa hieman....?
mitään sopivaa tuotetta, itseruskettavaa voidetta eikä mitään muutakaan :( Kannattaisiko laskea rimaa hieman....?
saako millään tuotteella OIKEASTI aidon näköistä ja hyvää pintaa - ja siihen on pakko sanoa, että ei saa, itseruskettavalla tehdyn pinnan erottaa aina viimeistään luonnonvalossa.
tulee lähes poikkeuksetta ihan keltainen/muuten vain läikikäs lopputulos rasvasta riippuen...paitsi garnierin bodysummerista.
Olen kuullut, että jos itseruskettava sisältää aineita joiden PH on yli 6, voi muodostua oranssia sävyä. Selvitin ennen ostojani, että Famous Dave ei sisällä oranssiksi tekeviä aineita.
Oranssihan kai voi silti tulla jos käyttäjän oman ihon PH on siihen syynä.
Jos pitää hehkeän värisestä ihosta,on tosiaan hyvä että kokeilee erilaisia itseruskettavia ja koettaa löytää omansa. Sen jälkeen kaikki se iterusketustouhu on helppoa.
se tummempi parempi, vaaleasta ei tule väriä (vaikka olen aika vaaleaihoinen) Laitan sitä myös kasvoille. Huom! en tykkää mistään muista Dove tuotteista!
Olen löytänyt laadukkaan sarjan, jota saa netin kautta Suomeen. On valittavissa vaaleasta tummalle iholle, taulukko heidän sivuillaan ohjaa. Löytyy kuorintavoide, itseruskettavia voiteita, vaahtoja ja suihkeita. Viimeisin uusin tuttavuuteni on Famous Dave's Tanning Mousse Gold Edition, mikä on kuulemma voittanut palkinnonkin Englannissa v 2010.
Olen kokeillut monia ja niin pitääkin, jotta tietää mikä sopii itselle. Mulla on arka iho, mutta sopivia löytyi tästä sarjasta. Varsinkin tuo uusi Edition sisältää granaattiomenaa ja se aivan kuin hoitaa ihoa. Jos kiinnostaa, tässä osoite famousdave.co.uk
Kokeillut olen kohta kymmenkuntaa, kun mies saa niitä ilmaiseksi työn puolesta. JOKAISESTA tulee outo sävy ja läikikäs iho, jos tarkkaan katsoo.