Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoleman jälkeinen elämä.

Vierailija
20.05.2010 |

Millaiset ajat sinulle koittavat+

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastettu Pyhän Hengen nimeen, saanut kristillisen kasvatuksen, valmistunut rippikoulusta ja omistanut elämäni Jeesukselle. Tiedän totuuden.

Jeesus on Herra ja Jumalan nimeä älköön turhaan lausutko, mutta minä lausun sen nyt koska koen sen tarpeelliseksi teidän takianne. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, muistakaa se rakkaat ystävät. Muistakaa myös se että Jeesus antaa anteeksi syntinne eikä koskaan ole liian myöhäistä. Ja kun tulet Jeesuksen lapseksi syntisi annetaan anteeksi ja olet pääsevä paratiisiin.

Näin on asia ja jos et ystäväni ole uskossa ala uskomaan tänään. Muuten olet kadotettu, mutta vielä ei ole myöhäistä. Jokainen sielu on tervetullut! Ennemmin tai myöhemmin alat ystäväni uskomaan.

Vierailija
22/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä enää kuolemanjälkeen ajattele, että "onpas kurjaa, kun kukaan ei enää muista mua"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelee juuri tätä ideaa, että kuoleman jälkeen siirrytään johonkin ihanaan paikkaan, jossa henkinä nautiskellaan täydellisyydestä, ennenkuin on aika palata takaisin tänne maan päälle aloittamaan rundi uudestaan. Itse en kyllä usko, tai emmä tiiä uskonko. Tuntuu tosi lohduttomalta, että sitä sit vaan kuolee pois ja muuttuu mullaksi eikä kukaan enää muista. *nyyh*

on pakana saatanallinen henkilö. Hänen kirjansa ovat valetta, Jeesus tietää hänet.

Vierailija
24/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakana saatanallinen henkilö. Hänen kirjansa ovat valetta, Jeesus tietää hänet.

[/quote]

...kaikki kirjat ole "valetta" tai ainakin mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
25/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikki kirjat ole "valetta" tai ainakin mielikuvituksen tuotetta?

jos yrität olla vitsikäs ja viitata että Raamattu olisi mielikuvituksen tuotetta niin SE EI OLE sitä! Raamattu on totuus ja Jumalan Hengen tuotos, jossa poikansa Jeesus on suuressa osassa.

Tätä ei voi kukaan kieltää.

Vierailija
26/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaikki, jotka eivät ole löytäneet Jeesusta, joutuvat syntymään uudestaan ja kärsimään, kärsimään, mutta heti kun löytävät Herran, saavat jäädä ajattomaan tilaan vain odottamaan..ja että se ajaton tila on kuin nukutus eli ilman ajantajua laisinkaan...

Eli ihmiset saavat persoonassaan ehkä kehittyäkin uusin syntymin, tapahtumin tms...

Näin olen ajatellut, mutta en mä ole edes lukenut Raamattua kokonaan läheskään...

Vierailija
27/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sen verran oikaista, että Raamattu ja kristinusko opettaa, että ne, jotka eivät usko Jeesukseen, joutuvat kadotukseen, joka on iankaikkinen ero Jumalasta ja ikuista kärsimystä. Jälleensyntymisoppi ei kuulu lainkaan kristinuskoon! Jeesus, Jumalan Poika, kuoli ristillä ja sovitti ihmisten synnit, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän Isän luona taivaassa.

Vierailija
28/37 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun kuolee, ei tosiaan ole ketään enää murehtimassa sitä että voi vee, ei sitä taivasta ollutkaan. Omasta näkökulmasta kuoleman jälkeen on niin kuin mua ei olisi koskaan ollutkaan.

Vierailija
29/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaaseen mieluiten jossa kaikki itku&kärsimys loppuu ja saisi nähdä kaikki rakkaat

Vierailija
30/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaaseen mieluiten jossa kaikki itku&kärsimys loppuu ja saisi nähdä kaikki rakkaat

joten jokusen rakkan ehkä tapaat ja muut käristyvät helvetissä.

Vierailija
31/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 140 000 pääsee

ei tarkoitus olla lannistava, päinvastoin kannustava! paikoista kannattaa taistella.

Vierailija
32/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on kuoleman jälkeistä elämää...Lisa Williams ottaa yhteyttä kuolleisiin henkiin ja nämä henget kertovat yksityiskohtaisia tietoja (jopa rikoksiakin ratkottu) kuolemaansa liittyen ja heidän elämästään!Suomessakin on tämän kaltaisia näkijöitä,luokseni on myös saapunut elämästä poistuneita henkilöitä jotka ovat halunneet kertoa omaisilleen lohduttavia sanoja ja asioita mitä kukaan muu kuin tämä henki ja joku omainen tiedä...

Yksi henki oli lähes 40-vuotias mies joka oli kuolllut auto-onnettomuudessa ja henki oli hiukan pihalla ollut siitä lähtien koska kaikki kävi niin äkkiä,tämä mies oli erittäin ahdistunut kun näkii vaimonsa ja pienen lapsensa ahdingon ja ikävän häntä kohtaan.

Tämän miehen sukulainen halusi ottaa yhteyttä kauttani tuohon mieheen ja mies näytti koko onnettomuuden mulle yksityiskohtaisesti,myös sen miten oli perheensä lähellä lähellä ollut kuolemansa jälkeen..hänen perheensä näin hänen silmillään (ikinä ennen en ollut nähnyt kyseisiä ihmisiä,enkä ole vieläkään) ja pystyin tarkasti kertomaan lesken ja lapsen ulkonäöstä ja iästä.Mies näytti myös elämästään palasia.

Mies oli hyvin helpottunut kun sai asiansa kerrottua (en alla yksityisiä tietoja täällä vatvomaan)kauttani ja hän pystyi jatkamaan matkaansa..omaisilla oli sen jälkeen hyvä olla ja sain todella hyvää palautetta siitä koska omaisilla ei ollut enää huolta keskeneräisistä asioista!

Vierailija
33/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuoleman jälkeen on elämää. Siitä itseasiassa on paljon todisteita, mutta nykyään uskotaan virallisesti vain siihen mikä voidaan tieteellisin menetelmin todistaa.

Minulla on sellainen kokemus minkä takia uskon siihen. Vähän samanlainen kun Raamatun ajan "näyt" mutta nykyaikana ei sellaisesta sovi puhua leimautumatta hulluksi.

Ihminen on olemassa kuoleman jälkeenkin. Kristinusko on vain yksi tapa ymmärtää ihmisen ymmärrykselle liian isoa asiaa. Siinä on kuitenkin paljon enemmän ihmistä kuin Jumalaa. Uskonnot on inhimillisiä tulkintoja Jumalasta, uskonto vaan rajusti yksinkertaistaa asiaa ja näyttää siitä vain yhden puolen.

"taivas" on olemassa, se on se kuolemanjälkeinen olotila jossa kaikki murehtiminen, kipu ym. inhimilliset tunteet lakkaa ja niiden tilalle tulee sellainen onnellisuus jota ei voi koskaan olla maanpäällisessä elämässä. Samalla ihmisestä tulee ikäänkuin yhtä kaiken olevan kanssa.

Vierailija
34/37 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävi on työssä kuolevien sairaalassa ja kertoi että hän monesti kuulee yöllä huudon... - Älkää antako sen viedä minua. Ja kun rientää huoneeseen on  huutaja kuollut. Ei uskonut mihinkään eläessään.

Vierailija
35/37 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun haamuksi ja meen riivaamaan kaikkia mua kohtaan huonosti käyttäytyneitä ihmisiä.:)

T: 21-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
36/37 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn läpi tämän elämän täällä, mitä en tarvitse sitten mihinkään ja käsiteltyäni kaiken jatkan eteenpäin tyytyväisenä ja pidän huolen, etten palaa näihin kuvioihin täällä enää uudestaan.

Vierailija
37/37 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:07"]

Pelkään kuolemaa .olen kolmekymppinen ja tajusin vasta äskettäin että minähän kuolen väistämättä! ei enää cappucinoa ystävien kanssa, ei lempimusiikin kuuntelua, ei mitään. Olen vain haalistuva muisto, kivi hautausmaalla. Uskon, että kuoleman jälkeen tajunta ja tietoisuus vain sammuvat. Pimeys.

[/quote]

Täysin epärealistista ajatella tyhjyyttä ja pimeyttä kaiken maksimina. Mutta varmasti jos kovasti haluat saat viettää pitkiä aikoja tilassa, jossa ei todellakaan ole mitään. All will be aranged in astral.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän