Pettäjämies on aina pettäjämies, eli sitä saa mitä tilaa:
Monet naiset hinkuvat kakkosnaisiksi ja voi sitä riemua, kun mies jättää vaimonsa kakkosen vuoksi. Mutta kakkoset, asia on niin kuten otsikossa sanottiin. Taas olen saanut hätistellä ukkojanne matkoihinsa, sillä minua ei tollaset idiootit kiinnosta. Oletteko tyytyväisiä elämäänne?
Kommentit (11)
Jos mies pettäisi vaimoaan minun kanssani ja alettaisiin suhteeseen niin en voisi ikinä luottaa etteikö tekisi samoin minulle.
ihimisiä mahtuu maailmaan jos jonniinlaista. Jos sä olet sattunut törmäilemään vonkaaviin ukkomiehiin ja pahoittanut mielesi jostain, niin mitä sitten ? Ei se ole koko totuus :D
Uskonpa että aika moni on tyytyväinen elämäänsä, kuten minäkin. Eikä huolen häivää pettämisestä.
Hyvää kesää sulle.
Amerikkalaisen tilaston mukaan liitto päättyy eroon 50% todennäköisyydellä.
Jos avioliitto on sarjassaan toinen, se päättyy 75% todennäköisyydellä eroon.
Jos liitto on toinen JA se on alkanut uskottomuudesta, se päättyy eroon 95% todennäköisyydellä.
Ihmiset tuovat itsensä, menneisyytensä ja samat vanhat virheet myös uusiin liittoihin.
Tätä ei vain koskaan siinä rakkauden huumassa muisteta.
Kuvitellaan, että se uusi kumppani on nyt "se oikea", joka korjaa minut itseni ihmisenä.
Siis siitä, miksi mies/nainen pettää. Ja kenen kanssa.
Ja erosin hänestä jo vuosia sitten. En ota enää ketään, löysin itseni ja olen onnellinen.
Jos jonkun vielä ottaisin, hän saisi olla uskovainen mies:)
luultavasti toisissa ketjuissa vakuuttaa, kuinka ihminen voi muuttua.
Mä en ymmärrä näiden kakkosnaisten sinisilmäisyyttä. Luulevat olevansa jotenkin ainutlaatuisia, kun mies perheensä jättää juuri hänen takia.
Helppo se on tämä kakkonenkin jättää, kun parempi tulee kohdalle.
Tämän olen monien kohdalla nähnyt käyvän toteen. Viimeistään siinä vaiheessa kun niitä kakaroita alkaa tulla...
Ja sama ihminen (ap siis)
luultavasti toisissa ketjuissa vakuuttaa, kuinka ihminen voi muuttua.
[/quote]
Miksi luulet niin?
joku pettää kroonisesti, toinen mokaa vain kerran
ja ex.stä erottuani utta poikaystävää exän kanssa =D
Villi nuoruus.
Nykyistä miestä en ole 10 vuoden aikana pettanyt, enkä petä.
moni ihminen pettää, mies ja nainen